2015. február 17., kedd

Cattier termékek-TESZT

A BioAngelica webshoptól kaptam három Cattier tesztert, így volt lehetőségem megismerni ennek  márkának a termékeit. Kétagyagos arcmaszk és egy bőrradír, amit most be fogok mutatni Nektek.




A Cattier egy francia, biokozmetikumokat gyártó márka, melyet Pierre Cattier, a alapított 1968-ban, amúgy Ő Harmonista mozgalom vezetője is volt.

A termékek Ecocert tanúsítvánnyal rendelkeznek, természetes és elsősorban biogazdaságból származó összetevőkből készülnek. Állatkísérlet mentesen tesztelik a termékeket.

Egy teszter legalább három alkalomra elegendő volt, így komoly első benyomást kaphattam a termékekről.




Bio Rózsaszín agyag arcpakolás


A Cattier Rózsaszín agyag arcpakolás az érzékeny és irritációra hajlamos bőr számára nyújt tisztító ápolást, szép arcszínt. Bőrgyógyító, kiszáradást gátló és védő hatásáról ismert bio shea vaj, valamint a frissítő, pezsdítő borsmenta és a hidratáló és nyugtató aloe vera tartalmának köszönhetően táplálja a bőr mélyebb rétegeit és tisztítja, lágyítja bőrét. A nyomelekben és ásványi anyagokban gazdag agyag hatóanyaga ragyogóvá teszi bőrét.

FŐ ÖSSZETEVŐK
Rózsaszín agyag, bio shea vaj, bio borsmenta kivonat, tejsav (növényi eredetű), aloe vera











A színe engem az alapozókra emlékeztet, tehát bőr árnyalatú. Mi mással is kezdhettem volna a tesztelést, mint a rózsaszínű verzióval. :) Illata tiszta és jól érezni benne az agyag, föld illatát, ami nekem nagyon kedvemre való, természetességet sugall.
Állaga sűrű, krémes, de könnyen eloszlatható és szerencsére nem szárad gyorsan, így 2 hétig tudtam alkalmazni 3-szor. :)


Vékonyan kentem fel, ahogy megszáradt fehérré változott az agyag pakolás a bőrömön. Könnyű lemosni szerencsére. 












Nagyon puha lett tőle a bőröm és az elhalt hámréteg jelentős részét is magával vitte a lemosással. Jól hidratált kellemes érzetet hagyott maga után. A ráncaim is szelídültek tőle, pedig ezt nem is vártam, kellemes mellékhatás. :)

Pontok: 5/5


Bio Zöld agyag arcpakolás



A Cattier Zöld agyag arcpakolás fehér és zöld agyag tartalmának köszönhetően tisztító hatású a zsíros és vegyes bőr számára, ásványi anyagokkal tölti azt fel. A hidratáló és bőrvédő bio jojobaolaj, a frissító és pezsdítő hatású bio borsmenta, a bio rozmaring illóolaj  tisztítja, lágyítja és nyugtatja a bőrt. Az agyag mikroelemekben gazdag összetételének köszönhetően ásványi anyagokkal és nyomelemekkel tölti fel a bőrét, ragyogóvá varázsolva azt.

FŐ ÖSSZETEVŐK
Zöld agyag, fehér agyag, bio jojoba olaj, bio borsmenta illóolaj kivonat, bio rozmaring illóolaj, tejsav (növényi eredetű)

KISZERELÉSE 100 ml
Be kell vallanom, ezt egyszer próbáltam csupán ki, mert nem a bőrtípusomnak megfelelő, ennek következtében szárította a bőrömet. Ezután csak a pattanásaimra (igen még kijön egy-egy rajtam sajnos) célzottan kentem belőle és hagytam rajta a meghatározott ideig. Szuperül fertőtlenítette és szárította ezeket a csúnyaságokat és másnapra már alig látszottak. Tehát a zsírosabb bőrűeknek ez is szuper lehet.
Pontokat nem adok, hiszen én így nem tudom megítélni, hogy mennyire jó, de a többi termékből kiindulva, ha én zsíros bőrtípussal rendelkeznék, beneveznék erre az arcpakolásra. 



Bio Fehér agyagos bőrradír

A Cattier Fehér agyag radír lágy radírozó hatást nyújt minden bőrtípus számára, használata során bőre szennyeződéstől mentessé válik, lágy és sima lesz. Hidratáló és bőrvédő hatóanyagokat tartalmazó bio jojobaolaj és a frissítő, bőrstimuláló tulajdonságairól ismert bio borsmenta illóolajban gazdag összetételének köszönhetően tisztítja a bőrt. A bio levendula virágvíz és aloe vera pedig nyugtatják a bőrt.

FŐ ÖSSZETEVŐK
Fehér agyag, bio levendulavíz, növényi eredetű glicerin, bio jojobaolaj, bambusz kivonat, bio borsmenta illóolaj, bio aloe vera

KISZERELÉSE
TUBUS - 100 ml






Lágy, krémes állagú és nagyon finom szemcséket tartalmazó bőrradírról van szó, ami hihetetlen kíméletesen tisztítja a bőrt. Féltem is, hogy nem lesz elég hatékony a fizikai hámlasztása, de szerencsére magalapozatlan volt az aggodalmam, minden elhalt bőrdarabkát eltávolított. Illata enyhén mentolos, de kellemes és nem irritáló. Maximálisan elégedett vagyok a hatásával, hiszen nem csak szép, üde bőr az eredmény, de hidratáltság is. 

Pontok: 5/5

Összességében nagyon-nagyon elégedett vagyok a Cattier márka ezen termékeivel, hiszen csodás hatást gyakoroltak a bőrömre. Én is csatlakozom a Cattier rajongók táborába és biztos, hogy a későbbiekben tőlük fogom beszerezni a következő arcpakolásom. Most már látom, hogy az agyag tényleg csodaszer a bőrnek! 

Ahonnan megrendelheted: BioAngelica webshop