2016. szeptember 20., kedd

SzépségCenter-KÍVÁNSÁGLISTA

Nemrég egy olyan alapozóra kerestem rá, amiről azt hittem, hogy csupán Pesten elérhető, aztán az ÁrGép kidobta a Szépség Centert, mint lelőhelyet. Ezen az éjjen végignéztem és nem egy izgalmas termékre bukkantam. Nálam abszolút igaz az a mondás, hogy "A nők azért mennek el vásárolni, hogy rájöjjenek mire van szükségük." Kifejezetten profi sminkeseknek, illetve mániákus sminkelőknek ajánlom az oldalt, valamint azoknak, akik Neogence márka elkötelezett hívei, mint én. :)



Még az első blogger eseményemen a Cosmopolitan által rendezett blogger konferencián tartott előadást egy gyönyörű lány, aki végig úgy tűnt nekem magyaráz a pulpitusról. Aztán szóba elegyedtünk és kiderült, hogy izgult és tényleg próbált egy emberre fókuszálni, ami akkor nagyon jól esett, jobb érzés volt nyilván, mint amikor egyetemi előadáson a tanár kinéz magának, mert azt hiszi érdekel amiről beszélt. Itt viszont érdeklődő tekintetem mögött tényleg kíváncsiság állt. Pár mondat váltás közben valaki megkérdezte az istenien sminkelő Bebita Bonita, hogy milyen alapozót használ és ekkor hallottam először a Paris Berlinről. Sokáig kattogott az agyam rajta, viszont azóta se szántam el magam, hogy felkeressem az üzletet (Ó utca, ha jól emlékszem). Aztán belefutottam egy webshopban. 10 árnyalatban elérhető, ami nagy öröm is viszont a bőség zavara. Ami szintén pozitív, hogy van 50 és 75 ml-s kiszerelés, vagyis nem feltétlen kell majd 8000 Ft-ot kiadni érte, 5500-ért is kipróbálhatjuk.



Még sosem próbáltam fixáló sprayt. Tudom-tudom, hogy lehetek akkor blogger... Valahogy nem éreztem késztetést arra, hogy ilyen-olyan értékelésű termékekkel próbálkozzak. A Kryloan az egyik legszuperebb márka, ha igazán látványos sminket szeretnénk készíteni, vagy esetleg valami brutális maszkmesteri álmot valósítanánk meg, akkor mindenki ezt ajánlja. Én pedig hajlok arra, ha fixálót vennék, az csakis a legjobb márkától legyen. Ami egy színházi előadáson végig tart a reflektorok kereszttüzében, az nálam is beválhat. 




A legtöbb sminkes és smink rajongó biztos, hogy a Duo műszempilla ragasztót fogja ajánlani, így én is kipróbáltam és bizony remek kis termék. Négy verzióban is gyártja a cég, itt mind kapható.



Rajongok a Neogence maszkokért, mind csodás és látványos eredményt ad, a bőr azonnal kisimul mindösszesen 20 perc alatt és ez a csodás változás bizony hetekig látszik. Oly annyira hatékony, hogy Botond is használja, pedig még mindig nem nagyon tudom rávenni a kozmetikumok használatára. 



Rengeteg Neogence maszkot próbáltam, de ezekhez még nem volt szerencsém, szóval nyilvánvaló, hogy kívánságlistássá váltak. Fehér lótusz és mályva kivonatot tudtommal még nem próbáltam semmilyen kozmetikumban, így az újdonság varázsa meglenne. 




Ezt a terméket rendre újra veszem és láss csodát itt is kapni, így ha már rendelnék tuti bedobnám a kosárba. Abszolút jól hidratál, jobban mint bármely más ajakír. A legmegviseltebb ajakba is egy nap alatt életet lehel és eltünteti a szárazságot. Én a tubusos formájút szeretem jobban, ami ráadásul mentolos és cseresznyés ízű. Bizsergeti az ajkakat, ezáltal kicsit meg is duzzadnak, sokkal szexisebbé téve azokat. 



Igazából az összes Kryolan terméket felsorolhatnám, mert mindből szívesen kipróbálnék egyet, viszont ez a mini rúzspaletta, ami a leglátványosabb és elég jól kihasználható. Három színkombinációban kapható, így mindenki megtalálja a neki tetszőt, hozzá illőt