2016. június 21., kedd

Én szeretem a hajam!-Remington PROtect

Szeretm és nagon féltem a hajam, így próbáltam mindig is kímélni a hőkezelésektől, így szinte sose használtam hajformázó eszközöket. Most viszont elérkezettnek láttam az időt, hogy egy próbát tegyek, hiszen a leírás alapján nem árthattam a hajszálaimnak, így örültem a tesztelési lehetőségnek.

Életem első hajsimítóját, a Remington PROtect hajvasalót végre kiismertem annyira, hogy mesélhessek róla. Nem titok, hogy nagyon megkedveltem, így sokszor láthattatok már szögegyenes hajjal (és fogtok még). Lentebb találtok róla egy videót, amiben élesben megmutattam a használatát, viszont a posztból kiderül, hogy mi tetszik leginkább benne. 









Amit a márka ígér:


S8700 PROtect hajsimító



A PROtect termékcsalád igazi áttörés a hajformázó eszközök területén. A forradalmian új HydraCare technológia extra védelmet biztosít a hajformázás során fellépő esetleges károsodásokkal szemben, úgy, hogy közben tartós, gyönyörű frizurát kreálhatunk a készülékekkel.

Védelem a hajnak, megújulás a frizurának

HydraCare technológia:

A hajsimítónál és a hajsütővasnál alkalmazott HydraCare technológia lényege: a készülékek hideg párát bocsátanak ki, optimális, 170 °C -os hajformázási hőmérsékleten.

A hideg pára hidratálja a hajat, ezáltal lehetővé válik a haj formázása alacsonyabb hőmérsékleten tökéletes hatékonyság mellett. *


*összehasonlítva a hagyományos Remington hajsimítóval, 200 °C hőmérséklet beállítás esetén, HydraCare technológia nélkül


Újgenerációs kerámia lapok
A továbbfejlesztett kerámia bevonatos lapok Keratin, Argán és Makadámia olajokat tartalmazó mikrokondicionálók tökéletes keverékével átitatva biztosítják a haj tökéletesen fényes, egészséges megjelenését. A PROtect hajsimítóval gubancoktól mentes, ultra sima és tükörfényes, irigylésre méltó frizurákat készíthetsz.





TESZT

Már a doboza is mutatós, hát még ami benne lapul. Egy gyönyörű mentás, metálos hőálló tároló "táska" és maga a csodás hajvasaló készülék. Nagyon tetszik

Már a hajvasaló színe is nagyon tetszik, de a tudása a fő érv, amiért ezt választottam. Magyar nyelvű részletes leírást is találunk a dobozban és 5 év garanciát kapunk a termék mellé, ami hatalmas.

Kézre eső, könnyű és egyszerű a használat. Nekem ez az első hajsimítóm, így kicsit izgultam, hogy mennyire fogok könnyen boldogulni vele, szerencsére hamar beletanultam, a videó elkészítése óta pedig a sok tippnek hála már egész profinak érzem a tudásom.

Göndör hajúként ritka, ha ráveszem magam a kiegyenesítésre, viszont ilyen tükörsima még sose volt a hajam, sokkal fényesebb és egészségesebb hatású a használatot követően.


Zár


A hajsimító és a kábel találkozásánál kis kibiztosító gomb (manuális zár) eltolásával bezárhatjuk a készüléket, illetve mozgatható állapotba hozhatjuk. Ez a tárolásnál jól jön, okos ötlet. A csatlakozó kábel elég hosszú, így kényelmesen lehet használni, nem akadályoz, ráadásul a könyök rész elfordítható.






Hőfok szabályozó és bekapcsoló gomb


Tartály
A vasaló hátulján egy felpattintható, mini tartályba kerül a desztillált (!) víz, amit aztán egy kis tampon vezet a készülék megfelelő részébe így amikor bekapcsoljuk ezt a funkciót hideg vízpárával hidratálja a hajszálakat. 











Bekapcsolástól számított 15 másodpercen belül 170 fokra felmelegszik a készülék, amit aztán emelni lehet 250 fokig, de szerintem tökéletesen elég az alap beállítás is.

A hydra care funkciót felül egy nagyobb gomb lenyomásával (pár másodpercig nyomva hagyjuk) aktiválhatjuk. Figyeljünk rá, hogy ilyenkor legyen víz a tartályban, nekem 5 hajvasalásra elegendő egy feltöltés. Minden esetben desztillált vizzel töltsük meg, hogy a vízkövesedést és a gép tönkre menetelés megelőzzük. 


Szemléljük meg közelebbről is a készüléket. Elég széles simítólapokkal rendelkezik, egyik oldalán látni lehet azt a mélyített részt, ahol a hideg vízpára a hajunkat hidratálja a simítás közben.










Másik  újdonság a kerámia lap bevonata, ugyanis argánolaj, makadámiaolaj és keratin ápolja a hajunkat. A hő hatására ezek a tápláló alkotó elemek a hajszálak mélyére jutnak. Fényes és selymes lesz így a haj és nincsenek szálló, elektromosan feltöltődött hajszálak sehol.

Épp csak végig kell húzni a hajunkon a lapokat és azonnal egyenessé és fényessé teszi. Nem kell hosszan érintkeznie a forró kerámialapokkal, így kíméletes.



Jó pár használaton túl elmondhatom, hogy nem roncsolja a hajat, pedig elég gyenge minőségű, vékony szálú az én hajkoronám, így tartottam ettől. Semmivel nem lett megviseltebb, mint a használatok előtt, így az ápoló funkciók beváltják az ígéretet.

Egy hajvasalás után 2-3 napig szögegyesek az amúgy göndör-hullámos fürtjeim, még pára hatására se fedezem fel a halántékomon túl a kunkorodást.

Aki egy jó hajvasalót keres, annak mindenképp ajánlom a PROtect készüléket, amivel reggelente jó pár percet megspórolhatunk. 15 másodperc alatt felforrósodik és ráadásul hidratál és olajokkal, keratinnal ápol. 170 fokon is tökéletesen egyenesít, így kevésbé viseli meg a hajszálakat a hőkezelés. A legjobb benne, hogy elég hetente kétszer használni. 5 év garancia pedig garantálja, hogy egy igazán minőségi terméket kapunk, amire hosszú évekig számíthatunk.

A Remington ledöntötte a negatív sztereotípiáimat, ami a hajformázó eszközöket illeti, ezentúl bátran variálom a hajam, hiszen beigazolódott, hogy odafigyeléssel (hővédő srayről majd írok még) és minőségi eszközökkel nem ártok a hajamnak, nem töredezik jelentősebben.  


Most 20%-al olcsóbban rendelhetitek meg INNEN.