2017. december 24., vasárnap

Kötelező karácsonyi poszt

Először is nagyon Boldog Karácsonyt Kívánok Nektek! Tudom rossz blogger voltam, mert idén egy ajándék ajánlós posztot sem készítettem, nem sütöttem videó előtt sütiket és lakást se dekoráltam és Mennyből az angyalt sem dudorásztam. Őszintén szólva nincs karácsonyi hangulatom. Nem tudom miért alakult így, de nem is akarom megerőszakolni magam, nem akartam eljátszani valamit ami nem szívből jön. A karácsony számomra évek óta másról szól, mint amit elvárnak. 










Nem vagyok Grincs, mert örülök mások Karácsonyi boldogságának, sőt élvezem nézni is a készülődést. Próbáltam megfejteni mi lehet az oka annak, hogy nem kerített hatalmába a nagybetűs hangulat és több okot is találtam. Már októberben karácsonyfát díszítettem, karácsonyi kirakatot rendeztem, ráadásul az időjárás sem túl télies. Ahogy egyre korábban tolják az üzletek az arcomba a karácsonyt, úgy szokok le erről... Idén még a kis karácsonyfát se vettem elő (bevallom nem is találom). Persze van nagy karácsonyfánk családilag és nagymamámnál lesz minden, amit az ünnep megkövetel, de nem lesz a fa alatt halom doboz és nem öltük magunkat fölösleges adósságokba... Mi ilyenkor felírjuk ki hová szeretne elmenni, milyen közös családi programot valósítana meg és ezeket adjuk év közben egymásnak. Minőségi időtöltés a jelszavunk. 

Régen persze teljesen más volt, nem mondom, hogy jobb vagy rosszabb, de más. Emlékszem olyan gyerekkori karácsonyra, amikor 3 napon keresztül kaptuk a rengeteg ajándékot, játékot, csodálatos volt. Aztán voltak nagyon szűkös évek, amikor az volt az öröm, hogy finom klasszikus karácsonyi menü kerülhet az asztalra, amiért komoly lemondásokat tettünk. Most megtehetnénk, hogy ismét sok meglepetést adjunk, de már tudjuk, hogy nem erről szól ez az ünnep. Új szokásunk pedig, hogy év közben lepjük meg a másikat csak úgy, ami szerintem még nagyobb öröm. :)

Én azt kívánom mindenkinek, hogy érezze jól magát az ünnepek alatt és ne görcsöljön azon, hogy tökéletes legyen a fa, hogy elég e az ajándék. Élvezzétek az együtt töltött időt és pihenjetek sokat. Vegyétek végig az év legjobb történéseit és tervezgessétek az új évet, álmodozzatok... :)