2016. április 11., hétfő

Szép dekoltázs egy mozdulattal-Aromax Dekoltázskrém TESZT

Egy örök érvényű szabályt mindig hangoztatott nagymamám, méghozzá azt, hogy a nyakamat és a dekoltázsomat krémezzem, mert bizony itt hamar és csúnyán meglátszik a kor. Még a nyakamra figyeltem is, de a mellkasom a legtöbb krémtől kipattogott és ki szeretné, hogy pattanásokkal kelljen birkóznia a legszexibb területen. Viszont ennek vége, mert megtaláltam azt a krémet, ami maximálisan hidratál, enyhén feszesit és semmilyen pattanást nem okoz.





 Először is be kell vallanom nem hiszek abban, hogy külön kéne dekoltázsra, vagy nyakra, vagy szemkörnyékre krém. Abban hiszek, hogy egy jó terméket bárhová felkenve csodás eredményt érhetünk el, csupán az összetevőket kell figyelnünk és persze a reakcióját a bőrünknek.







Amit a márka ígér: 


A krém kókuszolaj és shea vaj tartalma miatt kiválóan kondicionálja az érett bőrt. A benne lévő bőrpuhító szőlőmagolaj vitaminokban és telítetlen zsírsavakban gazdag. A sárgabarackmagolajjaldúsított krém jól felszívódik és bent tartja a nedvességet a bőrben. Acmella kivonat pedig feszesít, regenerál, fokozza a bőr rugalmasságát és visszaállítja a bőr eredeti szerkezetét.


TESZT


Csomagolása egy műanyag tégely, ami remekül záródik, viszont én ki nem állhatom ezt a belenyúlós módit az arcápolásnál. Valahogy így test kenegetésnél annyira nem zavar, pedig ugyanúgy kevéssé higénikus és könnyen elszaporodnak benne a baktériumok. Én ráálltam a spatulás adagolásra, amihez remek egy műanyag kanál is. 

A krém színe sárga, barokk sárga. Állaga első ránézésre testesnek tűnik, sűrűnek, de ahogy testhő éri kellemes kenhető állagot kap, eléggé meglepett és örültem is neki rendesen. Én a nyakamat és a dekoltázsomat kenegetem egy ideje ezzel és elég pozitívak a tapasztalataim. Esti rutinba illesztettem be és meglepő módon rendszeres tevékenységemmé vált, pedig a testápolózásra sose tudtam rávenni magam.

Nem szívódik fel túl gyorsan, így jobb szerintem éjszakára alkalmazni egyfajta maszkként, viszont nem is túl olajos és ragacsos, tehát akár nappal is alkalmazható.



Pár nap után a bőröm feszesebb és egyenletesebb lett, kellemesen hidratált és selymes tapintású. Abszolút meggyőző eredményt adott, teljesítette a fent ígérteket. Nem mondom, hogy nélkülözhetetlen darab, de jó alternatíva, ha jól tápláló, de nem zsírosító hatású krémet keresünk a dekoltázsunkra, nyakunkra. Kézkrémnek sem utolsó. :)

INNEN RENDELHETED MEG