2016. december 29., csütörtök

Szilveszteri OUTFIT

Minden évben kitalálom miben szilvesztereznék, gondosan összeállítom a szettet, de az utóbbi két alkalommal végül a meghitt otthoni szilveszter mellett tettük le a voksunkat. Nem feltétlenül azért, mert kettesben akarjuk tölteni ezt az estét, hanem mert parancsszóra nem bulizunk. A szilveszter egy jó lehetőség arra, hogy elmenj jól érezd megad, de hidd el nem dől össze a világ, ha nem tapsolsz el több tízezer forintot egy helyen a belépőre és pezsgőre. Hatalmas elvárások helyett inkább mérlegelj mire is van igényed ezeken a "muszáj bulizni" napokon. 






Mondhatni az újévi partyk Grincse vagyok, de annyi buliban jártam már és valahogy sosem az év utolsó napján éreztem magam a legjobban. Ilyenkor szerintem mindenkinek túl nagyok az elvárásai, az előző év kudarcait le akarja vedleni és belevetni magát a következő évbe. Félelmekkel és reményekkel vegyes érzésekkel pedig nem hiszem, hogy jó szórakozni, legalábbis nekem sosem volt jó. Sokkal jobban kedvelem, amit mostanában csinálunk, a barátnőimmel egy kis évértékelő kávézás, esetleg koktélozás, aztán a családdal is kicsit elmélkedünk az eltelt éven. Botonddal lencsefőzeléket és lencsesalátát készítünk, majd hatodjára is ledaráljuk a tatárbifszteket. Egy pár jó filmet megnézünk és éjfélkor koccintunk, ezzel kerekké varázsolva az évünket.




Idén is szeretném az év végi napokat annak szentelni, hogy helyére teszem magamban 2016-ot, mérlegelek és tervezgetek. Ehhez pedig nem feltétlen szükséges egy ereszd el a hajam. 








Az idei év számomra a nagy előkészületek éve volt, olyan hangolódó év, amikor rengeteget dolgozol, de még nem érett be a gyümölcs. Sok vízválasztó dolog is történt 2016-ban, egyik hogy végre fényt derítettem a diszlexiámra, ami őszintén szólva nagy megkönyebüléssel és örömmel töltött el, ugyanis így már elkezdhetem helyén kezelni egyes kudarcaimat, amik ebből fakadnak. Ráadásul beigazolódott, hogy nem én vagyok lusta, csak nem megy a nyelvtanulás, akkor sem ha a fejemen pörgök. 

Másik örömteli esemény az volt, amikor Botond megkérte a kezem, így egyfajta korszak lezárult és beléptem a menyasszonyok táborába. 




Idén azt is elhatároztuk, hogy házakat nézünk és 2017-be egyet venni is szeretnénk. Nem akarok semmit elkiabálni, így inkább csöndben reménykedek és álmozom a majdani konyhámról, hálóról, fürdőszobáról és blogger stúdiómról.

Elkezdtem az egyetemi szakjaim után egy új képzést is, gyógyszertári asszisztens leszek jövő ilyenkor. Azért is választottam ezt a vonalat, mert mindig törekszem arra, hogy az életemben is tudjam használni amit tanulok. A gyógyszerek, gyógyhatású készítmények ismerete, alap egészségügyi ismeretek pedig igencsak beilleszthetők a mindennapokba. Emellett a krémek összetevőihez, kikeverésükhöz is érteni fogok, amit a blogon szeretnék is majd kamatoztatni. Ebben az évben neki is láttam már megtanulni mindent a bőrápolásról, kozmetikus szakkönyveket, bőrgyógyász tankönyveket bújok esténként és persze koreai témájú blogokon okosodok. 




Idén nagyon sok mindent köszönhetek Nektek! Pár versenyen indultam, rengeteg szavazatot kaptam mindenhol, sajnos helyezésekről nem számolhatok be, de már nekem az is nagy öröm, ha valaki rám kattint és egy elismerő lájkkal jutalmaz. 

Idén eddig 237 poszt került ki a blogra és elég nagy számban videók is kerültek a csatornára, abszolút elégedett vagyok a dinamikával, reméljük jövőre is bírni fogom szuflával és érdekes tudok maradni. Hihetetlen nekem, hogy már több, mint 8000-en vagyunk Facen és 7000-en YouTubeon, jövőre ezek szerint meg lesz a 10.000. :) Tudom, tudom a számok nem jelentenek sokat, viszont szociológusként igenis tudom a statisztika értékét és látom a mögötte megbújó sok sok arcot. Rengeteg levelet, üzenetet, kommentet hagytok, amivel igencsak kitűnik a Kialakító a többi blog közül. Interaktív közösség épül, ami nagy vágyam volt, gondolkozok egy Kialakító csoporton is, de még nem tudom miféle tematika köré épüljön. 



