2016. március 24., csütörtök

Victoria's Secret MANGO TEMPTATION testpermet TESZT

A történet a Müller drogériában kezdődött, amikor egyik fárasztó munkanap után betértem feltöltődni pár üzletbe, köztük nem egy drogériába. A parfüm sorokat legtöbbször kihagyom, ám ekkor lustán, ráérősen végigmentem itt is, az összes üvegcsét alaposan szemügyre véve és ott csücsültek a polcon a
VICTORIA'S SECRET testpermetei is. Nem lepődtem meg, hiszen már akkor az interneten több helyen is olvastam, hogy bizony néhány illat elérhető ezekben az üzletekben (végre). Egyik teszterből a csuklómra fújtam és megállapítottam, hogy tök hidegen hagy, nem is "ízlik" az illata és hype az egész. Hazafelé menet viszont olyan intenzíven illatoztam ettől a leheletnyi testpermettől, hogy megállapítottam, hogy legalább nem olyan halovány, mint a legtöbb hasonló termék. Mivel a kabátomra is került a csuklómról az illat és még két nap múlva is érzetem a számomra nem kedves szagot, így ott birizgálta a fantáziám, hogy bizony be kell neveznem egy ilyen tartós illatú permetre. Így a harmadik napon korán reggel útba ejtettem a Müllert és végigszaglásztam azt a talán hat flakont MANGO TEMPTATION FRAGRANCE MIST verzióra esett a választásom.




Amit a márka ígér:


Ellenállhatatlan, friss illat a mangó és a hibiszkusz illatával. Frissítő formula, mely kondícionáló aloe verat és nyugtató kamillát tartalmaz. (Forrás: Krémmánia)

TESZT

A csomagolása szerintem a legtöbb nőtársamnak elnyerné a tetszését, főleg a csajosabb színvilágúak flakonok. Hatalmas, negyed literes (250 ml) kiszerelés pedig igazán sokáig elég, így belegondolva az ára se túl magas. Az arany betűk és a pink igazán jól harmonizálnak egymással, főleg, hogy a kupaknál is visszaköszön ennek a fémnek a színe. Átlátszó kupakja látni engedi a sprays adagolót, ami nagy szórású, így hatalmas testfelületet képes beteríteni a csodás illat cseppjeivel. A flakon hátulján magyar leírást is találunk.

A Müller drogériákban csupán a gyümölcsös illatok elérhetők, legalábbis Nyíregyházán, amit nagyon sajnálok, a virágok nagy szerelmeseként. A fellelhető permetek közül a Mangós nyerte el leginkább a tetszésem, bár a sárga flakonú kókuszos is erősen vonz egy ideje. Én leginkább a mangót érzem ki belőle, nagyon halvány hibiszkusz illattal vegyítve, viszont nagyon intenzív az egész, így erősen érezhető egyik zuhanyzástól-fürdéstől a másikig. 


Fürdés után szeretem leginkább befújni vele magam, 3-4 pumpálásnyi teljesen elegendő, de nyáron a melegben lesz csak igazán létjogosultsága a felfrissítés terén. Sajnos az összetevő listájában elég sok és elég elöl szerepel az alkohol, ami messze nem bizalomgerjesztő, viszont én nem tapasztaltam, hogy szárítaná a bőröm, de amióta a Krémmánián meglestem, hogy mi van benne inkább parfümként alkalmazom. Aloevera és a kamilla kivonta gondolom az alkohol szárító hatásának ellensúlyozására került a termékbe. 

 Nagyon tartós  és erős illata miatt a parfümökkel nem jön ki túl jól, vagyis egyeduralkodóként érdemes szerintem használni. Viszont jó hír, mert olcsó alternatívája lehet a parfümöknek, szerintem sok márkás parfümöt lenyom tartósságban ez a darab (nem tudom minden illata ilyen-e). 

Már szemezek pár illattal és ha Pesten járok majd, akkor biztos betérek a Victoria's Secret boltba és nem csak a fehérneműkbe gyönyörködni. Már nagyon bánom, hogy télen a reptéren a karácsonyi mini parfümválogatás dobozt nem hagytam, hogy megvegye nekem Botond.

pontok: 5/4,5 A rengeteg alkohol levon az örömömből, viszont ha parfümként fogjuk fel, amikben szintén alap összetevő, akkor maximálisan ajánlom. Tartóssága kitűnő, illatintenzitása jó és jóval olcsóbb egy ekkora kiszerelésű termék, mint egy eau de toillette. 

Legolcsóbban az Iparfüméria oldalán találtam meg ezeket a termékeket. 

Ti találkoztatok már valahol ezekkel a termékekkel? Van esetleg bármitek a Victoria's Secret márkától? Milyen testpermetet ajánlanátok?