2017. február 20., hétfő

Lovely újdonságok nagy márkák dupejai

A Lovely az egyik kedvenc márkám kétségtelenül drogériás viszonylatban. Nagyon-nagyon olcsó és jó minőségű, bár ezen nem lepődhetünk meg a lengyelek tudnak. 





A Lovely bizony szeret inspirációt meríteni nagy márkák termékeiből, vagyis dupeokat így gyárt, ez sokakat megoszthat. Szerintem szuper dolog, hogy hasonló termékeket próbálhatunk ki olcsón, mint az ikonikus termékek. Ráadásul a legtöbb márka bármilyen újítás jelenik meg ugyanúgy legyártja csak a csomagolás designét saját mására formálja, ergó gyakorlatilag mindenki inspirálódik.




FABULUS KIT Paletta

Forrás: Beauty.Sales.Blog



Már a doboz is cuki, vintage hangulatú, Fabulous Kit névre hallgat és elöl és hátul is láthatjuk a színeket, ami szükséges is ugyanis nincs kitéve teszter, illetve kibonthatatlan annyira jól zár, illeszkedik. A hátulján a doboznak az árnyalatok fantázia nevei is szerepelnek. Illetve soronként tanács, hogy milyen sminkhez használjuk: Hétköznapi, fényes és bulizós.





A dobozból egy fém csomagolású paletta kerül elő, ami szuper cuki, gyönyörű és minden nő álma. Én akkor vettem meg, amikor láttam egy bloggerinánál (már nem emlékszem kinél) kibontva. Remekül záródik, táska barát. Felnyitva egy leírással találjuk szembe magunkat, ami segítség lehet a kezdő sminkelőknek és mivel olcsó márkáról van szó, így nagy eséllyel tinikhez kerül, így praktikus.




Első ránézésre egy csodálatos, jól kihasználható palettát látunk. Matt és fényes síznek egyaránt kerültek bele. Az árnyalatok neve minden szín alatt szerepel, elég beszédesek a nevek szerintem. Bal oldalon egy oszlopban dupla nagyságú színek kaptak helyet, amik tényleg meg is érdemlik ezt, hiszen az alsó egy jó kis mélyítő szín, de akár kontúrszínnek is használható hideg barna. Felette egy rózsaszínes, fényes szín, ami szemöldökcsontra, belső szemzúgba is kiváló lehet, sőt highlighternek se tűnik rossznak. A felső pedig egy alapozó szín, amit a primerre vihetünk fel megkönnyítve a többi szín satírozását.



Pigmentáltsága gyenge, harmat gyenge. Abszolút igaz lenne erre a termékre, hogy olcsó húsnak híg a leve, viszont annyira nem is olcsó 1800 Ft-ért.

A swatchok is elég beszédesek, talán csak a fényes színek működnek jól, a többi alig látszik. Ilyenkor mondják, hogy nézzük meg szemhéjalapon. Viszont ezek azon se muzsikálnak jól, alig lehet valami fedést kinyerni belőlük.



Nem poroznak, de az ecset nem is nagyon tud felvenni terméket. Tényleg elkeserítő. Erre mondják azt, hogy a nagy márka majmolásából akart eladást generálni. Sajnálom, mert a csomagolás gyönyörű, szerintem majdnem hogy felül múlja az eredetit. A színek is jól kihasználhatóak lennének, ha lenne pigmentáltságuk. A matt árnylatok abszolút foltosodásra hajlamosak, a fényesek pedig darabosodásra. Nem is értem, hogy lehetett ennyire jégre futnia a Lovelynak, amikor a nagy palettái kiválóak, főleg a Nude kiadás. Nem ajánlom senkinek és kicsit ég a pofámról a bőr, hogy impulzus vásárlásként az egyik barátnőmnek ezt vettem ajándékba. 








The Balm Manizer Sister High Lighter
NOBODY'S PERFECT...BUT ME HIGHLIGHTER Paletta


Először úgy voltam ezzel a palettával, hogy nem lesz jó, nem voltam odáig tőle. Aztán olvastam egy tesztet Djkatybeauty blogján, amiben összehasonlította a The Balm palettával. Ekkor adtam még egy esélyt a highlightereknek és elővettem az alkohol sprayt és kicsit meg is kapargattam őket és láss csodát remekül pigmentáltakká váltak. Nos régi sminkeknél sokszor előfordul (főleg ha ujjal nyúlunk bele), hogy egy vékony fagyú réteggel bevonjuk a por állagú terméket, így nem lehet felvenni a színt. Itt gondolom a préselési eljárásnál lehetett valami bibi.


 Csomagolása papír, mint a The Balmé, ugyanúgy mágnesesen zár. Egy fél alakos női illusztráció kapott rajta helyet, aranyos, de nekem jobban bejön a jól kidolgozott eredeti paletta rajza, amin három női arc található (Mary Lou, Cindy Lou, Betty Lou). A The Balm paletta három színe amúgy külön is megvásárolható.

A Lovely esetén ezek a színek gold, rose és chocolate névre hallgatnak. 


A csomagolás hátulján egy kis segítség is lapul, hogyan kell helyesen felvinni a termékeket, nos ezzel azért én vitatkoznék.

Az arany szín (nevével ellentétben inkább pezsgő árnyalat) eszméletlen gyönyörű, full pigmentált, szinte fólia hatású, nem tartalmaz undok csillámokat. A fémes hatás szépen építhető, így természetes és wow hatást is elérhetünk.




A rose árnyalat már kicsit kevésbé jó, vagyis highlighterként nem egy ütős darab. Ellenben pirosítónak fehér bőrű csajoknak isteni, illetve bármely arcpírunkat fényesebbé tehetjük vele. Én a cupido ívemre szeretem leginkább használni. Árnyalat rózsaszínes, fényes, visszafogott, szaténos.







A chocolade árnyalat elég sötét, highlighternek csak a kreol bőrűek tudják használni, szerintem ők is csak nyáron. Abszolút metálos fólia hatású és kifejezetten bordó. Bronzerként el tudom képzelni, illetve kontúr felé egy leheletnyi elég jól mutat. Világosabb bőrűek semmire, vagyis csak szemhéjpúderként fogják tudni használni. 

















Összességében egy jó terméket és egy silányat találunk a Lovely újdonságai között. A szemhéjpúder palettát egyáltalán nem ajánlom, több sebből vérzik. A Highlighter paletta viszont egy must have darab a highlighterek szerelmeseinek, valamint azoknak, akik egy jó dupe terméket keresnek a The Balm helyett. 


Ti próbáltátok már valamelyiket? Van kedvenc terméketek a márkától?