2016. április 17., vasárnap

Fa dezodorok tesztje

A Henkel Blogger boxát már mutattam Nektek ITT, ebben lapolt pár Fa termék és most eljött az idő, hogy beszámoljak a dezodorokról is. Bevallom őszintén én nem használok ilyen termékeket, maximum nyáron, mert nem vagyok túl izzadós és szerencsére nem is bomlik túlzottan az a kevés, vagyis nem vagyok egy szagosodós típusú, így anyukám kapta meg a golyós és az egyik sprayt tesztelésre, ő sokkal kompetensebb ebben a témában.





Amit a márka ígér: 

FA DRY PROTECT COTTON MIST DEO SPRAY ÉS LINEN TOUCH DEO

Fedezze fel a különleges friss illatot és az azonnali száraz bőrérzetet nyújtó izzadásgátló dezodort a gyapot finom gondoskodásával. A Mikro szemcsék észlelik és magukba szívják a nedvességet és akár 48 órán át tartó védelmet biztosítanak. Lágy és precíz szórófejjel.



Fa Dry Protect Linen Touch izzadásgátló dezodor 150 ml

Azonnali száraz bőrérzet a Fa Dry Protect Linen Touch izzadásgátló dezodorral. A Mikro szemcsék észlelik és magukba szívják a nedvességet és hosszantartó védelmet biztosítanak. Lágy és precíz szórófejjel.


TESZT

FA DRY PROTECT COTTON MIST DEO SPRAY


Ezt a spary dezodort én is kipróbáltam, mert az illata eszméletlen kellemes, üde és könnyű, igazi tavaszi hangulatú darab. Fél napig intenzíven éreztem magamon, így azt megállapítottam, hogy elég sokat kell felfújni, hogy nap végéig megmaradjon ez a kellemes illatfelhő körülöttünk. Anyukám azt mondta, hogy ez igazán nem akadályozta meg az izzadást, viszont a kellemetlen szagok kialakulását igen. Nem hagyott a fekete ruhán se foltot, ami azért fontos szempont ezeknél a termékeknél.

Ára: 489 Ft

Fa Dry Protect Cotton Mist izzadásgátló golyós dezodor 50 ml

A golyós dezodor valamivel jobb izzadásgátló hatású, az illata ugyanaz a tiszta és kellemesen nőies jelleg. Anyu annyit mondott erre, hogy ilyet majd vegyél nekem. Ez azért is nagy szó, mert jobban kedveli a szórófejes megoldást, mint a golyós deokat. Kicsit lassabban szárad meg, így előfordult, hogy átnedvesítette a ruhát, de nem hagy fehér foltot.
Ára: 779 Ft

Fa Dry Protect Linen Touch izzadásgátló dezodor 150 ml


Ez az illat nekem annyira nem tetszett, viszont anya oda volt érte, ebből látszik, hogy mennyire is különbözik az ízlése egy-egy embernek, még akkor is, ha vér a vérből. :) Nem kísérlem meg körül írni az illatot, szóval irány a drogéria és szaglásszátok meg. Amúgy nőies illatról van szó, szerintem ez se veszne össze a parfümmel. Ugyanolyan kellemes a szórása, mint a Cotton Mist verziónak. Ugyanazokat tapasztalta anya, azt viszont hozzátette, hogy ennek talán erősebb az izzadásgátló hatása.

Ára: 489 Ft (Rossmann)
Összességében a golyós dezodor nyerte meg a versenyt, újra vásároljuk, sőt nyáron én is beszerzek belőle egyet a szétfolyós, 40 fokos napokra. :)

Fa tusfürdőről ITT olvashattok.
Ti milyen dezodort használtok? Melyik márkát ajánljátok?