2016. július 17., vasárnap

Királynő eledelét az arcra-Magister Product Méhpempős krém

Már jó ideje kerestem egy jó éjszakai krémet, amit aztán a véletlennek köszönhetően meg is találtam. Nappali krémnek indult a használat, aztán észrevettem, hogy az esti rutinomban a helye. Méz kivonat, méhpempő, shea vaj, kókusz olaj, rizs olaj, E-vitamin és hársfavirág is szerepel az összetevő listában, csupa bőrápoló csoda anyag, amit érzékeny bőrűek is használhatnak.

Amit a márka ígér:

MÉHPEMPŐS ARCKRÉM ÉRZÉKENY BŐRRE
~ Innováció az érzékeny bőr terápiájában ~ 
Nappali arckrém kifejezetten az érzékeny bőr hidratálására kifejlesztve, a bio méhpempő bőrregeneráló és a bio hársfavirág bőrnyugtató hatásával. A méz kivonat bársonyosítja a száraz, vízhiányos bőrt. Allergénektől mentes.
Hogyan járul hozzá a bio méhpempő por arcbőröd egészségéhez? 
  • bio méhpempő por t hidegen szárítják, így megőrzi az eredeti, friss termékben előforduló összes kitűnő hatóanyagot.
  • Öregedésgátló, tápláló és erősítő anyagok gazdag forrása. A méhpempőnek kitűnő bőrtisztító hatása is van, így irodalmak a zsíros bőr számára is javasolják. Serkenti a kollagén képződést és a bőr regenerálódását. 
  • Értékes a vízhiányos, élettelen bőr számára .
  • Enyhíti az irritációt , a legérzékenyebb bőr számára is kiváló hidratáló.
Milyen értékes összetevőket foglal még magában krémünk?
  •   A mézből származtatott honeyquat bársonyossá teszi a száraz, vízhiányos bőrt.
  • hársfavirág-víz egy igazi bőrnyugtató virágvíz, mely jótékony hatással van az érzékeny vagy irritált bőrre. Derűssé, símábbá teszi az arcbőrt, csillapítja az ekcémától szenvedő bőr gyulladását, alkalmas a fakó, élettelen arcbőr támogatására.
  • Elismert antioxidáns és sejtvedő E-vitamin , mely  hatásos öregedésgátló, gyulladásgátló, fenntartja a bőr rugalmasságát, véd az UV káros hatásaitól. Ez az arckrémünk is olyan kiváló E-vitamint tartalmaz, mely  összetételében jelen van mind a négy tokopherol izomer. Ez az E-vitamin "keverék" hatásosabbnak és hatékonyabbnak bizonyult, mint az általában a kozmetikumokban helyet kapó egyes izomerek külön-külön.  
  • Bio kókuszolaj, bio shevaj, bio makadámiaolaj és rizsolaj az egészséges hidratálásáért, anti-ageing és ápoló hatásért.


TESZT

Csomagolása nincs túl bonyolítva, tégelyes, kicsit retró hangulatú.  El tudnék ehhez képzelni egy illusztrált rajzos címkét még. A tégelyes krémekkel ugye az a gond, hogy sokat éri levegő, oxidálódik, plusz belenyúlunk és bacilusokat viszünk bele, amik aztán elszaporodhatnak, pumpás adagoló élharcosa vagyok, bocsássátok meg ezt nekem. Jól zár, nem túl nagy tégely, így a szavatossági idő lejárta után nem fog fájni a szívünk, hogy sok megmaradt, viszont addig mindenképp kitart.

Állaga eleinte optimális volt, jól kenhető, nem túl sűrű, nem túl híg, aztán szétvált két komponens. Egy olajos sárgás részt é egy fehéres krémes részt alkotott, megkevertem és innentől ment a hűtőbe. Itt már nem jelentkezett ez a probléma. Illata mézes, igazán kellemes.


Csodát vártam ettől a terméktől bevallom, irreális elvárásokkal indultam neki a tesztelésnek, mivel Botondot érdekli a méhészkedés, így elég sokat olvastam és hallottam a méhpempő jótékony hatásairól. Nos nem lett 6 éves kislány bőröm, viszont sokkal jobb a helyzet mint eddig.

Beszívódása lassú, így éjszakai krémnek ajánlom. Nagyon jól táplál, így elbliccelhetem a reggeli hidratálást, ha este ezt vetem be. Nem zsírosítja el a bőröm, ami amúgy normál, bár a hőségben a T-vonalon zsírosodik.

Ránctalanítást nem tapasztaltam, viszont sokkal élettel telibb a bőröm és ellenállóbb a környezeti hatásokkal, gondolok itt arra, hogy hámlást például száműzte.

ITT megvásárolhatod.