2015. április 22., szerda

Így viseld a tüllszoknyát!- 7 OUTFIT, 1 SZOKNYA

Pár éve már visszatért a trendek közé is a tüllszoknya, ami az idei tavasz és nyár egyik kedvence ruhadarabja lesz. Nem kell megijednünk tőle, mert rengeteg lehetőség rejlik benne, én most megmutatni, hogy mennyire változatosan viselhető. A szoknyát a Newdress.com-tól rendeltem és szerintem a nyaram legmeghatározóbb karakterdarabja ez a menta színű darab lesz, na de lássuk, hogy mivel is kombinálható, mert igenis hordható és nem csak Carrie sétálhat benne New Yorkban.






Viseld csipkével!

Fotó: Hegedüs Péter
Imádom a tavaszt, ilyenkor előkerülnek a csipkés ruhadarabok és persze a tüll szoknyák a szekrényből. Szép, finom, pasztell színekből sosem elég, így a legkézenfekvőbb csipke felsővel párosítani, ezzel letisztult eleganciát és kislányos bájt kap a szett, az összkép. A cipő és táska szegecse a tőlem megszokott kis fűszerezése az outfitnek, amitől vagány és felékszerezett lett. A cipő nagyon hangsúlyos, de mégsem vonja el a figyelmet a ruháról, inkább még inkább feldobja azt és modern nő vonalat erősíti. Egy elegáns eseményen, de akár hétköznap is megállja a helyét ez az összeállítás.

Szoknya: Newdress.com
Felső: H&M
Cipő: Webshop
Táska: Ázsia Center







Fotó: Hegedüs Péter




Fotó: Hegedüs Péter


Vagy ilyen csipke felsővel is mutatós: 


Felső: Newdress.com, Cipő: F&F, Táska: Sevondhand


Farmerrel minden menő

Fotó: P. Enikő
A farmering az a darab, ami nem hiányozhat egy nő ruhatárából sem, hiszen szinte mindennel variálható. Én egy világosabb, koptatott, kicsit lazább fazora esküszöm, ami nagyon jól mutat még a menta színű szoknyával is, enyhe kontraszt feszültséget teremtve, amit a menta nyaklánc szelidit meg. Mindezt a szezon óriás slágerével, örök kedvencemmel fűszereztem a rojtos, szegecses táskával és a derékrészt kiemeltem egy színben harmonizáló övvel, valamint a cipő választásom is vadócabbá teszi azt a szettet. Jól megfér a farmer, tüll, bőr, szegecs és a lakk egymás mellett. Az urbanus, street style ideális megjelenítése ez az outfit.

Szoknya: Newdress.com
Felső: Bershka
Öv: H&M
Cipő: H&M
Táska: Angex

Nyaklánc: Lucia Mondi



Fotó: P. Enikő


Fotó: P. Enikő


Csíkozz

Fotó: Ember Csilla

Ismét egy alap darabbal házasítottam a fantasztikus szoknyát, igazából ez a poszt arra is jó, hogy rávilágítson, hogy mely ruhadaraboknak kell feltétlenül a szekrényünkben lapulnia. Nos egy csíkos felsőt mindenképp szerezzetek be, nyárra kék fehér matrózosat, de egy fekete fehér is alap a gardróbban. Én most egy vállról lecsúsztatós fajtát választottam, amihez nagyon sikkes a kalap és a feltűnő, sokpántos, hegyesorrú szandál. Egy kicsit a francia nők stílusát idézi az üde, modern eleganciájával. Ékszerrel és anélkül is mutatós, de én leginkább türkiz statemnet láncokkal dobtam fel, a fesztiválosabb hangulatú és az egyszerűbb lánc is remekül passzol hozzá. A felső vízszintes csíkozása egy A vonalú szoknyával párosítva, inkább a mellünket erősíti, így még nőiesebbé varázsolja az alakunkat.

