2016. július 29., péntek

Pazar ruha választék menyegzőre és bálra!-Loretta Esküvői Szalon

Loretta Esküvői Szalonba jártam, hogy folytassam esküvői sorozatomat. Pazar ruhaválasztékot csodálhattam meg itt, sőt nem egy gyönyörű darabba bele is bújtam egyik barátnőmmel együtt, mert kár lenne kihagyni ezekből a mókákból a legjobb fej csajokat.

Nyíregyházán, mint sok nagyvárosban elég sok szalon közül választhatnak az esküvőre készülők, de az biztos, hogy itt a menyasszony és a  vőlegény is megtalálhatja, amit keres. A választék stílusbeli változatosságot is jelent és a koszorúslányokról, násznépről sem feledkeztek meg.







A szalon a belváros szívében található, így a megközelíthetősége igazán jó. Kívülről nem gondoltam volna, hogy ilyen hatalmas helyiségről, szalonról van szó. Alapterülete óriási és így igazán kényelmes és örömteli a próbálás, válogatás, ráadásul a fényviszonyok is remekbe szabottak, ami sok helyen gondot okoz.

Ahogy beléptem egyből a tündéri mini ruhákon akadt meg a szemem, csodásabbnál csodásabb kis koszorúslány ruhaköltemények állnak rendelkezésére a menyasszonyoknak, akik egy kislányt tisztelnek meg ezzel a szereppel. Én háromszor is voltam egész kiskoromban koszorúslány (a babona szerint ezért férjhez se megyek) és el kell mondanom nincs is annál nagyobb élmény egy kis hölgynek, mint amikor felölthet egy ilyen csodás rózsaszín királylány ruhát.




Ezután a szemem a bal oldali részre szaladt át és eltátottam a számat, hogy mennyi öltöny, ing és mellény sorakozik, milyen sok variációban csodálhatnám meg Botondot. Még egy helyen sem tapasztaltam ekkora kínálatot vőlegény vonalon, ez nagyon szimpatikus, hiszen az esküvő hercegnője mindenképp a menyasszony és persze ő a főnök, de nem elhanyagolható a szerepe a leendő férje urának sem. A pár pedig harmonikusan összeöltözve a legszebb, persze egyéniségüket megtartva. 



Szembe pedig az igen változatos menyasszonyi ruha kínálat látványa fogadott, egy kis színpad jellegű dobogón, a hely lényege, az álom születése. Nagy választékban találunk ruhákat és a legjobb, hogy stílusban is tobzódunk. Az egyre inkább divatos csipkéstől, a legfelkapottabb pánt nélküliig szinte mindenféle irányvonal képviselteti magát. A szalon tulaja elmondta, hogy a ruhák választásánál az egyik leglényegesebb, hogy a menyasszonyok mit viselnek szívesen, erre fókuszálva vásárolják a ruhákat. 



Persze próbálgatás nélkül nem bírtam ki és Renit is bevontam a mókában, így pár darabot meg is tudok mutatni Nektek. Először a színes báli ruhák és koszorúslány ruhák között kutakodtunk. Mint rossz gyerekek a cukorkaboltban, egyik ruhát fogdostuk össze a másik után, míg úgy döntöttünk összeöltözünk. Legtöbb esetben ugye a menyasszony fazonban azonos ruhát választ a koszorúslányainak, itt aztán találhatnak ilyet, de színben egyezőt is, sőt ugyanolyan ruhákból is van pár, de ne szaladjunk ennyire előre. 

Én a királykék mellett tettem le a voksom, míg Reni egy púderrózsaszínt választott. Rajtam talán egyszer volt csupán életemben elöl rövid hátul hosszú ruha, de ennek a szoknya része valami csodás. A fodrok divatja tavaly nyáron köszöntött be a hétköznapi öltözékekbe, de ez a latinos hangulat sosem megy ki a divatból az alkalmi ruháknál. 

A széles szatén masni pedig romantikussá varázsolja. Nincs egy nagy mellem, viszont ebben a ruhában a szív alakú kivágásnak köszönhetően ez korrigálva lett. A legszuperebb pedig, hogy eszméletlen kényelmes viselet, bármely alkalomkor bújik is bele egy lány, biztos, hogy nem fog feszengeni. 




 






A púder színű darab abszolút teli találat, gyönyörű vékony derekat varázsol és szolid megjelenést. Ha barátnők közül választanék koszorúslányokat, biztos ilyen ruhát adnék rájuk és garantáltan imádnának érte. 





