2016. április 5., kedd

Pupa tavaszi kiadása-Dot Shock TESZT

A tavasz legelragadóbb smink kollekciója kétségtelen a Pupa bájos Dot Schok kiadása. Már amikor megláttam erős vágyat éreztem pár darab után, így nagyon örültem, amikor tesztelésre érkezett ezekből elmondhatatlan örömet éreztem. Meglepő módon a kedvencem egy olyan darab lett, ami első ránézésre nem igazán hozott lázba, de azóta minden napi sminkem alap darabjává vált.

Az üde kollekció színvilágát a pink, a korall, narancs és a rózsaszín jellemzi, grafikai megoldását pedig a geometrikus mintázatú pöttyök adják.

Glamour napokon kedvezményesen beszerezhetitek a PUPA üzletekben is álmaitok sminktermékeit. 

Amit a márka ígér:


A 30-as évek pöttyös eleganciája tökéletes társa a friss és modern színeknek. A Pupa hölgyei a 2016-os tavasz-nyár időszakban rátalálnak a nőiesség legújabb kifejezésére, mely élénk és lendületes. Egy olyan nő, aki az éles geometriai formákkal játszik, hogy egy új és trendi grafikus külsőt keltsen életre. A visszafogott és az intenzív színek tökéletes harmóniája teszi igazán glamour-rá a DOT SHOCK kollekciót.

A DOT SHOCK EYESHADOW PALETTE 5 tiszta színű, selymes és ragyogó finishű szemhéjpúdert kínál, melyek a szöges ellentétei a VAMP! WET & DRY EYESHADOW 6 intenzív és élénken csillogó árnyalatának. A VAMP! DEFINITION EYELINER grafikailag tökéletesen rajzolja meg és definiálja a tekintetet sokk hatású színeivel. A MISS PUPA extra kristályos ragyogást ad az ajkaknak, míg a DOT SHOCK BALMY GLOSS a különleges pH pigmentjeinek köszönhetően váratlan, “személyre szabott” színnel lep meg. Az arc finoman árnyalt lesz a DOT SHOCK BLUSH színes pirosító gyöngyeinek köszönhetően, míg a DOT SHOCK HIGHLIGHTER egy igazi must have, mely kiemeli az arc magas pontjait.
A LASTING COLOR VELVET MATT matt hatása és a LASTING COLOR GEL ultrafényes hatása közötti kontraszt egy igazi vibráló játékot hoz létre a körmökön, míg a DOTTER PROFESSIONALE segítségével színes pöttyöket, vintage hatású nail art-ot alkothatsz.


Dot Shock Szemhéjpúder palettát (Sweet Romance)


002-es árnyalat

Az elején lelőttem a poént, hogy avattam egy kedvencet, ami sose hittem volna, hogy az én világom, az ez a paletta. Nagyon tetszenek a pasztell színek, de szemhéjpúderből nagyon ritkán használok ilyen árnyalatokat.


Túl sokat nem kell elmondanom a csomagolásról a szokásos minőségi kivitel, táskabarát megoldás és ezüst szín jellemzi. Bocsánatos bűn, de igazi ujjlenyomat mágnes, de emiatt én ne tudok haragudni, ha maga a termék jó. Öt színt tartalmaz a, mindegyik csodás szatén fényű és hideg pasztell árnyalatú (002). A palettában van egy kétvégű, gumis-ecsetes applikátor, ezeket én sose használom, de most az ecset részt kipróbáltam és nem is olyan rossz utazásnál.



Mert bizony ez a paletta lett állandó lakója a neszesszeremnek, mivel eszméletlen pigmentált, mégis visszafogott árnyalatokat tartalmaz. Az én bőrszínemmel is jól mutat pedig nem vagyok túl világos, üde fényes és nyílt tekintetet varázsol. A sötétebb lilás árnyalat (Taupe) pedig tökéletes enyhe füstös hatás eléréséhez.



A pöttyös megoldás a palettán belül is megjelenik a designeban, viszont ebben a kialakításban az lehet a gond, hogy a színfelvételnél bizony beleszaladhatunk az ecsettel a másik árnyalatba is. Nyilván nem tragédia, hiszen jól harmonizálóak a színek és őszintén megmondom én jobban örülök, hogy kisebb kompakt a csomagolás, mert így kényelmesen hurcolhatom magammal.

Pigmentáltságát már említettem, kitűnő, ritka egy világos árnyalatú palettánál, hogy minden szín tökéletesnek bizonyul, nem kell küzdeni az építgetéssel. Könnyen siklik a szemhéjon, szinte krémes hatású, annyira selymes és gyönyörű átmenetek képezhetők bármely két árnyalattal, a harmónia adott lesz. Hétköznapi sminknek, de elegáns eseményeknél is megállja a helyét, sőt menyasszonyoknak kifejezetten ajánlom.

Ebből a palettából lehet a másik színkombinációt is be fogom szerezni, mivel annyira bevált ez. Már nincs nap, hogy ne ehhez nyúlnék reggelente.

