2016. szeptember 3., szombat

Dús pillák-IsaDora VOLUME LASH STYLER

Tavasszal érkezett tesztelésre az IsaDora szempillaspirálja, amit azonnal nem bontottam ki, mivel rengeteg spirálom volt félig elhasználva és tudni kell ezekről a termékekről, hogy fél év általában a szavatosságuk. Nyáron aztán a legnagyobb kánikulában kezdtem tesztelni és mostanra kiforrott a véleményem a Volume Lash Styler spirálról. Alapvetően nagyon kritikus vagyok az ilyen termékekkel, mivel elég rövidek a szempilláim, így inkább a hosszító spirálokat részesítem előnyben, elvárom, hogy ne legyen tőlük pókláb szempillám, válassza megfelelően szét a szálakat és legyen tartós, de ne törjön. A következőkben kiderül, hogy muzsikált ez az igen szemrevaló darab.




Amit a márka ígér:

Dús szempillák - másodpercek alatt!

- 
Dús, sűrű szempillák 
- Különlegesen kialakított kefe, melynek köszönhetően a festék a szempillákat teljes hosszában befonja 
- Kiválóan elválasztja a szempillákat
- Extra hosszúságot kölcsönöz a szempilláknak 
- Nedvességálló - tartós hatás bármilyen időjárás esetén 

Kiszerelés: 9 ml / 32 Fl.oz. 

Illatanyagmentes. Szemészetileg tesztelt. 



TESZT

Csomagolása igazán látványos, mégis letisztult, hiszen ezüst alapon feketék a feliratai. Jó kézbe venni és nem igazán gyűjti az ujjlenyomatot, magas kategóriás hatást ad. Remekül záródik, ezt azért említem meg, mert nemrég találtam egy olyan spirált, ami nem zárt sehogy, egy hét után dobhattam is ki. 

Az IsaDora szemhéjtus után elég nagyok lettek az elvárásaim a márkával szemben, mivel azt nagyon megkedveltem.




A spirál keféje szilikonos, amit én kifejezetten szeretek. A szálak elég rövidek és maga a kefe egyenes kialakítású. Nem vesz fel sok festéket, viszont a végén hajlamos egy nagyobb festékkupac megülni, amit érdemes lehúzni a spirál száján, nehogy balesetet okozzon (rendszeresen kenem össze az orrnyergem, ha nem teszem meg ezt az óvintézkedést).

Egy rétegben nekem nagyon kevés, szinte nem is látszik, két három réteg festéket kell felvinni, de úgy nagyon szép sűrű pillákat eredményez. Nincs pókláb hatás, persze ez inkább a hosszító spirálokra jellemző, amúgy is. Szétválasztja a szálakat, inkább hétköznapinak nevezném a végeredményt, mint drámainak, bár nem is ígér ilyesmit. 



Nekem mások az elvárásaim, mint amit ez a spirál ígér és tud. Viszont ki kell emelnem, hogy a leírtaknak megfelelően, minden kritériumnak megfelel. Azoknak ajánlom, akik kifejezetten dúsító spirált keresnek, hiszen elég hosszúak a szempillái. 








Még arra ki kell térnem, hogy nem ragadt fel a szemöldököm alá a festék még a legnagyobb hőségben sem, nem kenődik, ami a rejtett szemhéjnál azért sűrűn előfordul. Nem pereg, így ebben is kitűnőre vizsgázott. Ám azért nekem hiányzik az a fránya hosszítás. Genetika miért adtál nekem mini szempillákat?

Melyik a kedvenc IsaDora terméketek? Melyik a kedvenc szempillaspirálotok?