2016. július 8., péntek

Pierre René szemöldök szett

A  Pierre René professzionális sminkmárkától jó pár terméket sikerült már kipróbálnom és igyekszem róluk beszámolni szépen sorban. Most egy kis palettáról lesz szó, ami a szemöldökformázásban jeleskedik. 



Amit a márka ígér:
Szemfesték szett (3 eyeshadows+wax) 24 órás tartósság. Az aplikátor ecsetes és szivacsos véggel rendelkezik. Dermatológiailag tesztelt, Hipoallergén. 4,5 gramm. A szemfesték szett Barna és fekete árnyalatokban választható.

Csomagolása nagyon kis praktikus, kis helyet foglal és mint minden lány én is szeretem a "szemöldököm" magammal vinni, ezt pedig megtehetem ennél a terméknél. Remekül záródik és három csodás szín, valamint egy zselé garantálja a természetes végeredmény.

Mellé csomagoltak egy kétvégű ecsetet, de erről majd lentebb, mert ezzel szemben vannak kifogásaim. 



Szőkéknek és világosbarnáknak ajánlanám ezt a No.1. számú készletet, ugyanis szép hideg tónusú világosbarnák kaptak benne helyet. Sokszor esek még mindig abba a hibába, hogy túl sötétre pingálom a szemöldökeimet, aztán moshatom le s kezdhetem előről. Ennél a készletnél ez sose merült fel és kezdek egyre jobban megbarátkozni ezekkel a hozzám jobban illő árnyalatokkal. Egyik színnek sincs vöröses beütése, ami nagyon jó dolog, ki szeretne róka tündér lenni.


A waxal nagyon szépen lehet fixálni a szálakat, viszont eléggé könnyű túlzásba is esni vele, így csak óvatosan. A por állagú, jól pigmentált árnyalatokkal viszont a természetesség megtartásával tudjuk kitölteni a hézagokat és korrigálhatjuk a szimmetriátlan részeket. 

Az ecset jó, ha nincs más, talán a  ferde oldalával kellemesebb dolgozni, az egyenessel a zselét szoktam felvinni. A fő bajom, hogy nagyon erős a sörtéje, amivel nehéz kis vékony, természetes szálakat húzni. Én egy Real Tequnics másolat ecsetre szavazok ehhez a művelethez.

Emellet nekem nagyon beevált mélyítő vonalon árnyékolóként, vagyis nyugodtan próbáljátok ki szemhéjfestékként is mert remek, pigmentált és tartós. Nyaraláskor pedig nem kell egy hegynyi sminkcuccot vinni, ha többfunkciósként használunk egyes termékeket.

Több színben is elérhető, így mindenki megtalálhatja a neki megfelelőt.