2016. április 20., szerda

Szem szájnak ingere-OUTFIT

Nagyon vártam, hogy megmutassam Nektek ezt a szettet, több okból is. Az első, hogy fillérekért vadásztam egy remek, hangsúlyos felsőt és végre a piros szoknyámat is volt mivel felavatni. A másik ok pedig, hogy Győző Éva szenzációs illusztráció mellett anyukámét is láthatjátok, így azt hiszem ehhez az outfit poszthoz kötődök innentől legjobban érzelmileg.

Ez a szett ismét ékes példája lesz annak, hogyan öltözhetünk stílusosan fillérekből. Aki pedig végigolvassa a posztot az talál benne pár tippet, hogy magát az alap összeállítást mivel kombinálja, hogy több élethelyzetben is megállja a helyét. 



Egyik szürke reggelen a munkába menet a kirakatból kikacsintott rám ez a felső, így bementem és már futottam is vele a pénztárhoz. Ezer éve kerestem ilyen szemekkel díszített ruhadarabot. Egyszer csalódás lett a vásárlás vége, amikor egy cipellőt akartam magaménak (erről ITT olvashattok). 



A felsőn lévő minta hímzett, így nem kell tartanom tőle, hogy megkopik. A flitterektől pedig művészi smink hatását kelti, ami azért ösztönzi az ember lányát is, hogy alkosson valamit szépet az arcára, vagy ellenkezőleg ne is próbálja túlszárnyalni és maradjon a no makeup sminknél. 




A szoknyát az egyik fast fashion üzletben találtam a tél végi kiárusításon igazán olcsón, így nem volt szívem otthagyni, mivel rég vágyok egy piros darabra. Egyből megjelent lelki szemeim előtt a karácsony, amikor viselhetem, az ünnepi fények és szinte orromban éreztem a fenyő illatát. Viszont ember legyen a talpán, aki bír várni három évszakot, míg felveheti az új szoknyáját. Én nem a türelemről vagyok híres, így amikor megpillantottam a felsőt már tudtam, hogy a szoknya se fog télig petrezselymet árulni.




A szürke ugyanolyan jól kombinálható szín, mint a fekete, vagy a fehér, így remekül mutat a pirossal. Mivel egy elég hűvös napon fotóztuk be, így a harisnya se maradhatott le a képről. Ahogy elnézem ma sem fog ártani a szettemhez. 

Ilyen hangsúlyos és játékos az összeállításunk, így a kiegészítőknél a feketét választottam vezér szálnak. A cipő egy igazi klasszikus fekete körömcipő, elöl masnival, ami feldobja, de nem túl ordító, így bármivel kombinálható. Ha már olcsóságról beszéltem ez is egy akciós vétel volt, azt hiszem 3000 Ft-ba került csupán, így ez a legdrágább darab rajtam. 

A táska egy second handből költözött a gardróbomba, igazán feltűnő és különleges kiegészítő (ITT láthattátok már). 

Persze a szoknya és felső kombinációt kevésbé hangsúlyos táskával is házasíthatjátok, egyszerű feketével, nudeal vagy szürkével. Más és más hatást értek el hátizsákkal, kézi táskával, vagy borítékkal. 

Esti eseményhez simán el tudok képzelni egy türkiz cipőt, így visszaköszönne a flitterszemfesték. Sportosabb megoldásként pedig az Adidas Super Star is remek választásnak bizonyulna, szigorúan táskacserével egybekötve. 







Anyukám rajza

Elértünk a pontra, amikor megmutatom, hogy anyukám hogy lát engem. Nagyon régen láttam rajzolni, így nagyon felvillanyozott, amikor előszedte a ceruzákat és alig pár perc alatt felskiccelte a körvonalait az illusztrációnak. Tíz percen belül a kezemben volt a kész mű, amiben az összes szeretetét belevitte. Azt hiszem Ő mindig érti a furán működő agyam és belelátta azt, ami a koncepcióm lényege volt. A szemek mellett a duzzadó vörös ajkat, a stilizált nőt. :) A ruhákkal is lehet üzenni, alkotni, ön kifejezni. 

Mivel a nőiesség már erősen megmutatkozott az outfitben, a hajamat koszorúba fontam. Ahogy elnézem látszik rajta, hogy nap végén volt csak időnk fotózni, kicsit megtépázott. Sminknél pedig az egyszerűségre törekedtem, hiszen már amúgy is viseltem magamon makeupot. Vörös rúzs viszont nem maradhatott le. 



SMINK

Alapozó: Estée Lauder Double Wear
Kontúr: Makeupm Revolution kit
Szempillaspirál: Flormar
Szemceruza: Pupa
Szemöldök: Sleek kétvégű ceruza
Szájkontúr ceruza: Pupa
Rúzs: Pupa folyékony matt rúzs

OUTFIT

Felső: Second Hand
Szoknya: New Yorker
Cipő: Deichmann
Táska: Háda
Fülbevaló: Swarovski



Illusztrációk: Győző Éva és anya :)

Hogy tetszik a szett? Ti mivel kombinálnátok egy ilyen felsőt? Szeretitek a mintás felsőket, pólókat?