2018. április 15., vasárnap

Max Factor újdonságok

 A Max Factor szlogenje már tinikoromba megfogott, most is itt cseng a fülemben, A mesterek kozmetikuma. Volt már lehetőségem tesztelni pár terméküket és tényleg szuper darabok vannak köztük, de most beigazolódott számomra is, hogy bizony meg kell időnként állnom az állványuk előtt, mert igazán minőségi darabokra bukkanhatok.


MIRACLE CONTURING PALETTA


 Aki követi a blogom tudja, hogy én már akkor kontúroztam (mondjuk elég bénán), amikor még kb senki. Imádtam a barna matt szemhéjpúderemet, amit az arccsontom alá halmoztam, hogy keskenyebbnek tűnjön az akkor tini hájtól kerekded arcom. Aztán bronzosítók garmadáját próbáltam ki és néha túlzásba is estem. Évekig óriási álom volt egy igazi profi kontúr paletta és persze én is ebayről rendeltem az első krémes verzióm, ami borzalmas volt. Aztán beleszerettem a por termékekbe, de időről időre vettem pár krémes verziót is, amikkel mindig kudarcot vallottam.


Amikor ez megérkezett úgy voltam vele, hogy ha most se esek hasra, ettől se, akkor az életbe többet nem nyúlok krém kontúrhoz. És láss csodát, ha nem is hasra, de térdre estem és végre találtam egy jó terméket.




Csomagolása egy dobozból és magából a palettából áll. 8 árnyalat kapott benne helyet, ami szerintem tényleg mindenkinek jó, sőt sminkeseknek kifejezetten praktikus. Átlagos lányoknak viszont fölöslegesnek érzem, hogy ennyi árnyalatot tartalmaz, kivéve, ha néha alapozásra is beveti valaki. Oh igen, mert ezt arra is be lehet. A legtöbb krém kontúr termék eszméletlen krémes és nehéz így szörnyen mutat, ez viszont gyönyörűen fed, szépen bedolgozható a bőrbe blenderrel. Ecsettel kicsit nehézkesebb, így a szivacsot javaslom hozzá. 
A színek kipattinthatóak, így akár pótolhatóak is, ha egy elfogy, nekem a legsötétebb hideg árnyalat lett a megfelelő. Eldolgozva igazán szép természetes árnyékot kapok, viszont tény, hogy az alapozóval elegyedés közben sokat halványodik, jó hír viszont hogy minden probléma nélkül építhető. Világos színek között van egészen fehéres, így azoknak is megfelelő lehet, akik tényleg halovány árnyalatokkal rendelkeznek. Őszíntén szólva simán el tudom képzelni hogy egy utazáson egy bb krém mellett csak ezt használom és alapozót se viszek.
Negatívuma csak az ára.

DARK MAGIC SZEMPILLASPIRÁL


 Mostanság spirál tekintetben megnőttek az igényeim. Túl sok olyanba futottam bele, amik maszatolódtak, vagy felkenődtek és nagyon elegem volt ezekből. Végre egy, ami ezen rossz tulajdonságoktól mentes.
Csomagolása lila és arany, nem szokványos, viszont nagyon kézreálló és gumírozott részei miatt ez nem fog csak úgy kihuppanni a kezünk közül.
Keféje is izgalmas, mivel spirálisan, vagy nem is tudom hogy írjam le, hosszabb és rövidebb szilikon szálak váltakoznak. Szépen egyenletesen viszi fel a festéket, szétválaszt és valamelyest hosszít és dúsít. Nem lett tőle drámai pillám, de hétköznapra remek. Igazán fekete és mutatós a végeredmény. Szeretem még a lemosását is, mert egy micellás víz is képes megbirkózni vele, tartósságát viszont nem érheti kritika. 



 

Összességében nagyon bejött ez a két termék és kifejezetten tudom ajánlani a krémkontúr palettát azoknak, akik régóta keresik ebben a termékcsoportban az igazit. Kupon napokon, akciók keretében érdemes inkább lecsapni rá.