2015. március 12., csütörtök

Farmerem-farmerom-OUTFIT

Két örök kérdés merül fel az emberekben a farmerrel kapcsolatban. Az egyik, hogy farmerem, vagy a farmerom a helyes, nos elvileg mindkettő, szóval használd bárhogy tökéletes lesz. Másik kérdés pedig, menő vagy ciki farmert farmerrel viselni. Nos szerintem abszolút menő és nem a letűnt divatok sajátja. 










Pár napja még csuda jó idő volt, így megragadtam a lehetőséget és befotóztam pár szettet, viszont a fény kicsit még bántja a szemem, így homlokráncokat előcsalogatta, de ez nem gátol meg benne, hogy megmutassam Nektek azt a szoknyát, amit még télen zsákmányoltam és alig vártam, hogy belebújjak.





























Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de engem fusztrál, ha megveszek egy ruhadarabot és hónapokig kell várnom arra, hogy belebújjak, felavassam. Szóval nem vártam meg a harisnya mentes időjárást, inkább birtokba vettem így. :)


























Na de térjünk rá a szett kivesézésére. Miért is jó a farmer farmerral? Szerintem egy rész merész választás, másrészt pedig nagyon mutatós együtt a jól megválasztott két farmer árnyalat. Ha nagy a kontraszt a két farmer kék között, akkor sem kell kétségbe esni, hiszen úgy is nagyon mutatós szettet hozhatunk össze, csak a szabásvonalakat tartsuk szem előtt, illetve hogy nekünk mi előnyös. Tehát, ha stílusos szeretnél egy hétköznap, miközben kényelmesbe akarsz lenni, kapj elő két farmer darabot és párosítsd!









Eddig a ceruza szoknyákkal hadilábon álltam, de ez a mini, már majdnem ceruza szoknyára emlékeztet a magas dereka miatt. Mivel én a Dallas generáció vagyok, így hihetetlen erős a vonzalmam a farmer anyagú holmik iránt, ehhez még hozzátesz az is, hogy a 90-es években mindenki Lee, Levis és Wrangler cuccokban mászkált, ebben nőttem fel.
 





A szoknya szaggatott, ami nekem mindig szívszerelmem, mivel nagyon vagánnyá teszi ezeket a darabokat. A farmering egy lezserebb szabású könnyebb ruhadarab, ami nagyon jól mutat behúzva a szoknyához, de akár nyáron felkötve a hasunkon is viselhetjük. :)







Ezt a fajta farmer szoknya kombót én csakis egy magassarkúval tudom elképzelni, ami nőiesebbé teszi az egészet és kicsi eleganciát visz bele, hogy ezzel erősítse a belső feszültséget, kontrasztot alkosson. Magassarkú, mint a fentebbi képen látszik, egyszerű fekete, hegyes orrú, de az orra és a sarka ezüst, ami megtöri az unalmas basics hatást. Ezzel le is számolok még egy buta beidegződéssel ezüst, arany és a bronz akár együtt is viselhető :)









Kiegészítők terén fukar voltam, mivel egy nagy statement nyakláncot választottam, ami önmagában is mutatós és hangsúlyos. Ezen a láncon arany, bronz és fekete színek dominálnak, ami jól illik a táskához és a harisnya, cipő részlethez, ezzel egységesíti az összképet. Ezt a láncot bármilyen vadócabb fesztiválszetthez is simán választhatjátok, de egy elegáns partyra kis feketéhez is nagyszerűen mutat, de még sorolhatnám, igazi Jocker.









A nyaklánc után a táska a kedvencem, ami tollas és szegecses, de még rojtos kiegészítője is van. Ha van tökéletes táska a stílusomhoz, akkor ez az, olyan mintha a névjegyem lenne és a legjobb része, hogy turiztam, vagyis filliérekért lett az enyém. Ti is bátran csapjatok le különleges clutchokra, amik minden szettnek megadják a sava borsát!






A farmer színárnyalatnál egyre figyeljünk, hogy ugyanolyan árnyalatot szerintem ne válasszunk, mert az olcsó és unalmas hatást kelt. Egy két árnyalat eltéréstől a drasztikus eltérésig játszhatunk. Sőt akár farmer színeket is variálhatjuk okosan.

Mivel még hűvös van, így egy bőrdzsekivel, vagy ponchoval viselem legszívesebben ezt a szettet, de egy rövidebb pasztell kabáttal is remekül mutatna. :)




















Smink:

Alapozó: Vichy Teint Ideal
Púder: Rimmel
Bronzer: H&M

Szemhéjtus: Manhattan DIP
Szempillaspirál: Maybelline
Szemöldök: Sleek kétvégű szemöldökceruza
Szemhéjpúder: Lovely




Outfit:

Farmering: Bershka
Szoknya: H&M
Cipő: F&F
Harisnya: F&F
Táska: Rivel Island (Secondhand)
Nyaklánc: Chill-Earrings



Mit szóltok a szetthez? Ti is szeretitek a farmer összeállításokat? Melyik a kedvenc farmer márkátok?