2016. május 27., péntek

Green Dream/Zöld álom-OUTFIT

Óriási hírem van, végre a Kialakító csapata új taggal bővült, egy fantasztikus fotós lány személyében, akivel Debrecenben fogunk együtt dolgozni. Nagy lépés ez számomra és látványos változást hozott az outfit posztokba is. Remélem hamarosan Nyíregyházi csapattagunk is lesz, bár én már ezt is hatalmas sikernek könyvelem el. Rettentő nagy terhet vett le a vállamról Niki azzal, hogy az utómunkát nem nekem kell elvégeznem. Annyit megbeszéltünk, hogy nem photoshoppoljuk agyon a képeket, csupán a fényeken javítunk, szeretném, ha a valóságot közvetíthetném, ahogy eddig is. 

Az első közös munkánknál úgy gondoltam olyan szettet állítok össze, amit előszeretettel viselek, kicsit feltűnő, kicsit csillogó, de mindenképp engem jellemez. 



Akármilyen meglepő én a hétköznapokban is szívesen öltözöm így, feltűnően. Nagyon tetszenek a mindi fazonú szoknyák, az A vonal pedig a testalkatomnak legelőnyösebb szabás. Ebayen gyakran nézelődök és évek óta a kedvenceim között volt ez a szoknya, aztán egy fáradt estén leütöttem a vásárlás gombot. Hamar megérkezett és olyan, mint a képeken. A fantáziám szárnyalni kezdett, így készüljetek fel, több szettben is alap darabként fog megjelenni. 

A szoknya számomra Scarlett O'Harát idézi, mindig is szerettem volna egy igazi, élénk, smaragdzöld darabot és ebben megvan minden, amit szerettem volna. Maxi szoknyában is szeretnék majd egyszer egy ilyen szépséget. 






Mivel nem akarok biztonsági játékos lenni az öltözködésben, így sokszor a feltűnő darabokat nem basickel kombinálom, hanem hasonlóan különleges megoldású ruhadarabokkal. Ez most ékes példája, amikor kiengedem a szelencéből a Jinem, vagyis a személyiségem.

Kicsit oversize, elöl pedig fűzős, ami hatalmas trend idén. Bevallom a fűzőről ugrott be, hogy elfekvőben van a régi ruhák tengerében.

A színben semmi extra nincs, a fekete tökéletes választás, a hosszú ujjat sem kell indokolnom, az utóbbi hetek változékony időjárása igazolja ezt a választást. 







Viszont az ujj szabásában már van egy csavar, hiszen bővül a kézfej felé és kicsit tépett hatást kelt. Nagyon különleges szerintem, bár évekig a gardróbom mélyén pihent. Talán még gimiben kaptam, de most szerettem bele, vagyis mostanra nőttem fel hozzá.

A másik szuper dolog a felső részben, hogy a vállon lehúzható, így más hangulatot kap az egész, idén ha igazán szexi szeretnél lenni, akkor a vállad villantsd meg, ne a melled. :)

A táskát már láthattátok az egyik haul videóban, nagyon jól kombinálható darabról van szó, elegáns steppelt. A szürke szín mindennel házasságra léphet, így bátran ruházzunk be akár ruhadaraboknál, akár kiegészítőknél ilyen árnyalatokra.








Mivel elég rohanós napom volt, így egy fűzős, hegyesorrú balerinát választottam, ami eszméletlen kényelmes és szuper mutatós. Azt persze tudni kell, hogy ez a pántozás megtöri a láb vonalát, így rövidebbnek láttatja a virgácsokat. Vállaltam ezt a kockázatot, mert harmonikusnak éreztem a felső fűzésével. Magassarkúval sokkal elegánsabb hatást érhettem volna el, ha egy eseményen kellett volna megjelennem, akkor biztos egy fekete-fehér darabot választok az egészhez.

Napszemüveg mindig jól jön és kiderült nem áll rosszul a szögletes keret. Ékszerben a kevesebb több elvet vallottam, hiszen ez a ruha nehezen viselt volna el egy statement darabot, így Anda Designe csodás lávaköves-roppantott hegyikristályos karkötőjét vettem fel. 










Smink

Alapozó: L'Oreal True Mutch Baige
Púder: Catrice All Matte Plus
Szempillaspirál: Lancome Grandiose
Szemöldök: Catrice szemöldök kit
Kontúr: Makeup Revolution
Highlighter: MeMeMe
Szemhéjtus: Manhattan Dip
Szemhéjpúder: Pupa Dot Shock
Szemceruza: Pupa














OUTFIT

Szoknya: Ebay
Felső: Retró darab
Cipő: Deichmann
Karkötő: Anda Design

Fotó: Apagyi Nikolett

Illusztrációk: Győző Éva

Hogy tetszett Nektek ez a szett? Ti elő szoktátok szedni a régi ruháitokat? Rendeltetek már bármilyen ruhaneműt ebayről?