2015. május 15., péntek

Kantáron vezetett farmerek-OUTFIT

Idén nagy trend lesz (már az a kantáros nadrág), amire évek óta nagyon vágyok, de eddig sehol se lehetett kapni. Amíg kutatom a megfelelő fazont, addig pedig úgy véltem előkapok egy kantáros farmer felsőt, hogy meg legyen az illúzióm és megmutassam így is lehet halmozni a farmereket és jól mutat.

Az idei tavasz igazán hozza az évszaknak megfelelő változékonyságot, így sokszor a nadrág mellett vagyok kénytelen dönteni. A rommá szaggatott farmer, pedig szerintem mindig elég feltűnést ad a viselőjének és az egyszerű alap darabokat is feldobja, aki vágyik arra, hogy a tekintetek rá szegeződjenek, az szerezzen be egy ilyet, vagy maga essen neki, ollóval, reszelővel (sok hasznos DIY videó van fent a neten).














Tehát ismét a farmer halmozás ékes példáját mutatom be egy szetten belül (de ITT is találtok farmeres outfitet) jól megfér három ilyen anyagból készült ruhadarab és egy táska is.




A dzsekit imádom, mert van egyénisége, gyönyörű a szabása, játékos és vad is egyben. Igazából minden szegecses dologért élek halok, de talán ez az a ruhadarabom, ami leginkább feldobja a kedvemet. 
A táskáról annyit, hogy életem legelső táskája, amit magamnak vettem, még általános iskolában szereztem be egy butikban és azóta is az egyik kedvencem. Vintage hangulatot ad, farmer és virágminta, no meg szaggatott, mit is akarhatnék még, tényleg engem tükröz. 





A felső pántja állítható ettől van kantáros jellege, igazából a hangulatot adja meg, felvezeti ezt az új trendet a számomra. Ez a farmer felső igazi vintage darab, nem győzöm hangsúlyozni, hogy mennyire megéri az idősebb rokonok szekrényét átnézni, (kincsek, KINCSEK)!!!


A farmerek együtt viselése kétségtelen, hogy a 90-es évek óriás trendjei közé tartozott, majd átment a cikibe (nem is értem), viszont ismét barátkozhatunk ezzel a kombinációval, mert bizony egy stílusos nő igenis házasítja ezeket az anyagokat. Egyre érdemes odafigyelni, hogy ne legyen egy árnyalat, bár ez sem arany szabály, mert néha még az is nagyon menő tud lenni. Aki viszont most próbálja ki ezt a fajta párosítást, annak ajánlom a sötét és világos árnyalatok vegyítését.


Ezüst kiegészítőket választottam a szetthez, a T-Rexes nyaklánc, slip on és a napszemüveg jól illenek egymáshoz. A bohém vonal mindig is kedvemre való volt, így most sem hazudtoltam meg magam.


A slip on fazonú rohangálós cipők idén nem hiányozhatnak egyetlen ruhatárból sem. Mivel mindennel kombinálhatóak gyakorlatilag, így bizton állíthatom, hogy a kedvenc darabunkká fog előlépni. 

Ráadásul úgy vélem, hogy hosszú évekig a trend tartani fogja magát a fent említett praktikus okokból kifolyólag. 























Felső: Vintage
Nadrág: Bershka
Dzseki: Bershka
Táska: Butik
Cipő: Trendx
Nyaklánc: Ebay
Napszemüveg: C&A



















Smink
Alapozó: Catrice All Matt Plus
Szemöldök: Catrice kétvégű ceruza
Szemhéjtus: Manhattan Dip
Szempillaspirál: MAC





















Hogy tetszett a szett? Ti szoktatok farmert farmerrel viselni?