2015. február 21., szombat

Eucerin micellás vize-TESZT

Enikő vagyok és micellás víz mániás. Keresem a legjobb, leghatékonyabb micellás lemosót, ami megkönnyíti az életemet, megkímél a sminklemosás nyűgétől, miközben a legjobb a bőrömhöz. Most az Eucerin márka termékéről lesz szó egy részletes tesztben, végre ők is előrukkoltak egy ilyen csodás folyadékkal. 






Amit a márka ígér:

Eucerin® DermatoCLEAN 3 az 1-ben Micellás arclemosó, 200 ml

Tudományosan bizonyított tény, hogy a bőr megfelelő tisztítást követően könnyebben lélegzik, és több hatóanyagot képes felvenni a bőrápoló termékekből is. Épp ezért most bemutatkozik az új micellás arclemosó az Eucerin®-től, amely egy lépésben távolítja el a szennyeződéseket és a sminket, és tonizál is.







Kényelmes használatot biztosít, mivel egy lépésben távolítja el a bőrről a szennyeződéseket, a szem környékéről a sminket, és egyben tonizál is. A bőr tiszta, friss és ragyogó lesz.

Használata: Vattakorong segítségével vidd fel az arcra, a nyakra és a dekoltázsra. Nem kell leöblíteni. használd minden nap reggel és este. Minden bőrtípusra, akár érzékeny bőrre is használható. A terméket kontaktlencsét viselők is használhatják.

3 190 Ft


TESZT


Kezdjük a külcsinnyel, szóval csomagolás. Átlátszó, nagy műanyag, henger alakú  flakon, ami jól látatja az átlátszó folyadékot. Elöl a rövid tudnivalók, a márka, a termék neve. Hátulján részletes leírás olvasható, amit én minden terméknél elvárok, hiszen ez a figyelmesség első jele.







A letekerhető kupak jól zár, de valamiért én jobban kedvelem a felpattinthatót, mert lusta vagyok. A szája viszont tökéletes méretű, nem ömlik belőle a folyadék, így nem tudjuk túladagolni, nem áztatja szanaszét a vattakorongot. Ha felpattintós lenne a kupak, akkor azt mondanám, hogy tökéletes, de így is maximálisan elégedett vagyok.






Alkohol, illaltanyag, színezőanyag és parabén mentes, vagyis mindentől mentes, ez is nagy piros pont részemről. Tényleg semmi illata nincs és víz tisztaságú a színe. Három lépés egyben, eltávolítja a sminket, a szennyeződéseket és tonizál is. A tonikok jótékony hatásával nemrég ismerkedtem meg, így egy ilyen komplex termék még inkább felkeltette az érdeklődésemet, lehet leegyszerűsödik és minimalizálódik az arcápolásom?




Nagyon hatékonyan szedi le a sminket, a vízálló szempillaspirállal is jól elbánik. Ahogy észrevettem tökéletesen kitisztítja a pórusokból az alapozót, csupán három vattakorongot kell "mocskolnom" közben.












Egyáltalán nem irritálja a bőröm és a szemem se csípi, pedig erre nem egy példa volt már. Ezen a ponton is tökéletesen megfelelt.
















Amit utálok, ha ragacsos marad a bőröm a lemosás után, mivel a lustaság szobra én vagyok, plusz lemosni se szeretem. Ez a termék ugyan kicsit ragacsosan hagyja a bőröm, viszont egy perc alatt ezt beissza a bőröm és puhává teszi, mintha táplálná.

Összességében vetekszik a kedvenc micellás vizemmel. Tudom van olcsóbb termék a piacon, de az arctisztítás az, amin kár spórolni.

Pontok: 5/5


Próbáltátok már? Melyik a kedvenc micellás vizetek?

További micellás víz tesztek: ITT ITT ITT ITT ITT