2016. október 4., kedd

MÁDARA Hámlasztó "oil-to-milk" arcradír

A Mádara márka nem volt ismeretlen számomra, hiszen a Pixiboxban régebben lapult egy habzó arctisztítója, ami nekem nem vált be, de az öcsém lelkesen használta el. Emellett nagyon sok helyen olvastam csupa jót különböző termékeiről, így nagyon örültem, amikor egy igazán izgalmas hámlasztó radírt tesztelhettem.






Amit a márka ígér:

Exfoliating oil-to-milk scrub

Felejtsd el a durva radírokat! - ez a luxus és gazdag olaj-bázisú hámlasztó formula gyengéd tejjé alakul át, miközben lágyan tisztítja, puhítja és újítja meg a bőrt anélkül, hogy természetes hidratáltságát elvonná. A sárgabarack- és zab olaj molekolák megkötik a bőr felszínén található szennyeződéseket, míg a természetes és finom viasz mikrogyöngyök segítik az eltömődött pórusokat fellazítani, az elhalt hámsejteket eltávolítani és a bőrt felpuhítani. Serkenti a bőrsejtek természetes megújulását.

Sokkal puhább, bársonyosabb tapintású, látványosan ragyogóbb és tisztább bőrképet kapunk!

Használja hetente akár 2-3 alkalommal, 3-10 percig. Tisztátalan, pattanásos bőr esetén akár kúraszerűen két hétig naponta.



TESZT

Ez az a rész, amikor görgess feljebb és tényleg olvasd el a márka ígéretét, ugyanis nagyon izgalmas, kár lenne kihagyni.

Csomagolása igazi luxust sejtet, hófehér dobozon ezüst betűk, mint egy ajándék, egy kincs olyan. Ezután a flakon kerül a kezünkbe, ami egyező a dobozzal, igényes, mutatós.


Kupakja letekerős, nem a legpraktikusabb, hiszen a felvitel után a kezünk vagy a terméktől "ragacsos", vagy vizes. A felpattintós, vagy pumpás jobb lenne, de bánja kánya.


Állaga géles, könnyen kenhető, közepes méretű szemcséket tartalmaz. A bőr melegére, olajossá (nekem nem lett tejszerű) válik. Én minden alkalommal 10 percig használtam, vagyis a maximum idő vallumig, mivel rezisztens a bőröm nem okozott gondot.

Felkenése egyszerű, utána kivárjuk a megfelelő időt és lemossuk jó alaposan.  Könnyű leöblíteni, mivel a géles hatás eltűnik. A szemcsék gyengéden távolítják el az elhalt hámsejteket, nem karcolnak. Ez egy hámlasztó és bőrradír egyszerre, ami érdekes kombináció. Akik hámlasztani szeretnek, azok általában tartózkodnak a szemcséktől, akik pedig a radírra esküsznek félnek a hámlasztástól. Én egyik csoportba sem tartozom, nyitott vagyok az újdonságokra és bizony ez jó. Pihe-puha és hidratált volt a bőröm a művelet után, pedig a radírozás általában szárít. Pár hét, azaz pár használat után szebb bőrképpel rendelkeztem és kevesebb hámló területet vettem észere az orrom körül, viszont az államon nem javult ez a helyzet.

Kinek ajánlom? Nos mindenkinek, mert alapvetően jó termékről van szó, izgalmas arctisztító kiegészítés, ami megszabadít az elhalt hámrétegtől és a bőrtől nem vonja el a nedvességet. Az olajoknak hála hidratál és puha bőrt eredményez. Valamelyest a száraz részeket is csökkenti. 


Ára:7590.- Elég borsos az ára, viszont fél-egy évig elegendő.

60 ml

ITT veheted meg.