2014. március 11., kedd

CATRICE All Matt Plus és Photo Finish alapozó- TESZT

Két Catrice alapozót fogunk bemutatni nektek, amiket kipróbáltunk. Ebből a bejegyzésből megtudhatjátok, hogyan is szuperálnak a való életben. Leírjuk a tapasztalatainkat és értékeljük a termékeket. 

Angie - All Matt Plus

Bemutatom nektek a Catrice alapozóját, ami szerintem ár/érték arányban a legjobb termék. Lassan egy hónapja használom és meg kell mondjam nagyon elégedett vagyok vele. Előtte egy Maybelline terméket használtam, ami kicsit kiszárította a bőröm, bár alapvetően jó volt.




A Müller drogériában szemeztem már egy ideje a Catrice termékpalettával, de ez volt az első, amit meg is vásároltam. Azóta nagy Catrice rajongó lettem és még beszereztem jó pár dolgot tőlük. Az ára nagyon baráti volt, hiszen csupán 2000 Forintba került.


Az üvege matt, tejüveg szerű, ami nagyon elegánssá teszi. Pumpás adagolós alapozókat kifejezetten imádom, így ez is külön öröm volt. Így higiénikus és nem nyomok ki fölösleges mennyiséget sem.

Egy nyomás alapozó tökéletesen elég az egész arcomra és a nyakam eldolgozásához is, a többi ilyen kozmetikumnál általában több kell ehhez a művelethez. Szépen fedi el a bőr egyenetlenségeit és a bőrhibákat eltüntetni, tehát egy felső kategóriás fedést biztosít. Púder nélkül is tökéletes és az állaga nagyon könnyű. Olyan mintha nem is lenne rajtam alapozó, mivel nem egy sűrű ragacsos valami mint sok alapozó. Nincs púder szerű hatása, aminek külön örültem, így nem olyan feltűnő. 

Ugye azt ígéri, hogy mattítja az arcot, nekem nem szokott csillogóvá válni a bőröm, de jelentem még mattabb, még üdébb lett. A fényképeken pedig egyszerűen fantasztikus a hatása. Egész nap a helyén marad, ami nem jellemző őszintén más alapozókra, szóval még egy piros pont neki. 

Ha pontoznom kéne egy ötös skálán akkor maximális 5 pontot megkapná. Azt hiszem kis barátját a mattitó púdert is be fogom szerezni. Mindenkinek ajánlom, aki egy jó alapozót szeretne.


Gina - Photo Finish

A Chanel alapozóm mellé szerettem volna egy olcsóbb terméket, ami jó. Vehettem volna Max Factor Colour Adaptot, vagy Maybelline Affinitone-t, amiket már ismerek és mondhatni, hogy beválltak, de mivel szeretek kísérletezni, gondoltam kipróbálom én is a Catrice-t.  A Photo Finish mellett döntöttem, ez is 2000 Ft-ba kerül, mint matt testvérkéje.



Először nagyon furcsa volt, nem olyan, mint a Chanel. Sokkal nehezebbnek tűnt, érdekes volt az állaga, túl sűrű. Ráadásul Angievel ellentétben én amúgy is inkább a púderes hatású alapozókat szeretem (bár a Chanel pont nem az, de nyilván más kategória.)

Gondoltam mindegy, kapjon egy esélyt (nem úgy, mint az NYC alapozója, ami az első nyomás után a kukában landolt). Elkezdtem felkenni ecsettel és meglepődtem, hogy milyen jó a fedése. (Mert nálam az nem alapozó, ami nem fed rendesen.) Azóta próbáltam már púderrel és púder nélkül is, egyik esetben sem lehetett panaszkodni a tartósságára.

Így egyet kell értsek az előttem szólóval: ár-érték arányban egy igencsak jó termékről van szó.