2017. január 14., szombat

Méhkaptárok fénye-Bee méhviaszgyertyák

Gyertya mániám minden télen előtérbe kerül, így nagy öröm volt számomra, amikor megkeresett a Bee Méhviasz Gyertya, hogy próbáljam ki a termékeiket. Ráadásul Botond méhészkedni szeretne, évek óta gyűlnek a kellékek és remélhetőleg idén bele is vág ebbe a projektbe. Tehát nagyon aktuális volt ez a tesztelés.







Valamelyik videómban ki is bontogattam ezt a csomagot, aminek mennyei méz illata volt. Gyerekkorom óta rajongok a méhviaszért, annó Múzeumfaluban készítettünk méhviasz lapokból gyertyát, szerintem innen ered a vonzalmam.

Kétféle formában kaptam gyertyákat, egy üveges és három kis méretű, nevezzük "muffin" gyertyának (ez ugrott be).




Illatokban Brave, Happy, Magic és Natural, amit kipróbáltam. Mindegyik fő domináns illata a méhviasz, így mézes. Nagyon kis eltérést éreztem csak. Ezektől a gyertyáktól nem várhatjuk, hogy Yankee Candle erősségű illattal tölti be a szobát, visszafogottan lehet érezni ezeket az illatokat. Kellemesen nyugtatnak, de akik illatfelhőt szeretnének azoknak nem ezeket ajánlom. A kanócot minden meggyújtás előtt vágni érdemes, hogy ne kormoljon, ne legyen kellemetlen égett illata. Nagyon kiadós gyertyákról van szó, hosszú az égési idejük.

Ajánlom mindenkinek a kipróbálásukat, akik szeretik a természetes termékeket, esténkén szívesen gyújtanak gyertyát. Igazi szerethető darabokról van szó, amiket ajándékba is lelkesen adnék. 

ITT találod az oldalukat.