2016. november 17., csütörtök

Fényes fémes játék-OUTFIT

 Komfortzónán kívül! Lehetne ez is az outfit poszt címe, ugyanis most kísérleteztem először melegítő szabású bőr nadrággal, ráadásul rose golddal. A pufi dszeki sem igazán a kedvenc darabom, viszont ebben megláttam azt a pluszt, ami Enikőssé teszi. Közeledve a harminchoz pedig még fontosabbnak érzem, hogy bátran belebújjak olyan stílusokba is, amik eddig távol álltak tőlem. A kísérletezés ugyanis egyenes út az önismerethez, a stílusunk megtalálásához. Kaméleon énem pedig az utóbbi időben sikoltozott, hogy bizony lépjek ki saját korlátaim közül és nézelődjek az eddig idegen darabok tengerében. Ezeket pedig szépen építsem be a hétköznapjaimba. Azt hiszem teljesítettem a saját kihívásom. 







Pár hónapja nyílt egy butik Nyíregyházán, ami valami kincs számomra. Tudjátok, hogy nagy turis vagyok, persze nem kerülöm el a fast fashion üzleteket sem, viszont ott csak a tucat ruhák jönnek velem szemben. A Gardrobe in the city nagyon meglepett, amikor először beléptem, csupa különleges darabbal találtam szemben magam. A hattyús pulcsira le is csaptam azonnal és azóta is szívesen szerzek be ott darabokat.


Ennek örömére úgy gondoltam, hogy ideje egy teljes szettet összeállítanom, amiket onnan szereztem be. 



A kabát fogott meg először, pedig évek óta a szövetkabátoknak hódolok, viszont ennek az ujján visszaköszön ez a klasszikus anyag, a pufi, széldzseki megoldás pedig sportossá varázsolja a hangulatot. 

A megkötős felsők igencsak divatosak, sőt merem állítani, hogy a következő szezonokban sem kell tőlük búcsút venni. Ez a darab tökéletes, hiszen nem mellvillantós, hanem szolid és mutatós. A fehér mindig egy jó választás, ősszel is, főleg ha nagy pasztell rajongók vagytok, mint én. 






Ejtsünk pár szót a nadrágról is, ami rose gold. Igen a színe és a műbőr mivolta ragadott meg. Imádom! A fazonjától nagyon féltem, de alapvetően nem rossz alternatíva egy rohanós hétköznapban praktikus és kényelmes.

Azt hiszem ahogy elkezdtem új és új célt kitűzni magam elé, belevágtam olyan dolgokba amiket mindig halasztottam az öltözködésem is formálódni fog. Nem csoda hiszen örökké alakulunk és kialakulunk, aztán ismét jön a metamorfózis. Egy a fontos, a lényegünk maradjon meg, sose veszítsük el önmagunk és ne forduljunk ki magunkból. 








Ehhez az egyveleghez egy magassarkú bokacipőt választottam, ami a bokacsizma és a körömcipő között foglal helyet. Ezáltal nőiességgel ruháztam fel az egészet. Persze simán el tudom képzelni egy kényelmes edző cipővel is, de ezt érzem igazinak hozzá, a kontrasztos részletet. 



Táskának egy hidegebb tónust választottam, egy acél szürkét, kicsit fémes hangulata van ennek az éles kontrasztnak. Szerintem remekül kiemeli a lágy színeit a szettnek és egyfajta pont az i-n.

Az anyagok textúrájának találkozása, ellentmondásos harmóniát teremt, a bőr, a puha szövet, a fényes hatású szatén és a velúr.





OUTFIT

Felső: Gardrobe in the city
Nadrág: Gardrobe
Cipő: Háda
Táska: Gardrobe

Illusztráció: Győző Éva Illustration
Fotó: Parfé Photo by Katona Brigi


Hogy tetszik Nektek ez a szett? Nálatok milyen lenne a komfortzóna elhagyás?