Ára: 4590-

Vamp! Wet and Dry eyeshadow



Imádom a Pupa égetett szemhéjpúdereit, amiket nedvesen is lehet használni és a Dot Shock kiadás hat új árnyalattal örvendeztetett meg bennünket, ebből hármat tesztelhettem is. A csomagolása a megszokott, viszont átlátszó pink színválasztás újdonság, a kollekció sajátossága.

Első ránézésre a 601 Sparkling Brown sötétebb (mi más?) árnyalat vonzott, igazi szerelem ahogy a színek játszanak rajta. Viszont első próba után csalódást okozott, ugyanis metálos fényes hatást vártam, ehelyett szárazon és nedvesen is foltosan vihető fel és sajnos sehogy se adja vissza a a színt. Pigmentáltsága gyenge (ilyet eddig egy Pupa szemfestéknél sem tapasztaltam, tehát ez egyedi eset, ezért is kell mindig a tesztert kipróbálni). A másik két árnyalat viszont abszolút tökéletes, a megszokott magas minőség.

Ára: 2990-


Vamp! Definition Liner

Hatalmas meglepetés volt, hogy a szemhéjtus igazi Barbie rózsaszín. Még a megjelenés előtt nézegettem a különböző darabjait a kollekciónak, de ez elkerülte a figyelmemet. Két árnyalatban érhető el a tus a Dot Shock kiadásban rózsaszín (002 PINK MARSHMALLOW) és barna (001 CREAMY CHOCOLATE). 




A tus applikátora közepes puhaságú nemezből készült, amit én szeretek, könnyebb szerintem ezzel bánni, mint a hajlékony ecsetes megoldással. A színe fényes, metálos és igazi rózsaszín. Az állaga nekem kicsit túl folyékony, így érdemes jól lehúzni a felesleget a tégely nyakán, hogy ne essünk túlzásba, illetve, hogy ne kelljen sokat várnunk a száradásra. Pár másodperc után megszárad és lerobbanthatatlanná válik, vagyis nem kell félnünk, hogy elkenődik, így már sokkal mattabb, de megmarad a fénye.


Nem hittem, hogy tetszeni fog felkenve, de egy éj fekete spirállal nagyon jól mutat. Abszolút nem irritálja a szemem, pedig tusoknál előfordult már. 

Ára: 3290-




Pupa Dot Shock Arcpirosító gyöngyei (Dot Macarons) Pupa Dot Shock Highlighter gyöngyei (Dot Sunsine) 



Első ránézésre úgy véltem nekem nem lesznek ideálisak a színek, ugyanis a pirosítót túl intenzívnek, túl pinknek éreztem, míg a highlightert túl barnának. Imádom viszont a gyöngyös termékeket, amellett, hogy nagyon mutatótak általában kellemes árnyalatkeverést biztosítanak, így természetes a hatásuk.

A gömbös tégely nagyon különleges és igazán kézbeillő. A tejüveg jelleg és az fémes "kupak" high end hatást ad. Sajnos vonza az  ujjlenyomatokat, de kit érdekel, ha ilyen csodásak.




Extra selymes állagot ígér és ezt teljesíti, nagyon-nagyon pigmentált, elég picit beleérinteni az ecsetet, ami remekül fel is veszi a festéket. A pirosítóval bizony túlzásba lehet esni, így inkább óvatosan essünk neki. Fényes a finishe a pirosítónak is, amitől természetes pír hatást és fényt ad az arcnak egy kis gyakorlás után, inkább építgetni érdemes. Az árnyalat összességében egy meleg árnyalatú pink, ami elég harsány.

A kupakba kiválogathatjuk a nekünk tetsző árnyalatú gyöngyöket (amiknek amúgy különböző is a méretük, ez külön tetszik) és így néha rózsás pofit, éha korallos fényt csenhetünk az orcánkra (ezt persze a highlighternél is alkalmazhatjuk).




Térjünk át a highlighterre, amire a fenti leírások mind igazak, pigmentált, jól építhető és gyönyörű fényt ad az arcnak. Az arcszínemmel tökéletesen harmonizál az árnyalat, így abszolút fave terméket sikerült kifognom, az utóbbi időben csak ehhez nyúltam, pedig a MeMeMe rózsás highlighterem eddig semmi nem szorította le a trónjáról.

Világos bőrűeknek ezt inkább bronzernek ajánlom, télen szerintem én is inkább annak fogom használni a sötétebb gyöngyöket kiválogatva.

Mindkét terméknek cukorka illata van, ami nagyon kellemes érzéssel tölt el a felvitelkor. 


Ára:4890 Ft

Pupa Dot Shock Miss Pupa Ultrafényes ajakrúzs 
(
001 Sugar Peach & 003 Shock Fuchsia)




A 001-es árnyalat egy csodás barackos,enyhén korallos szín azonnal szerelmet váltott ki belőlem, persze a pink is gyönyörű, de ez valami álom. Már ránézésre sejtettem, hogy nem lesz túl intenzív a fedése, inkább színezett hidratálóként írnám le ezeket a rúzsokat. Lágy, krémes a textúrája, ezáltal könnyen kenhető és igazán kellemes viselet. Eszméletlen szépen építhető és tartja is ezt órákon át, ezáltal a szín intenzitása fokozható, tehát most magam cáfolva elérhető igenis a rúzs fedés. Állagából adódóan minden evés és ivást követően frissíteni kell.


