2017. július 25., kedd

Hajmaszk koreából-It's skin it style salon care hair mask

 Koreában a nők nem csak a bőrápolásban, de a hajápolásban is profik, így nem meglepő, hogy hajmaszkot is gyártanak. A fátyolmaszkokra emlékeztető pár perces gyors segélyt muszáj volt tesztelnem, ugye emlékeztek még a balul elsült hajszínezésre? Nos rommá törte a hajam és még szépen fejeztem ki magam, 10 cm mínusz után is száraz és meggyötört, így a lehető legjobb alany vagyok mindenféle hajápoló termékhez, ami roncsolt hajra ajánlott. 



 Nagyon gyorsan megérkezett az ebay csomag, talán 15 napot kellett várnom rá. A csomagolása nagyon nagyon szép, csajos, pasztell rózsaszín, metálos beütéssel. 
Perforált a felső része, könnyű kinyitni, amit nagyon díjazok, utálok kínlódni a hajfesték színfixálójával, amihez olló kell, ami persze sosincs kéznél a fürdőben. 

A csomagon belül van egy fólia sapka, amiben a hajmaszk, egy könnyű krém kapott helyet. 


Azért ez a fóliás, alufóliás maszk, mert így melegen tartja a hajat, jobban be tud szívódni a termék, az értékes összetevők. Télen mindenképp ajánlott feltenni ennek tetejére egy törölközőt, de így 40 fokban ezt logikusan hanyagoltam. 

A sapka összehajtva van benne, ezt kibontjuk és egy ragasztósáv segít a rögzítésben. Nem mondom, hogy a legjobb ragasztósáv, de a célnak megfelel, végig tartotta a sapit a fejemen. Mivel én a ricinusolajos pakoláshoz régebben szatyrot húztam a fejemre, így meg tudom állapítani, hogy ez sokkal jobb és biztonságosabb megoldás.

Illata nem sok van, vagyis nincs belerakva parfüm, ami szárítana. 


 Hajmosás után kell feltenni a sapit törölköző száraz (!) hajra, a hatóidő 10-15 perc. Én két ilyen maszkot is elhasználtam egyik esetben 10 percig hagytam fent, másik alkalommal 15 percig. 15 perc az optimálisabb szerintem, de akár 20 perc se lenne sok. Nagyon látványos az eredmény 10 perc után is, vagyis szépen tapintható, sosem volt még semmilyen termék után ilyen selymes a hajvégem vizesen. Abszolút feltöltődött a hajam anélkül, hogy elnehezítette volna a termék, amit könnyű volt lemosni. 


 A látványos eredmény azt takarja, hogy a töredezett hajvégek alig látszanak, a száraz sprődség megszűnt. 

2-3 hétig több hajmosás után is láttam az eredményt, nem túloz az ígéret szalon minőségű hajat kapunk, vagyis sokkal tápláltabb és egészségesebb az eredmény.

Minden hajtípusra ajánlják, így bátran próbáljátok ki. 


Ebay link Ára: 1055 Ft