2015. április 22., szerda

Így viseld a tüllszoknyát!- 7 OUTFIT, 1 SZOKNYA

Pár éve már visszatért a trendek közé is a tüllszoknya, ami az idei tavasz és nyár egyik kedvence ruhadarabja lesz. Nem kell megijednünk tőle, mert rengeteg lehetőség rejlik benne, én most megmutatni, hogy mennyire változatosan viselhető. A szoknyát a Newdress.com-tól rendeltem és szerintem a nyaram legmeghatározóbb karakterdarabja ez a menta színű darab lesz, na de lássuk, hogy mivel is kombinálható, mert igenis hordható és nem csak Carrie sétálhat benne New Yorkban.






Viseld csipkével!

Fotó: Hegedüs Péter
Imádom a tavaszt, ilyenkor előkerülnek a csipkés ruhadarabok és persze a tüll szoknyák a szekrényből. Szép, finom, pasztell színekből sosem elég, így a legkézenfekvőbb csipke felsővel párosítani, ezzel letisztult eleganciát és kislányos bájt kap a szett, az összkép. A cipő és táska szegecse a tőlem megszokott kis fűszerezése az outfitnek, amitől vagány és felékszerezett lett. A cipő nagyon hangsúlyos, de mégsem vonja el a figyelmet a ruháról, inkább még inkább feldobja azt és modern nő vonalat erősíti. Egy elegáns eseményen, de akár hétköznap is megállja a helyét ez az összeállítás.

Szoknya: Newdress.com
Felső: H&M
Cipő: Webshop
Táska: Ázsia Center







Fotó: Hegedüs Péter




Fotó: Hegedüs Péter


Vagy ilyen csipke felsővel is mutatós: 


Felső: Newdress.com, Cipő: F&F, Táska: Sevondhand


Farmerrel minden menő

Fotó: P. Enikő
A farmering az a darab, ami nem hiányozhat egy nő ruhatárából sem, hiszen szinte mindennel variálható. Én egy világosabb, koptatott, kicsit lazább fazora esküszöm, ami nagyon jól mutat még a menta színű szoknyával is, enyhe kontraszt feszültséget teremtve, amit a menta nyaklánc szelidit meg. Mindezt a szezon óriás slágerével, örök kedvencemmel fűszereztem a rojtos, szegecses táskával és a derékrészt kiemeltem egy színben harmonizáló övvel, valamint a cipő választásom is vadócabbá teszi azt a szettet. Jól megfér a farmer, tüll, bőr, szegecs és a lakk egymás mellett. Az urbanus, street style ideális megjelenítése ez az outfit.

Szoknya: Newdress.com
Felső: Bershka
Öv: H&M
Cipő: H&M
Táska: Angex

Nyaklánc: Lucia Mondi



Fotó: P. Enikő


Fotó: P. Enikő


Csíkozz

Fotó: Ember Csilla

Ismét egy alap darabbal házasítottam a fantasztikus szoknyát, igazából ez a poszt arra is jó, hogy rávilágítson, hogy mely ruhadaraboknak kell feltétlenül a szekrényünkben lapulnia. Nos egy csíkos felsőt mindenképp szerezzetek be, nyárra kék fehér matrózosat, de egy fekete fehér is alap a gardróbban. Én most egy vállról lecsúsztatós fajtát választottam, amihez nagyon sikkes a kalap és a feltűnő, sokpántos, hegyesorrú szandál. Egy kicsit a francia nők stílusát idézi az üde, modern eleganciájával. Ékszerrel és anélkül is mutatós, de én leginkább türkiz statemnet láncokkal dobtam fel, a fesztiválosabb hangulatú és az egyszerűbb lánc is remekül passzol hozzá. A felső vízszintes csíkozása egy A vonalú szoknyával párosítva, inkább a mellünket erősíti, így még nőiesebbé varázsolja az alakunkat.

Szoknya: Newdress.com
Kalap: Ebay
Felső: New Look
Szandál: Webshop

Nyakláncok: Chill-Earrings




Fotó: Ember Csilla


Fotó: Ember Csilla


Sportosan tornacipővel
Fotó: Hegedüs Péter

Nem csak magassarkúval viselhető, bátran kombináljuk a tüll akár tornacipővel a tüllszoknyánkat. Bájos kislányos hatást kelt, tökéletes iskolába, vagy egy rohanós, jókedvű napra. Még inkább erősítettem a felső választással ezt a bohém, játékos hangulatot, egy feliratos felsőt választottam erre a napra. Nagyon divatos mostanában a vicces feliratú felsők viselése, ezzel egyszerűen üzenhetünk a környezetünknek.

Póló: Skála
Cipő: Converse
Táska: Ázsia Center










Crop top

A crop topot mindenkinek ajánlom, akinek szép lapos a hasa, viselheti a trendnek megfelelően ilyen derék szoknyával, nadrággal, de szerintem a csípő fazonnal is nagyon jól mutat. Egyszerű fehéret választottam és egy feltűnő, kristály  nyaklánccal dobtam fel. Mivel már nem bírok magammal, annyira várom a nyarat, így egy rattan borítéktáskával egészítettem ki az outfitet és egy egyszer, több pántos nude magassarkúval, ami szintén basic darab.

