2017. június 18., vasárnap

Fekete fehéren-OUTFIT

Az utóbbi hónapokban nem igazán volt outfit poszt, ennek több oka is volt. Egyik, hogy egy sminkversenyen vettem részt és bizony rengeteg időmet elvette, ráadásul az életem más területei is teendőkkel láttak el. Most sem friss képeket osztok meg, hanem tavalyról maradt sorozatot, ami simán megállja a helyét 2017-ben is. Én mindig törekszem arra, hogy ne legyek szuper trendi, hanem a saját stílusom igyekszem megmutatni. Ezzel elkerülöm azt, hogy úgymond eljárjon felettem az idő, tavalyi legyek.

Az öltözködés szerintem nem csupán önkifejezés, hanem egy belső utazás, ami által önmagunkat is megismerjük és reprezentáljuk a külvilág felé lelkünk egy darabját. Mostani poszt a végletességről szól számomra, a fekete-fehér játékáról, az elegáns és bohém stílus táncáról.














A fekete fehérről szerintem sokunknak az iskolai ünneplő jut az eszünkbe, igen még az én korosztályomnál is alap elvárás volt ez, egyetemen lazult csak az öltözködés kőbe vésett ideálja. Pár éve kezdtem megszeretni ezt a szín kombinációt, de azért a fordított megoldás híve vagyok mindig, fehér szoknya és fekete felső, ami boldoggá tesz. 

A fehér szoknyát nagyon sokáig kutattam, aztán a Hádában (hol máshol?) rábukantam egy Mangó darabra, amin még a címke is ott fityegett. A tenisz szoknya fazon, vagyis hajtásokkal díszített darab abszolút szokatlan választás volt részemről, de az öltözködés szerintem a kísérletezésről szól, így megvettem. 



Egyszerű lett volna felvenni egy pólóval, vagy egy sportos kardigánnal és követni a jól kitaposott ösvényt, de én szeretem mixelni a stílusokat, így egy csipkés crop toppal kombináltam. Ez így elegáns, de merész összhangot adott. Kellett még egy csipet belőle, egy bohókás színfolt, ami a hangsúlyos kásagyöngy óriási lánc lett. Ez a darab ráadásul szolidabbá varázsolta a dekoltázsomat. A stílus keverésnél érdemes odafigyelni szerintem arra, hogy a színek, árnyalatok harmóniát alkossanak, vagyis átvezessenek egyik darabról a másikra és egységessé váljon a kinézet. itt sincs ez másképp a fekete-fehér kombó jelenik meg a kiegészítőkön, a cipő is ebben a két színben játszik.



Pár fehér tetoválás is a nyári hangulatot idézi, tavaly mindenki ebben pompázott, de szerintem jó kiegészítő tud ez még évekig lenni, nem kell leírnunk. 

És hová viselném? Egy barátnős kávézáshoz, vagy egy forró buliba bármikor. :)
Nektek hogy tetszik? 





OUTFIT
Szoknya: Háda-Mangó
Felső: Ebay
Nyaklánc: Ebay
Cipő: Deichmann

Helyszín:  Debrecen Kölcsey Központ
Fotó: Apagyi Niki




























Smink:

Alapozó: Estée Lauder Double Wear (nyáron a legkiválóbb választás)
Szemhéjtus: Catrice
Szempilla: Pupa
Rúzs: Pupa folyékony matt rúzs