2016. szeptember 10., szombat

Vicces táskás-Ebay kívánságlista

Aki ismer az tudja, hogy mennyire megveszek a bohókás, kicsit őrült darabokért, nos kiegészítőkben pedig ez pláne igaz rám. Ebay csodabazárban nézelődve találtam rengeteg izgalmas táskát, ami abszolút biztos, hogy feldobja a szettünket és a nap folyamán páran érdeklődni fognak a beszerzési helyről. 



Boszik figyelem! Jól nevelt fekete macska eladó, ráadásul teherbíró képessége is jó, mondjuk nem kiváló. Garantáltan nem szalad át előtted, ezzel balszerencsét hozva. :) 

Nem vagyok egy macskás alkat, de egy monokróm szettnél imádnám ezt a cicust. 


Fánk

Édesszájúaknak ajánlom ezt a hiper cuki darabot. Egy fiatalos, pasztell szettben pedig igazán mutatós lesz, ráadásul ki az aki nem rajong a kerek táskákért. 

Hidd el az amerikai filmek zsarui is inkább erre csapnának le, mint a kalóriabomba tesójára. 



Ebbe a darabba abszolút beleszerettem. Egy nyári szetthez biztos meg fogom rendelni, már egy komplett koncepciót is kitaláltam hozzá. Ráadásul ez a kaktusz garantáltan túlél mindent. 



Már nézegettem ajak formájú táskákat, de mindegyik ribi piros lakk volt, ami nem az én stílusom. Ezt viszont szeretném, még akkor is ha öt perc szünet van a fogai között, emlékeztet a múltamra. :)

Dögös piros magassarkúval és egy kis feketével lenyűgöző lenne. 




Kolisok figyelem! Tudom, hogy ezen éltek, én is smack függő voltam, millió receptet dolgoztam ki a kínai zacskós leveshez. Most órára magatokkal is vihetitek és hirdethetitek vele, hogy kevésbé fontos kajára költeni, mint bulira. :) Na jó viccet félre téve élvezzétek az egyetemista létet! 

Bármikor magamra akasztanék egy ilyen táskát és nagyon bejön a henger alakja is. Elsősorban színes, bohém szettekkel tudom elképzelni, de persze fantáziám határtalan, ha hülyeségről van szó. :)



Nagyon cuki ez a csillagos, holdas táska. Bevallom őszintén én egy babakocsira akasztva képzelem el ezt első körben, például cumikat nagyon jól lehetne benne tárolni. Viszont egy-egy pasztell összeállításban bármelyik blogger örömmel viselné. Egy vers is eszembe jutott, "Lehunyja kék szemét az ég..."



Aki magyar, annak megdobban a szíve ennek a színes kockának a láttán, hiszen a miénk. Annó annyira izgalmasnak találtam ezt a bűvös kockát, hogy megtanultam kirakni, higyjétek el nem nehéz, sőt logika sem kell hozzá.



Erre nagyon régóta vágyok, szerintem már mutattam is. Több színben is elérhető, de ha tiéd lehet az egész szivárvány, akkor minek is dilemmáznál. Nekem mindenképp a hologrammos kell! Ezzel a paripával már egy lépéssel közelebb kerül az ember lánya a szőke xy kromoszómás koronáshoz.



A fél literes palackot utálom cipelni, de ezt az üdítős poharat ezer örömmel dobnám át magamon. Ugyan térfogata nem túl kiadós, talán a pénzt és a telefont bele tudnám gyömöszölni, no de kit érdekel, ha ennyire cukiiii....




Moziba igazán stílusos lenne. Szóval telitalálat randi táska. Ráadásul már meg is van a sráccal a beszédtéma, plusz a célzás, hogy milyen nasit szeretnél. 



Forró nyári napokra, az alig ruhák tetejébe. Erre mondja Botond, hogy semmire se jó, de ugye csajok Ti egyetértettek velem, hogy ez egy csoda!



Ahányszor meglátom megéhezek, de tényleg. Viszont azért elfogadnám és egy belvárosi sétára vinném magammal. 




Ki mondta, hogy csak egy táskát vihetünk magunkkal egy nap, a hambi és a sült krumpli mindig együtt jár, szóval így már nem fog gondot okozni, hogy a cuccunk elférjen.



Jövő nyárra ezt is be fogom szerezni, bár még nem tudom melyik árnyalatban. Kommentben írjátok meg Ti melyikre szavaztok? Nekem erről Aphrodité születése jut az eszembe, nektek?



Tej! Mi? Igen és már több Fashon Week fotón is láttam ilyet, szóval miért is ne! Nagyon őrült pont ezért tökéletes.



Hah találtam parfümös táskát is, nem teljesen olyan, mint az enyém. Viszont szerintem ez is egy gyönyörű darab. A Szépség negyven felett bloggerinája Anikó jutott róla az eszembe, tudom, hogy rajong a parfümökért és az üvegekért. :)



Jó jó, még egy fagyi, vagy shake. 



Hiszel az UFÓkban? Nos ha nem is véled úgy, hogy kis zöld emberkék lennének pár csillagrendszeren túl, ez a táska azért jól jönne nem?



Egy hasonló darabért vesztem meg Londonban, viszont baromi drága volt, így ottmaradt. Mit ad Isten azért ebayen is találtam egy rakétát.  



Tudom már a könyökötökön jön ki a fagyi, viszont idén minden bojtos, pompomos lesz...hm megfontolandó!


A csapból is levonók és felvarrók folynak. Ebayen természetesen ilyen menő táskákat is találtok, szóval pár kattintás és pár hét választ el Titeket attól, hogy a szezon egyik legmenőbb darabját birtokoljátok. Én még dilemmázok, hogy nem vagyok-e túl öreg ehhez. :)



Vissza a jövőbe! Remélem tudjátok, hogy mi köze van egymáshoz a kazettának és a ceruzának. Emlékszem még az első picasso Branch kazimra...szégyen nem szégyen. Szóval egy kis nosztalgiázás nem árt! :)



18. születésnapodra kapsz egy autót.-mondta nekem mindig anya. Kaptam is egy játék kisautót, pedig ennek a táska autónak jobban örültem volna az tuti. :)



Na ki tudja, hogy kell kezelni a tárcsázós telefont? Egyáltalán kinek van még otthon vonalas készüléke? Mindenesetre ez is egy szép emléket idéző darab. 



Még egy "egészséges kaja". Hm annyira nem nagy szám, de azért nem hagytam ki a sorból. :)



Emlékszel még a holdacskára? Nos itt van hozzá a tesó. Még mindig egy kisgyerekes anyukán látnám legszívesebben... :)


Rúzsmániások, itt az álmotok! Nem törik el, nem kenődik, nem folyik meg és sosem fogy el! :)



Ha tetszett ez a lista, akkor osszátok meg Facebookon! Melyik táska a kedvencetek?