2016. augusztus 19., péntek

Gödöllői álmok-OUTFIT

Még tavasszal készültek a képek, amikor a Gödöllői Királyi Kastélyba látogattunk el, de mindig volt egy sokkal jobb fotóanyag, hogy erre pazaroljam a szót. Tegnap viszont a "családi" albumunkba válogattam a fényképeket és úgy gondoltam talán tetszhet Nektek ez a szett, amit ősz felé rohanó nyári időben is viselhetünk.





A szoknya ismerős lehet azoknak, akik rendszeresen nézegetik nálam az outfiteket, mivel már egy tavaszi szettben feltűnt (ITT). Kicsit más stílusban szeretettem volna megmutatni, méghozzá egy romantikusabb, kicsit vintagebb és abszolút izgalmas kombinációban, így párosítottam egy egyenes vonalú csipke toppal. 



Sokszor kérdezitek, hogy mi alapján állítok össze egy szettet. Nos első lépés a vásárlás, csak olyan darabot veszek meg, legyen az egyszerű, vagy extrább, amit legalább 3-4 otthoni darabommal tudok kombinálni. Ha fejben megvannak ezek a párosítások, akkor megveszem és  otthon legalább két outfitet felpróbálok, hiszen, ami a fejünkben tökéletes, az még nem biztos, hogy élőben is annyira mesés. Persze idővel kevesebb rosszul kigondolt összeállításunk lesz, illetve a basic darabok mindig mentik a helyzetet, pont ezért érdemes egy jó kis kapszula gardróbot kialakítani.




Megvan a ruhadarab, illik mindenhez még nem jelenti azt nálam, hogy aköré építek fel egy szettet. Sok esetben egy hangsúlyos kiegészítő az alap, így nem esek túlzásba. Ennél a szettnél két igazán különleges darabot házasítottam, de a szoknyán van a hangsúly. Szinte észrevétlenül vezeti le a tekintetet a különleges csipke minta, hajtások a blúzon és nem vonja el a cipő és a táska sem róla a figyelmet. Keretbe zártam a rajongásig szeretett szoknyámat. Persze egy izgalmas cipő manapság minden szettnél bevethető, vagy egy különleges táska.


A nude színek mindig jó választások, akiket sápaszt, azoknak kiegészítőben érdemes csak alkalmazni. Egy natúr cipő minden ruhatár elengedhetetlen része, de amióta bekerült a gardróbomba inkább azt mondom, hogy néhány pár nude mindenképp kell.


Táskánál sem akartam bonyolítani, az egyik kedvenc darabomra esett a választásom, ami mindig kihúz a pácból, ha döntésképtelen vagyok, vagy egy szettről nem akarom elvonni a figyelmet. 











A szoknya egy Ebay vásárlás eredménye, szerintem maga a csoda. Ha maxi lenne, akkor bizony abszolút királynőket megszégyenítő darabbá válna, de így bármikor viselhető.












A csipkés felső több mintát és trükkös megoldásokat is rejt magában, fokozva a vizuális élményt. a Könnyű áttetsző anyagra, nehezebb, robosztusabb csipkét tettek, ami modern elrendezésben igazán nem szokványos. 








OUTFIT

Szoknya: Ebay
Csipke topp: New Look
Táska: Secondhand
Cipő:  CCC
Karkötő: Chillearrings Kialakító Kollekció by Anda Design