Szinte hetente sikerült outfiteket mutatni inspirációként, vagy csak magam szórakoztatása végett. Győző Éva illusztrációi pedig szerintem mindig különlegessé tették ezeket az írásokat. Jövőre is folytatjuk a közös munkát és reményeink szerint 2017 végére egy kézzel fogható közös alkotás is születik tőlünk. 

Rengeteg céggel is sikerült együttműködni és eszméletlen sok új terméket ismerhettem meg, ami rendesen megemelte az elvárási szintemet a kozmetikumokkal szemben. Így három év után merem kimondani, hogy kezdek érteni a bőrápoláshoz és egy picit már sminkelni is tudok. Persze még rengeteget kell fejlődnöm és tanulnom, remélhetőleg idén egy smink iskola is szembe jön velem, ugyanis nagy álmom tanulni is azt, ami annyira szórakoztat. A maszkolás pedig még inkább előtérbe kéne, hogy kerüljön a videókon 2017-ben. 



Rengeteg álom és vágyam van, amire adtam egy évet, hogy elérjem. 2017-től sokat várok és nem félek verejtékesen dolgozni azért, hogy minden pont mellé pipa kerüljön...de egy éves célok videóban még szót ejtek mindenről ígérem. 















Mindenesetre nagyon köszönöm ezt a csodás évet Nektek! A rengeteg élményt, örömet és mosolyt, amit általatok kapok! Köszönöm a cégeknek a belém fektetett bizalmat. És nem utolsó sorban köszönöm a szuper fotósoknak az éves munkát és Győző Évának a rajzokat!

Pár szót persze ejtek a szettről is, ami az előző évet ünnepli, méltó képpen zárja le. A rose gold, a fény és a csillogás, azt hiszem a reményeimet fejezi ki. A sötét tél lassan oszladozik, hosszabbodnak a nappalok és új izgalmas lehetőségekkel teli évnek nézhetünk elébe. 

A fémes anyagok idén is központi elemei voltak a divatnak, szilveszterkor pedig szinte kötelező elem a flitter, ami megjelenik a felsőn. A műbőr rose gold szoknya igen különleges darab az áttört virág mintájával. Mivel nem akartam megtörni az összhangot, így a cipő is árnyalatban egyező lett. 


Erre mondaná anyukám, hogy a napra lehet nézni, de rám nem. Ha már kimerészkedik a ember egy újévi buliba, ami remélhetőleg egy jól fűtött szórakozó helyet, vagy lakás partyt jelent, akkor igenis élvezze ki azt, hogy kivilágít a környezetéből. 

A táska a kedvenc részletem, alapdarabot találtam meg ebben a nude szegecses szépségben. Bármivel kombinálva harmonikus lesz és mégis ad egy csipet fűszert a szettnek. Egy buliba a leglényegesebb dolgok beleférnek és egy jó nagy tükör is lapul benne, ami nem egyszer jött jól.

Másik apró kiegészítő az egyik kedvenc Anda Design karkötőm, mostanában az ásvány ékszerek megszállottja lettem. 





A bunda keretbe öleli a csillogást lágyít rajta és fokozza is. Szeretem az anyag típusokat vegyíteni, a fényes bőrt, a szőrmét és a flittereket. Játékos és izgalmas így az elegy. 

Fokozni szerettük volna a képek kicsit barokkos túldíszítettségét pár puttóval, de inkább én váltam angyallá. 

Mindig is szerettem volna szárnyalni valamiben, de csak az átlagot hoztam, aztán jött a blog, ahol ugyanúgy nem vagyok kimagasló, de mégis szárnyalok, mert megtaláltam önmagam. Tisztába jöttem a lehetőségeimmel, az erősségeimmel, a gyengéimmel, az elvárásaimmal, a félelmeimmel. Megismertem magam és ennél jobb nem is történhet az emberrel. Alakulok és alakul minden körülöttem. Kialakulunk! :)

Legyen nagyon boldog új évetek!





SMINK

Alapozó: Esteé Lauder Double Wear
Korrektor: Catrice Camuflage
Púder: Essence Transzarens

Szemöldök: Milani szemöldökpomádé
Szempilla: Lancome
Szemhéjtus: Bourjois filces tus
Szemhéjpúder: Sleek Bad Girl paletta


Haj: Remington PROtect hajsütővas


OUTFIT

Bunda: New Yorker
Felső: Atmosphere
Szoknya: Háda
Cipő: Cipőfalva

Táska: Trendmaker
Karkötő: Anda Design

Fotó: Parfé Photo by Katona Brigi

Képek utómunkája: Hegedüs Enikő
Illusztráció: Győző Éva


Stúdió: Flower Factory