2017. július 26., szerda

Pizsamában a tanösvényen-OUTFIT

 A Tisza-Tónál jártunk Botonddal, de csalódás volt, úgyhogy inkább hazajöttünk és nagymamám felé vettük az irányt. Tiszalökön mindig ki tudok kapcsolódni és a kis Tisza-Tavi Ökocentrummal vetekszik simán a tanösvény. Szerintem fél óra alatt sokkal több madárfajt figyelhet meg az ember, csodálatos alkonyi sétánk volt itt. A poszt viszont az outfitet helyezi a középpontba, méghozzá egy olyan együttest, kétrészes rövidnadrágos szettet mutatok, amit Botond csak pizsamaként aposztrofál.




A nagy hőség után este hét körül úgy döntöttünk, hogy elmegyünk sétálni a horgásztó mellé, ahol ezt a szuper kis ösvényt kiépítették. Ide hordtam réges-rég a kutyámat, Hubát úszni, így külön jó érzés volt bejárni a környéket. 



A kétrészes, pasztell, csíkos könnyű anyagú együttest a Romwe oldaláról választottam. Nem volt olyan kép, amin viselte volna bárki, így remélni tudtam, hogy jól fog állni. A biztonság kedvéért M-est választottam, de elég lett volna az S-es méret. 

A rompereknél szerintem sokkal praktikusabb, hiszen külön külön is kombinálhatóak a darabok, no meg nem kell a mosdóban levetkőzi teljesen. Összhatását tekintve viszont hasonló koncepció, bár ha S méret lenne akkor minimálisan crop topos kis hasvillantást is láthatnánk. Elöl a felső rövidebb, mint hátul, mellkason egy gumírozott sáv tatja, gyakorlatilag pánt nélküli felső. Ám a különlegessége, hogy a karunkra egy vastag szalagot, ami a ruha anyagából van rá tudunk kötni és a masni abszolút feldobja.

A nadrág nagyon laza, derékban húzott, magasan záródó, de a felsőtől ez kevéssé érvényesül.






A kombiné és pizsama trend a street styleba is begyűrűzött, tiszta 90-es évek. Botond amikor meglátta először nem tetszett neki, de azt mondta, hogy összhatásában csinos. Nyaralásra pedig kifejezetten kellemes, vászon szerű anyaga a legnagyobb hőségben is szellős marad. Egy baja van csak, hogy nagyon gyűrődik, mint a lenvászon.



Kiegészítő gyanánt kedvenc órámat egy Just Cavalli darabot választottam hozzá, aminek rózsaszínes nude a szíja. Szerintem örök darab lesz, amit sok-sok outfitnél fogtok még látni. A jegygyűrűm szintén állandó viselet.

A kalap nagymamámé, de jó és különleges kiegészítője a szettnek. A napszemüveget pedig pár éve körömlakkal változtattam át, amikor fehér részei elszíneződtek, most menta és rózsaszín.


Táskának egy kis vicces rattan darabot szemetem ki, amiér meglepetésemre nagymamám is oda volt. A kis cicafej igazi cukiság, remekül feldob egy unalmasabb szettet is, de ezt is izgalmasabbá, különlegessé és játékossá teszi. 

A szandál pedig egy csodás és olcsó darab volt, ami rose gold és többféle díszítés fut a pántjain az arany árnyalataiban, de a három eltérő színű bojt a hab a tortán. 






OUTFIT

Kétrészes szett: Romwe
Kalap: Retró (nagymamámé)

Napszemüveg: Ebay DIY
Óra: Prokarórák.hu

Cipő: Skála
Táska: Háda








Haj: Egész napos pancsolás eredménye :D
Smink: Az nincs :)

Fotó:  Botond



Hogy tetszik Nektek a szett? Viselnétek ilyen kétrészeseket?