2017. július 9., vasárnap

Kényelem a komfortzónán kívül OUTFIT

Enikő egy overálban? Micsoda? Igen beleszerettem ebbe a levél mintás anyagba és otthon vettem csak észre, hogy bizony ez nem egy ruha, hanem egy romper. Ha pedig így esett nem akartam az a fajta lenni, aki nem próbálja ki milyen is egy nap ebben a darabban, tehát kísérletként rászántam magam és egy outfit posztot is szentelek neki.




Pár barátnőm esküszik a romperekre, mindig mondták, hogy kényelmes és kellemes viselet, viszont ők nem a combos fajták. Ahányszor overálokat próbáltam a próbafülkében sírás lett a vége, sehogy sem álltak jól, kiemelték és optikailag nagyították a fenekem alatti területet. Így meglepődve tapasztaltam, hogy ez a bővebb fazon nem is áll rosszul. Persze emellett is voltak aggályaim, ugyanis a mosdó használatnál ezekből teljesen ki kell bújni, így első alkalommal, amikor viseltem csak rövid kimozdulásra mertem bevállalni. Ezen tulajdonsága miatt még mindig nem a kedvencem az overál, de kétségtelenül eszméletlen kényelmes darabról van szó.





A levél minta külföldön harmadik éve hódít, hozzánk tavaly érkezett meg a trend és idén éli csúcsát a dzsungel minta. Nincs olyan márka, amelyik ne rukkolt volna elő a leveles, helyenként virágokkal díszített egzotikus helyeket idéző darabokkal. Pár éve még csak a férfiak ruhatárába bukkantak fel ezen printelt minták, most már a nők viselik lelkesebben. 





A kalapot nagymamámnál találtam és nagy szemekkel néztem rá és persze nem tudott ellenállni és nekem adta. Régen kerestem fehér kis karimájú kalapot, ami jól áll, ennek pedig az a különlegessége, hogy elég magas a felső része, így teljesen behúzva és lazán feldobva teljesen más hatást kelt, olyan mintha két kalapom lenne. Emellett az egyszerű kalapokat bármikor feldobhatjuk egy kendővel, vagy szalaggal, esetleg masnival, virággal. :)



Másik hangsúlyok kiegészítő a pillangós szemüvegem, ahogy hívom. Annyira emlékeztet a lepkék szárnyára és különlegessé teszi az összhatást. 

A laza és kényelmes ruhát egy kis nőiességgel spékeltem meg, ami a magassarkú, ám vagány pántokkal teletűzdelt barna szandál. Kell is a tűsarok, mivel nagyon picike lennék ebben a térdig érő nadrágszoknya hatású overálban. Lehet éle fogok vágatni a szár hosszából, szerintetek?




Overálba járni amúgy olyan, mintha az ember egész nap pizsamát viselne. Egy hosszabb utazáshoz biztos felvenném, hiszen a lehető legkényelmesebb, főleg mivel egy nagyon könnyű vászon anyagból készült és a lábrész is elég laza. 



Táska választásnál a természetesség és a nőiesség volt a szempont. A rattan táskák nagyon divatosak és a boríték fazon pedig már önmagában is kontrasztot ad. az egész szettben ott van az ellentmondás feszültsége, ami izgalmassá, játékossá, de harmonikussá varázsolja az összhatást.







SMINK

Rúzs: Essence Metallic
Alapozó: Estée Lauder
Szemhéjtus: Aden
Kontúr: Bronx Colors
Spirál: Pupa









OUTFIT

Romper: Háda (ASOS)
Kalap: Retró darab nagymamám szekrényéből
Szandál: Cipőfalva
Napszemüveg: Skála
Táska: Háda (Pacific Coast)
Óra: Prokarórák.hu









Ti szoktatok rompert viselni? Volt már olyan, hogy olyasmiben éreztétek jól magatokat, amire először azt mondtátok soha?