Persze ugyanúgy egy egyszer fehér pólóval is felvehetjük ezt a szoknyát, mert úgy is nagyon dögös, de még a visszafogotabbak is tudják viselni a hétköznapokon.

Crop top: New Yorker
Cipő: CCC
Táska: Háda
Nyaklánc: Ebay





Fotó: Hegedüs Péter




Hétköznapi tündér

Igenis néha nem árt elővenni a gyermeki, játékos oldalunkat, akár a nyáron, egy buliban, fesztiválon, de a hétköznapokon is. A kedvenc szoknyánkhoz most egy babarózsaszín, fecske mintás felsőt párosítottam, ami az egyik vállamat szabadon hagyja. Mivel nem akartam, hogy a szatén derékrész látszódjon, így egy arany színű masnira köthető övet választottam. Az arany visszaköszön a púder színű cipőben is. Megkoronáztam az összeállítást egy egyszerű virágkoszorút készítettem (erről lesz hamarosan videó is). Bohém, kislányos tündér stílust a meleg évszakokra! :)

Felső: New Look
Öv: Vintage
Cipő: Deichmann
Koszorú: DIY




Fotók: P.Enikő





Szegeccsel és peplummal

Németh Csilla
Az ELLE Fashion Showra én egy peplum felsővel viseltem ezt a tüll, A vonalú, mindi szoknyát. A derékfodor szerintem enyhe királynős hatást ad és funkcióját tekintve takarja a szatén húzást, ami ebben az esetben nem lenne szerencsés, ha látszana. A topp nyakán lévő kerek gallért hegyes szegecsek dobják fel, amitől vadabb a szett hangulata. Ugyanez visszaköszön a sokpántos szandálon is, ezzel folytonos belső feszültséget teremtve a szetten belül. Egy világos, bézs, kígyóbőrmintás táskát választottam hozzá, ami lágyít a hangulaton, ugyanakkor rátesz egy lapáttal is, erősíti a street style érzést.
A hűvösebb időben bátran kapjunk fel bőr, vagy farmer dzsekit a tüll szoknyánkhoz, remekül fog mutatni.

Felső: Zara

Cipő: Webshop
Dzseki: Orsay

Fotók: Balogh Éva

Fotó: Pásztor Edina

Remélem tetszett a poszt és sikerült meggyőznöm a bátortalanabbakat is, hogy igenis érdemes beszerezni egy szuper csinos tüllszoknyát a tavaszra és nyárra. Nagyon egyszerűen kombinálható basic darabokkal, ezáltal ő is egyfajta alap darabbá válhat a gardróbunkban. Garantáltan mindenkit jókedvre derít és a kisgyerekek lelkesen fognak utánunk fordulni, ami szuper érzés. A sportostól, a bohém stíluson át, az elegánsig, minden lehetőség benne lapul ebben a szoknyában, igazi kísérletező darab, amivel felfedezhetjük újra a gyermeki énünket és a fashionista vénánk.

Ha szeretnétek, hogy egy-egy ruhadarabot több kombinációban is bemutassak, akkor azt kommentbe írjátok meg. :)

Nektek melyik verzióban tetszett legjobban a tüllszoknya? Ti mivel viselnétek legszívesebben? Van tüll szoknyátok?

29 megjegyzés :

  1. Farmeringgel, csíkos felsővel és crop toppal nekem nagyon tetszik! :) Nincs ilyen szoknyám, de másokon imádom nézni, annyira változatos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És nem is vágysz egy tüll szoknyára? Én sose növöm ki, mindig a kislány vagyok belül aki balerina akart lenni :D

      Törlés
    2. de, egyre jobban tetszik, azért pár bloggernél megfordult mostanában a tüllszoknya, királykékben el is tudnám magamon/magamnak képzelni. :D Aztán ki tudja. :)

      Törlés
    3. Szerencsére már könnyen beszerezhető. :) De megvarrni se nagy dolog, nyáron készítek egyet magamnak. :) Királykék pedig az egyik legszebb szín. :)

      Törlés
  2. Szuper poszt lett:) Én nem viselnék tüllszoknyát, de rajtad nagyon jól áll. A személyes kedvenceim pedig a csíkos felsős, a sportosan tornacipővel összeállítás, illetve a farmeringes. Nagyjából ebben a sorrendben:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Szerintem a tüllszoknya mindenkin jól tud állni. :) Annyira bájos és annyi lehetőség van benne :)

      Törlés
    2. Nem vagyok én abban biztos, hogy mindenkinek jól állna, de hogy neked szuperül áll, az tuti:) Ha egyszer szembejön velem valahol, tuti adok neki egy próbát, mert felkeltetted az érdeklődésemet:)

      Törlés
    3. Köszi. :) Örülök, ha tudok olyat mutatni, ami bejön. :)