Bújtatok már a barátnőtökkel egyforma ruhába? Nos mi kipróbáltuk, hajszálra azonos estélyi, mégis mennyire másképp mutat, vagy mégsem? :) A ruha türkiz színű, de mégis színjátszó, a kedvenc megoldásom, az Okos lány című népmesét juttatja az eszembe. Nem kell egy szín mellett letennünk a voksunkat, a fények játékának köszönhetően hol lilás, hol türkiz, de néha kicsit bordós játékot láthatunk, a tengert idézve.

A szabása eszméletlen, a hajtásoknak, redőknek, pliszírozott szoknya résznek köszönhetően a kis törpe növésem eltűnt és magas, sudár leányzóvá váltam. A pliszírozott amúgy is nagy divat idén, sőt ha jóslásba bocsátkoznék, akkor jövőre még nagyobb sláger lesz szerintem.


Reni annyira belejött a próbálgatásba, hogy jöhetett ezek után a korall színű tüll ruha, ami mennyeien állt neki, abszolút kiemelte hosszú lábait.


Az amerikai bálkirálynős filmeket juttatta eszembe, amikor magára öltötte, koronát kellett volna csak a fejére tenni. :) Akinek ilyen ambíciói, titkos vágyai vannak, annak nagyon ajánlom ezt a darabot. Esküvőre vendégként is tökéletes választás, ráadásul a nyári hőségben is kellemes viselet. 

























A közös kedvencünk viszont egyértelműen ez a ruha lett, gyönyörű, visszafogott, elegáns. Nem csupán eseményeken, de akár a hétköznapokon is el tudnám képzelni. Így azoknak is ajánlani tudom ezt a szalont, akik jegyespár fotózásra, diploma osztóra, születésnapra készülnek. Nem csupán a csillogó, habos-babos darabok tengerében horgászhatnak, de van választék a visszafogottabb darabokból is. Menyecske ruhának már vinném is! :)



Kedvenc pillanatom, amikor egy barátnőm esküvői ruhába bújik, ahogy megváltozik a tartása, csillog a szeme. Gondolom rajtam is észlelhetők ezek a változások, lenyűgöző. Mintha a bábból kikelő pillangót látnánk, kár hogy életünkben egyszer (szerencsés esetben) ölthetjük magunkra ezeket a csodás hófehér darabokat.

Reni egy visszafogott, klasszikusabb, elegáns darabot próbált fel, aminek különlegessége az öv rész, amin megannyi fényes kristály ragyog. Persze itt nincs vége, hiszen a felső rész szív alakú kivágása és trükkös hajtásai gyönyörű dekoltázst eredményeznek, a ruha alja pedig pompás áttört csipke. A kedvencem, amivel eddig még nem találkoztam a felső tüll réteg alatti flitteres varrás, ami ragyogást ad az anyagnak.





Sok ruha típust próbáltam már, de még sosem volt rajtam ilyen gyönyörű kristályos megoldású ruha. Abszolút Hamupipőke darab, a mai modern hercegnőnek ugyanis nem üvegcipő dukál, hanem ilyen fényes, csillogó menyasszonyi ruha. 

A flitteres varrás itt is megjelenik, így a fény, a csillogás a tüllszoknya részen is visszaköszön. 



A légiességet a rengeteg (!) tüll adja, amitől igazi királynős megjelenést kap a menyasszony, nincs szempár, aki nem rá figyelne. A derekát pedig gyönyörűen kihangsúlyozza a hirtelen kibővülés, a V vonalba véget érő felsőrész.

Ez egy olyan ruha, ami a megkövetelte, hogy a kiegészítők között is válogassunk. Rengeteg ékszer, fátyol mellett tiarákból sincs hiány. Egy finom darabot én is kaphattam.

Amit fontos megjegyeznem a kölcsönzési árak is kedvezőek, meglepődtem rajta, de elég olcsók a többi hasonlóan magas minőségű ruhákat kínáló szalonokhoz képest.

Facebookon ITT találjátok meg a szalont. Ne felejtsétek nem csak az esküvőtökre, de akár szalagavatóra, különleges vacsorára, vagy születésnapra is találtok ruhákat és a férfiakról sem felejtkeztek meg.

Kedves körültekintő kiszolgálásban lesz részetek és persze, amíg próbálgattok, addig kényelmes fotelekben csodálhatnak meg azok, akiket magatokkal visztek, hogy segítsék a nehéz döntést. :)
Melyik ruha a kedvencetek? Milyen az álom ruhátok?