2015. március 14., szombat

Legcukibb csomagolás milyen minőséget rejt?-Calena kézkrém TESZT

A Pure by Pixiboxban lapult ez a Calena kézkrém, nekem a Szerelmes álmok kiadás jutott, aminek nagyon örültem. Még ennyire cuki csomagolású terméket nem is láttam, csajos és letisztult, valamint pumpás adagolós, mit is kívánhatnék még? 







Be kell valljam nekem eddig ez a Pure by Pixibox jött be összességében legjobban, annyira jó termékek lapultak benne és a grátisz, hogy natúrak, így nem kellett félnem, hogy allerigzálja e a túlérzékeny bőrömet. Amit hiányolok az persze a sminktermék, de ezektől a dobozoktól nem is várhatjuk el. A legkiemelkedőbb kedvencemmé pedig számomra is meglepő módon egy kézkrém lett, a Calena kézkréme.

Soha nem szerettem a kézkrémeket és nem tudtam egy két alkalomnál tovább használni egyiket se eddig, még úgy se, hogy anyukámtól milliószor hallottam, hogy kenjem a kezeim, mert azokon öregszik az egyik leghamarabb a bőr.

Amit a márka ígér:

Calena Szerelmes Álom Kézkrém

"Szakíts időt a szerelemre!"

A Szerelmes álom afrodiziákum illata az élvezetek világába repít.

Minden Szerelmes álom termék gondosan válogatott ginkgo és narancs kivonatot tartalmaz. A narancs és a ginkgo egyaránt erősíti a bőrt és lágy tapintást kölcsönöz neki. A ginkgo az élet elixíre évszázadok óta.

A Calena növényi kivonatok hagyományos módon érnek és desztilálódnak, míg el nem érik az egyedülállóan magas hatóanyag értéküket.

A Calena kézkrém ápolja és hidratálja a kezet, ahogy annak egy ellenőrzött natúrkozmetikum esetében lennie kell. Értékes növényi elixíreket és illlóolajokat tartalmaz.
A növényi elixírek az eredeti növény minden tulajdonságát megőrzik és sejtfrissítő kúraként hatnak a bőrre.
A növényi összetevőket úgy készítik elő, hogy azok megfelelő időt kapjanak a teljes és harmonikus hatás kifejtéséhez.

Felhasználás:

Legyen mindig kéznél, használd bárhol és bármikor, akár naponta többször is! Egy kis mennyiség a tenyeredbe és szétkenve hamar felszívódik bőrödbe, ahol aztán kifejti tápláló hatását.

TESZT

Csomagolása a hipecuki és a megacuki kategóriába esik, poénkodást félretéve engem megvettek ezzel is már kilóra, hiszen ilyen nőies és kedves külsőt még soha se láttam egy terméknél. A 20-as évek ruhájába öltöztetett női alak, a tollal imádnivaló és elegáns. A szürke alap pedig nagyon jól mutat a hölgy rózsaszín ruhájával, kicsit lágyít az egész hatáson, így nincs Barbie babás érzésünk tőle. SZUPER! Henger alakú amúgy a flakon és fel van tüntetve rajta minden fontos információ és kiderül a kupakjáról az is, hogy organikus termék. A pumpás adagoló a nagy fétisem, szerintem ez a leghigénikusabb és legpraktikusabb adagolási módszer, így a termék nem kap levegőt se és az ujjunkkal nem kenünk bele baktériumokat és gyorsan letudható (egy nyomással) a kézkrémezés.

Az illata leírhatatlanul finom, narancs kivonatot és ginkót tartalmaz, nos a narancsot nem érzem ki, de annyira megszerettem ezt a különleges illat típust. Jókedvem lesz ha megérzem. :)


Állaga könnyű, krémes és egy púderes hatású védőréteggel vonja be a kezet. Abszolút nem ragacsos és gyorsan beszívódik, tökéletes.

Amióta kipróbáltam a táskámba került és minden este is bekenem a kezem, előre félek, hogy elfogy, mert igazi szerelmes álom számomra. :)

Egyre inkább vágyok rá, hogy kipróbáljak több Calena terméket, olyan sok szemrevaló van. :)

Pontok: 5/5

Ti próbáltátok már? Mi a véleményetek? Szeretitek a natúr termékeket? Melyik a kedvenc kézkrémetek?