2018. február 22., csütörtök

Luxus ápolást kapott a hajam-Kaviar SPA Ritualé hajkezelés Kérastase

Lukovics Imrét a csodatévő fodrászomat már több cikkben is bemutattam és nem tudok elég hálás lenni Neki, hiszen megmentette a hajam. Ősszel még úgy tűnt, hogy sose lesz szép hajkoronám, viszont most egészségesebb, mint valaha. Mindent meg is tettünk érte, novemberben egy izgalmas és aszolút luxus hajkezelésen vettem részt. Miért most számolok be róla? Nos a mai napig érezhető a hatása, de nagyjából három hónapig nekem volt a világon a legkönnyebben kezelhető hajam. Egy videót is láthattok a Kaviar SPA Ritaléról, de mesélek is róla.









Mi is ez az KAVIAR SPA RITUALÉ?

A Kérastase luxus hajkezelése, amit azoknak ajánlanak, akiknek fakó, vékony szálú, megviselt a hajkoronájuk. A kezelés után, ami nagyjából 20 perces visszanyeri fényét, erejét és fiatalságát a hajkoronánk, sokkal hidratáltabb lesz és a fejbőrünk is megtisztul. 




A tenger mélyéről származó Abyssine összetevő mesteri formulájának köszönhetően a haj és a fejbőr újjáéled. Több, mint hajkezelés egy fantasztikus relaxáció, ami közben a hajunk regenerációs folyamaton megy át. 


TAPASZTALATOK

A videót érdemes megnézni, mert magáért beszél. Első lépésben egy Soin gommage speciális bőrradírral eltávolította Imi az elhalt bőrréteget, szennyeződést a fejbőrömről és a hajszálakról. Ezután egy hajfürdőt élvezhettem végig valami fantasztikus fejmasszázzsal, ami serkenti a vérkeringést, ami mint tudjuk hozzájárul, hogy a hajunk gyorsabban nőjön és ráadásul igazán jól ellazítja az embert, tökéletes relaxáció. A hétköznapok stresszét leraktam ez alatt a röpke fél óra alatt és teljesen feltöltődtem. A hajam még kapott egy különleges luxus hajápolót, olajokat. A szokásos módon gondosan a legjobb minőségű eszközökkel szárították és formázták (erről itt írtam már). 
 A hajam sosem volt még ilyen puha és selymes. A hajmentő akció után muszáj is volt, hogy ilyen kezelésen részt vegyek, hiszen az előző fodrász brutálisan elbánt a fürtjeimmel és tört eléggé. A kezelés után ez a hajtöredezés megszűnt és ami a leginkább meglepett, hogy a tarkómon, ahol mindig is rasztásodott a hajam, már nem alakultak ki ilyen csúnya gubancok. Eszméletlen könnyű azóta kibontani a hajamat és a legvarázslatosabb, hogy újra göndörödik. Szerintem gimnazista korom óta nem volt ilyen szép a hajam. Nagyjából 6-8 hétig érezhető volt a hatása a kezelésnek, olyan fényes volt ez alatt a hajam, hogy rengetegen kérdezték meg, hogy milyen terméket használok. Kevésbé is zsírosodott olyan másfél-két hétig.



 Tudom túl jól hangzik hogy igaz legyen, de én abszolút annak voltam a híve, hogy minden szépségápolási dolgot magam csináljak, de Imre bebizonyította számomra, hogy a hajápolásnál szükségem van szakemberre és csúcs minőségű termékekre. 

Szeretnék még pár másik hajkezelést és egyéb dolgot is kipróbálni és most erősen gondolkozom, hogy március 1-én milyen színűre fessük a hajkoronám. Szerintetek? :)