2017. május 12., péntek

Kriptonit, amiért Superman is oda lenne-Essence metál rúzs

Egyik nap a barátnőmmel megbeszéltünk egy kávét, ám szokásomhoz híven korán értem oda, így beszaladtam nézelődni a Müllerben. Az Essence állvány előtt időztem, amikor eldugva, legalábbis számomra nem túl feltűnő helyen ráakadtam a metál rúzsokra. Több se kellett az egyik legextrább színben bedobtam a kosárba. 
















A rúzs csomagolása egyszerű, átlagos, semmi extra. Az Essencenek szokott ennél jobb megoldása is lenni, no de egy jó terméknél nem is kell csilivili külső, no meg ennek a belbecse is elég izgalmas. 





Venom
A színe zöld, de nem is akármilyen, valahol a moha és a fű zöld között foglal helyet, mindezt arany fénnyel és valóban metálosan. Gyönyörű és különleges. 

Nagyon jó krémes, szuperül pigmentált, remekül fed egy rétegben is. Nem szárítja az ajkakat, viszont evés, ivás után muszáj igazítani. 






Tudom nem egy szokványos árnyalat, de jó hírem van több viselhetőbb, hétköznapibb színben is elérhető. Én elsősorban fantázia sminkekhez vettem, de az is lehet lesz olyan nap, amikor zöldbe borulok. 

Többi színt itt nézheted meg.

Ára: 1099 Ft

A teszt során jöttem rá, hogy pár kedvenc zenekaromról van elnevezve árnyalat, azt hiszem bajban van a pénztárcám. Guns'N'Roses és Metallica visszamegyek értetek! :)