2017. november 20., hétfő

NYERJ KRÉMMÁNIA BEAUTYBOXOT-BLOG SZÜLINAPI NYEREMÉNYJÁTÉK

Sokan lemaradtatok a Krémmánia Beautyboxról, ezért szeretnék kedveskedni Nektek egy nyereményjátékkal, aminek keretében megnyerhetitek. A blog november 25-én 4 éves lesz, így mindenképp szerettem volna egy nagyszabású ajándékot és szerintem ez a szuperül sikerült doboz megfelel az elvárásaimnak. 






Játék feltétele:
FACEBOOK 
1. Lájkold a Kialakító Facebook oldalát és Iratkozz fel a Youtube csatornára.
2. Írd meg EZ ALÁ a KÉP alá kommentben, hogy miért követed a blogot?
3. Oszd meg EZT A KÉPET Facebookon nyilvánosan
YOUTUBE 
1. Kövesd a Youtube csatornámat
2. Írd meg a Facebook kép alatt, hogy milyen néven követsz youtubeon.
3. Nyomd meg a csengőt is, hogy ne maradj le az új videókról. 
Plusz esély
1. Kövesd a @kialakito instagram oldalát
2. Légy a Kialakulat csoport tagja

3. A kép alatt tageld be azokat a barátaidat, akik örülnének egy ilyen doboznak.

Játék időtartalma: 2017. 11.20-2017.12. 06.
Sorsolás: December 7.

HAJRÁ MINDENKINEK!




13 megjegyzés :

  1. Hogy miért is olvasom a blogod?Mert imádlak amióta követlek,mindig tartalmas és hasznos dolgokat tanulhatok belőle,a termékekről mindig őszinte véleményt és képet kapok hogy mik amik jók és mik amik nem jöttek be neked.Ezért olvasom a blogodat.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szeretek itt lenni mindig hasznos, érdekes,csajos témák vannak!!

    VálaszTörlés
  3. Azert olvaslak, kovetlek, szeretlek mert nagyon hasonlo a gondolkodasom, vilagnezetem. Tovabbi sikeres munkat kivanok. Es persze szivesen kiprobalnam s nyeremenyboxot :-)

    VálaszTörlés
  4. Mert tetszenek a temak, mindig aktualisak..

    VálaszTörlés
  5. Szia Enikő! Szeretem az egyéniségedet! Az érzéseket amiket posztolsz, az őszínteséged mikor akár a párkapcsolatodról, akár a terméktesztekről vagy egy szuper vásárlós zsákmányról számolsz be. Kialakulat csopi meg egy igazi remek kis közösség!!!

    VálaszTörlés
  6. Kedves Enikő! Azért követem a blogod, mert egyedi :-) Elsőre a te youtube csatornádra figyeltem fel :-) A kedvenceim a terméktesztelős posztjaid,sokszor így döntöttem kell-e ez nekem! További sok sikert!

    VálaszTörlés
  7. Szeretem a posztjaidat (minden témában) és szimpatikus vagy! :)

    VálaszTörlés
  8. Szia.Azért olvasom a blogod,mert kevés jó,magyar beauty blogot ismerek de a Tiéd nagyon tetszik,igazából a lányok már leirták előttem miért.A FB csopi plusz jó:)

    VálaszTörlés
  9. Eredeti vagy, ötletes, jó pofa. És nem jelentkezem a játékra, mert ajándék nélkül is olvaslak-követlek! :)

    VálaszTörlés
  10. Mert látszik, hogy szívből csinálod :)

    VálaszTörlés
  11. Azert követem a blogodat, mert nagyon inspiráló vagy. Nagyon jo vagy abban amit csinalsz! :) ;) Csak így tovább! :)
    Tóth Judit

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szeretem a bejegyzéseid és a videóid, hisz mindenről teljesen őszintén beszélsz és ezzel sokunk vásárlását és életét megkönnyíted :)

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Lebilincselőek a videóid,már párat láttam belőlűk,egy-két tippnek nagyon örültem.
    Bocsi,de csengőt nem találom.

    Kati

    VálaszTörlés