2016. augusztus 12., péntek

Vidd magaddal őszre is a fesztivált-OUTFIT

Javában dübörög a fesztiválszezon, viszont az időjárás nem mindig kedvező a szabadtéri eseményeknél, elkel a hosszú ujjú, így olyan szettet állítottam össze, ami a hűvösebb időben is kellemes viselet lehet és őszre is átmenthetjük az utcai öltözködésünkbe. 

Szeretem az olyan fesztivál szetteket, ami az utcán is megállják a helyüket. Számomra fontos a praktikum és a kihasználhatóság is, ha az öltözködésről van szó. Igyekszem mindig ezeket az elveket szem előtt tartani, ha vásárolok, így jól kombinálható és izgalmas ruhatár tulajdonosa vagyok. 

Ezt a szettet el tudom képzelni egy bőrdzsekivel, farmer kabáttal, rojtos mellénnyel. Cipő vonalon is tág teret kap a fantázia, mert a szandálon túl, akár western csizmával, tornacipővel is menő lehet. De lássuk én hogy viseltem ezt az ingruhát.




 Az ingruhák sose mennek ki a divatból, bátran vásároljunk be belőlük, mert igazán jól jöhetnek az egyszínűek, de a mintásak is időnként. Ez a bohém darabot első pillantásra megszerettem. Könnyű anyagának köszönhetően meleg időben sem fullasztó viselet, de hosszú ujja lehetővé teszi hűvösebb időben is a viselését. A képeken felhajtottam az ujját, ami amúgy csuklónál gumival húzott.


 
Hosszú szoknyás megoldásának köszönhetően nyújtja az alakomat és térd felettig gombolható, tehát megadja a szabadságot, hogy milyen lábvillantásra vagyunk készek. Akár egy nadrág felé is el tudom képzelni, ha csak derékig zárjuk a gombsort. 


Kiegészítőkkel nem fukarkodtam, egy fesztivál lehetővé teszi, hogy kiéljük magunkat és szarkaként vonuljunk csillogó ékszerekben. Rengeteg karkötőt halmoztam arra figyelve, hogy a türkiz domináljon. Az ásvány ékszerek idén nagyon nagy slágerek, így hegyikristály darabokat is aggattam magara. A fehér tetoválások abszolút kedvenceim idén, szinte kiütötték a nyeregből a csillogó társaikat.





Feltűnő nyakláncot szerettem volna mindenképp, ami játékosan mozog, csörög a nyakamba és visszaadja a hippi életérzést.

Természetesen fesztiválokon a napszemüveg is oly annyira elengedhetetlen társunk, mit a fényvédő, vagy a pohár a kezünkből.


A derekamat pedig egy széles övvel hangsúlyoztam ki.


















 A kalapok a kedvenc kiegészítőim, így most is landolt egy a fejemen. Amellett, hogy az i-re felteszi a pontot, megvéd a napszúrástól. A western stílus nyomán választottam ezt a darabot, ami jól harmonizál a ruha hangulatával.













A szandált már láttátok DIY videóban, amikor bojtokkal dobtam fel, mivel ez lett a kedvenc lábbelim, így beszereztem még kettőt belőle, hogy sokáig lehessen társam. A vádlira feltekerhető pántok nagyon jól állnak a hosszú lábú csajoknak, de az alacsonyabb lányokon is jól mutatnak egy megfelelő hosszúságú szoknyával. Én sok esetben csak a bokámon kötöm meg.





Kedvenc kiegészítőm ebben a szettben a táska, amit nemrég túrtam és valami kis csoda. Úgy indulta el a bálabontásra, hogy nagyon szeretnék egy bojtos, pénzérmés táskát és láss csodát meg is találtam a tökéleteset. Kék-bézs csíkos így jól kombinálható és harmonizál a ruha csíkozásával. A bézs és neon narancssárga bojtok és az érmék pedig fantasztikusan feldobják. 

A ruha mintjára még ki szerettem volna térni, idén a kis mintás darabok újra hódítanak és az őszi trendeknél sem kell elköszönnünk tőlük. Ráadásul a patch work az egyik meghatározó trendként jelent meg idén tavasszal és gyanítom, hogy ez a divathullám csak duzzadni fog, míg mindenki gardróbjába be nem költözi valamilyen formában. 


OUTFIT
Ruha: Pull & Bear
Kalap: H&M
Cipő: New Yorker
Nyaklánc: Chillearrings
Napszemüveg: C&A 
Ezüst vastag karperec: Vintage
Vékony karperecek: Vintage
Fehér tetkó: Rossetti bizsu
Hegyikristály karkötők: Anda Design
Öv: H&M

Fotó: Hajcsák Roland
Illusztráció: Győző Éva

Helyszín: Nyíregyháza Sóstó

Hogy tetszik Nektek ez a szett? Mit viselnétek egy fesztiválra?