A barackos szín szerintem mindenkinek jól állhat és egy igazán különleges szín birtokosai leszünk. A pink árnyalatot azoknak ajánlom, akik vágynak a vibráló, élénk árnyalatokra, de nem elég bátrak (még) a viseléséhez. Ez jó kis edzés, hiszen megadja a színt, de krémességének köszönhetően mégis lágyabb a hatás.













Az ajkainkat abszolút nem szárítja egyik termék sem, így a legszelesebb időszakokban is kedvencként fogunk rá tekinteni.

Ára: 2590-



Dot Shock Balmy Gloss
002 Pink beauty



Szájfény a legcukibb árnyalatban és igazán igényes csomagolásban, ezt szűrtem le első ránézésre. Három árnyalatban elérhető és végre egy márka, ami nem olcsó, ócska műanyagba burkolja az ajkaink fényét. Applikátora nagyon érdekes formájú, lapított én a tövénél vastagabb, így jól ráfekszik az ajkakra. A széleivel, pedig könnyű az ajak körvonalán tökéletesen eloszlatni.

Olajokat tartalmaz, amik hatására ápolja is az ajkainkat, ráadásul mindenkin másképp fog mutatni, mert a szánk Ph értékétől változik a szín árnyalata, tónusa, persze azért marad rózsaszínes. 




Illata cukros, édes, állaga nagyon krémes, kissé ragacsos. Nem szárítja az ajkakat abszolút. Kicsit csíkos az eloszlatás után, így érdemes a szánkat összedörgölni, hogy egyenletessé váljon. Gyönyörű természetes színe belopta a szívembe magát, pedig nem rajongok ezekért az ajaktermékekért, vagyis eddig nem rajongtam, lehet új mániát üdvözölhetek. 


Rajtam így fest, rajtatok vajon hogyan? :)

A fotó készítésekor teljesen cserepes volt a szám egy szeles este elintézte és 90%-ban elfedte ennek látványát ez a termék, pár órával később pedig 70%-ban el is tüntette a kiszáradt részeget, hiszen jól hidratál.

A korral és a piros árnyalatát is érdemes lecsekkolni, jövőhéten én mindenképp megteszem. 

Ára: 2990-




Lasting Color gel és Lasting colour velvet matt
 Matt: 001 Sugar Peach, 002 Fair Pink



Két finishű lakk is lapul a kiadásban, egy 4 fényes darab és két matt. A kollekció színeit jól reprezentálják ezek az üde és vibráló színek.

Kezdjük a fényes lakkokkal, amik a megszokott Pupa csomagolásúak, hozzám egy narancs és egy piros került. (Amúgy ezekben a színekben elérhető: 136A Shock Fuchsia137A Fancy Coral 150A Sweet Apricot 151A Passion Red)


Két rétegben fed megfelelően, könnyű csíkmentesen eloszlatni és gyors a száradási ideje. Az ecsetét kifejezetten szeretem mert közepes méretű és jól kontrollálható. Sajnos alap és fedőlakk nélkül elég hamar megpattan a lakk, így mindenképp ajánlom ezekhez. 



Matt árnyalatokra voltam a legkíváncsibb, mivel ezekért rajongok, egyes színeknél a lehető legmutatósabbak, viszont kényes ez a finish általában. A csomagolásában az eltérés abban van, hogy tejüveg az üvegcséje. Sajnos három rétegre van szükség a csíkmentes egységes fedéshez. Tartóssága 2-3 nap, ami nekem kevés, de hozzáteszem, hogy mosogatók, takarítok, szóval igénybe veszem a kezeimet, így csoda, ah egy lakk jól bírja rajtam. Nem teljesen matt, inkább a Moyra Slik Nude kollekciójának finishére emlékeztet, ami szerintem sokkal mutatósabb, mint a teljesen matt felület. 

Pöttyöző is tartozik a kollekcióhoz, amivel nagyon könnyű dekorálni a körmöket. Két méret van a két végén, így izgalmas, játékos hatást érhetünk el. De akár virágot is könnyedén készíthetünk ezzel a körmömre a tavasz jegyében. :) 

Ára: 1590-

Összességében a Dot Shock kollekció szuperül sikerült, kétségtelen, hogy a paletta a legtökéletesebb darabja, ezt mindenkinek ajánlom, kezeskedem, hogy a kedvencévé válik, ha megveszi. A pirosító és a highlihter is egy jól sikerült darab, amiből sok-sok színkombináció előhívható. A rúzsoknál érdemes szem előtt tartani, hogy inkább színezett ajakápoló fedést ad egy rétegben, de jól építhető és garantáltan jól mutat az ajkakon. 


ITT megnézhetitek a kollekció darabjait, sajnos csak Budapesten találtok jelenleg Pupa üzletet, ahol beszerezhetitek ezeket a szépségeket.


Mit szóltok a Dot Shock kollekcióhoz? Melyik a kedvenc darabotok? Mit próbálnátok ki?