      Törlés
  3. A csíkos meg szegecses változatok tetszenek a legjobban. Bár bevallom, én még ezek után sem merném bevállalni a tüllszoknyát, nem hiszem, hogy tudnám úgy viselni, hogy az tényleg jól is nézzen ki... Szóval csak messziről csodálom másokon :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden önbizalom kérdése, de egyszer érdemes kipróbálni, mert egy jó szett pedig önbizalommal tölt fel, ha látod az elismerő tekinteteket. :) De úgy látom a vagány azért az izlésed, szóval van ott bátorság. :) vagy lesz. :) <3

      Törlés
    2. Igazad lehet, sokszor tényleg csak idő kell, amíg elhatározásra jutok... Szerintem amint lesz egy két konkrét ötletem, hogy pontosan mivel és hogyan szeretném viselni, elkezdem keresgélni a nekem való darabot :))

      Törlés
    3. :) Amúgy minden újdonság kicsit ijesztő, pont ma gondolkoztam, hogy mennyire extém volt pár éve a bőr nadrág is, most meg szinte már mindenki tudja viselni és boldogan hordja. :)

      Törlés
  4. Szia!

    Az utolsó szettben a Zara felső mostani?:) Nagyon tetszik!:) Ezért az a kedvenc szettem, a crop topossal és a tündéressel egyetemben =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Bevallom én tündér szeretek legjobban lenni :D Sajnos pár éve vettem akciósan. :S De képzeld nemrég láttam tök hasonlót ebayen, kerestem most a linkjét, de nem találtam, érdemes nézelődni.

      Törlés
  5. szuperek a szettek, nagyon inspiráló poszt!:-) a szegecses (csoda)cipőhöz tudsz esetleg egy linket? köszi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem is érdekelne a Valentino replika cipő, valamint hogy méretben ugyanakkorát rendeltél, mint amekkorát egyébként hordasz? :)

      Törlés
    2. köszönöm. :) Ebayről tudjátok megrendelni, ahonnan rendeltem ott már nem lehet kapni, elfogyott. :S Igen ugyanaz a méret jó lett teljesen. Amúgy ebayen milló szinben láttam és olcsóbb, szerintem fogok más árnyalatban si rendelni. :)

      Törlés
  6. Netről nem merek rendelni,ezt talán belém nevelték.Nem láttál valahol a boltokban ilyen szoknyát?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig a legtöbb oldalról abszolút nem kockázatos rendelni, de értelek. Sajnos hazánkban nem nagyon lehet kapni tüll szoknyákat, csak csillagászati áron. A Sugarbirdben van, de az ára gondolom hihetetlen magas, illetve még a Springfieldben pár hónapja volt, lehet még van.

      Törlés
  7. A csipkés-csíkos, na meg a tündéres tetszik nagyon-nagyon, de mindegyik szett szuper :) Jaj, most megint fáj a szívem egy tüllszoknya után :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Be kell szerezni, nincs mese, ki kell élnünk a kislány énünket és a dívát, tökéletes erre a tüll szoknya. :)

      Törlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. A farmeringes, a csíkos és a tornacipős a kedvencem. Nagyon jók lettek a képek megint, és személy szerint szívesen látnék még sok ilyen bejegyzést mert nagyon inspiráló. 😊☺ (soha nem gondoltam arra, hogy a tüll szoknya jól nézhet ki tornacipővel.. köszönöm az ihletet. ☺)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, úgy örülök, hogy inspirálónak találjátok. Akkor lesznek még ilyen posztok, amiben egy darabot több verzióba, stílusban viselek. :)

      Törlés
  10. Jaj hát a csíkos mega tündéres a legeslegjobb szerintem, isteni ez a szoknya neked! :) Királylány. :)

    VálaszTörlés
  11. Olyan nagyon tetszik másokon,és persze Rajtad is :O De én nem merek kilépni a konfort zónámból :/ Pedig emlékszek, volt idő, amikor megtettem, és ijesztő volt, de akkor voltam a legelégdettebb magammal, amikor úgy öltöztem, ahogy nekem tetszik és jólesik, akkor is, ha szokatlan. Most meg sokszor eszembe jut, hogy jajj, mi lesz, ha nem fog tetszeni az embereknek? Pedig ezt el kell felejteni, a lényeg, hogy magadnak tetsz, és önmagadnak érezd magad. :)Nagyon felnézek emiatt az ilyen emberekre, mint Te :) Kreatív, bátran vállalja önmagát, vidám, és sugárzó :) Csak így tovább! Nagyon kreatív összeállítások, nagyon jól is állnak, és nagyon tetszenek az írások amikbe önmagad is beleviszed, nem csak azt hogy hol viselted, hanem azt is, hogy miért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Emlékszem régen én is mindig görcsöltem, hogy mit gondolnak az emberek róla, aztán rájöttem, hogy én is azonnal gondolok valamit az emberekről ezt nevezik első benyomásnak. És általában tetszett, ha valaki merészebb, így meg mertem engedni magamnak, hogy merész legyek, a vége pedig az lett, hogy tettem mások véleményére. Van akinek bejön ahogy kinézek, van aki megbotránkozik, de nincs olyan aki ne pillantana rám. Jobb nem eltűnni a tömegben szerintem. Persze néha azért én is válok a mai napig láthatatlanná. Holnap például új suli új napján nem feltétlen akarok a legfeltűnőbb lenni :)

      Törlés