Szoknya: Newdress.com
Kalap: Ebay
Felső: New Look
Szandál: Webshop

Nyakláncok: Chill-Earrings




Fotó: Ember Csilla


Fotó: Ember Csilla


Sportosan tornacipővel
Fotó: Hegedüs Péter

Nem csak magassarkúval viselhető, bátran kombináljuk a tüll akár tornacipővel a tüllszoknyánkat. Bájos kislányos hatást kelt, tökéletes iskolába, vagy egy rohanós, jókedvű napra. Még inkább erősítettem a felső választással ezt a bohém, játékos hangulatot, egy feliratos felsőt választottam erre a napra. Nagyon divatos mostanában a vicces feliratú felsők viselése, ezzel egyszerűen üzenhetünk a környezetünknek.

Póló: Skála
Cipő: Converse
Táska: Ázsia Center










Crop top

A crop topot mindenkinek ajánlom, akinek szép lapos a hasa, viselheti a trendnek megfelelően ilyen derék szoknyával, nadrággal, de szerintem a csípő fazonnal is nagyon jól mutat. Egyszerű fehéret választottam és egy feltűnő, kristály  nyaklánccal dobtam fel. Mivel már nem bírok magammal, annyira várom a nyarat, így egy rattan borítéktáskával egészítettem ki az outfitet és egy egyszer, több pántos nude magassarkúval, ami szintén basic darab.

Persze ugyanúgy egy egyszer fehér pólóval is felvehetjük ezt a szoknyát, mert úgy is nagyon dögös, de még a visszafogotabbak is tudják viselni a hétköznapokon.

Crop top: New Yorker
Cipő: CCC
Táska: Háda
Nyaklánc: Ebay





Fotó: Hegedüs Péter




Hétköznapi tündér

Igenis néha nem árt elővenni a gyermeki, játékos oldalunkat, akár a nyáron, egy buliban, fesztiválon, de a hétköznapokon is. A kedvenc szoknyánkhoz most egy babarózsaszín, fecske mintás felsőt párosítottam, ami az egyik vállamat szabadon hagyja. Mivel nem akartam, hogy a szatén derékrész látszódjon, így egy arany színű masnira köthető övet választottam. Az arany visszaköszön a púder színű cipőben is. Megkoronáztam az összeállítást egy egyszerű virágkoszorút készítettem (erről lesz hamarosan videó is). Bohém, kislányos tündér stílust a meleg évszakokra! :)

Felső: New Look
Öv: Vintage
Cipő: Deichmann
Koszorú: DIY




Fotók: P.Enikő





Szegeccsel és peplummal

Németh Csilla
Az ELLE Fashion Showra én egy peplum felsővel viseltem ezt a tüll, A vonalú, mindi szoknyát. A derékfodor szerintem enyhe királynős hatást ad és funkcióját tekintve takarja a szatén húzást, ami ebben az esetben nem lenne szerencsés, ha látszana. A topp nyakán lévő kerek gallért hegyes szegecsek dobják fel, amitől vadabb a szett hangulata. Ugyanez visszaköszön a sokpántos szandálon is, ezzel folytonos belső feszültséget teremtve a szetten belül. Egy világos, bézs, kígyóbőrmintás táskát választottam hozzá, ami lágyít a hangulaton, ugyanakkor rátesz egy lapáttal is, erősíti a street style érzést.
A hűvösebb időben bátran kapjunk fel bőr, vagy farmer dzsekit a tüll szoknyánkhoz, remekül fog mutatni.

Felső: Zara

Cipő: Webshop
Dzseki: Orsay

Fotók: Balogh Éva

Fotó: Pásztor Edina

Remélem tetszett a poszt és sikerült meggyőznöm a bátortalanabbakat is, hogy igenis érdemes beszerezni egy szuper csinos tüllszoknyát a tavaszra és nyárra. Nagyon egyszerűen kombinálható basic darabokkal, ezáltal ő is egyfajta alap darabbá válhat a gardróbunkban. Garantáltan mindenkit jókedvre derít és a kisgyerekek lelkesen fognak utánunk fordulni, ami szuper érzés. A sportostól, a bohém stíluson át, az elegánsig, minden lehetőség benne lapul ebben a szoknyában, igazi kísérletező darab, amivel felfedezhetjük újra a gyermeki énünket és a fashionista vénánk.

Ha szeretnétek, hogy egy-egy ruhadarabot több kombinációban is bemutassak, akkor azt kommentbe írjátok meg. :)

Nektek melyik verzióban tetszett legjobban a tüllszoknya? Ti mivel viselnétek legszívesebben? Van tüll szoknyátok?