2015. február 25., szerda

A 'Hegedüs' lány-OUTFIT

A cím a vezetéknevem és a kiegészítőm szójátékából ihletődött, egy kicsit visszaforgatva az idő kerekét egy kedvesebb, nyugodtabb korszakba repülünk. Maga a szett nagyon modern, mégis számomra a fotók a békebeli hangulatot ébresztik fel. Ahogy megszoktátok tőle ebben a szettben is szerepel vintage darab. 







A borongós időben nehézkes a fényképezés, nekem már nagyon hiányzik a tavasz az éles, üdítő fényeivel és a vibráló színekkel. Na, de mostoha időjárásban is öltözünk, így fittyet hánytam az előnytelen viszonyokra és elkészítettem ezt az outfit bejegyzést.





A kabát már nagyon  régi darabom, nem is tudnám megmondani hol vettem. A lila kockás szövetet jól feldobja a kötött ujj és az A vonalú szabás vonal. Vidám és üdítő a sötét, hideg évszakban ez a szín és megfelelően játékos, de mégis elegáns a szabása okán.






Az esős napokon nincs olyan hideg, így ledobtam a kabátot, hogy megmutassam mi is lapul alatta. Egy rózsaszínű, púderes árnyalatú blézer, amit gyöngyök díszítenek. Ezt a gyöngyös dekorálást magam varrtam rá, hogy egy kicsit különlegesebbé és finomabbá tegyem ezt a ruhadarabot.








Alá egy hosszúujjú csíkos felső került, ami szerintem elengedhetetlen minden nő szekrényéből. Olyan alap darab, mint a fekete nadrág, vagy a fehér blúz. Igazán  sikkessé teszi az egyszerű összeállításokat, valamint megfűszerezi az amúgy is bonyolult szetteket.





Tudom sokatokban, most felmerül az a kérdés, hogy mi is van a vízszintes csíkokkal. De hát azok kövérítenek nem? Ez így igaz, viszont lehet olyan csíkos darabokat is lelni, amik átlósan, vagy rafináltan csíkozottak, így már nem erősítenek. Egy lazább fazonú csíkos felső pedig nem feltétlenül kövérít, szerintem minden női alkat talál megfelelően csíkozott basic darabot magának. A vastagabb csíkozású felsők pedig kevésbé erősítik a formákat.



A fekete fehér egyhangúságát a blézer pasztell árnyalata töri meg és finoman elegánssá teszi. Kicsit diáklányos hangulat is körüllengi a ruha összeállítást, de nem túl tolakodó és abszolút nem közönséges a kisugárzása.









A csíkos felső mellett kontrasztot alkotnak a fehér gyöngyök, amik a pöttyöket idézik. Ez a feszültség mégsem túl kiélezett, inkább egy kis eklektikus harmóniát ad az egésznek.








A rakott szoknya vonalai szintén csíkokkal játszanak, szerintem sikkes franciás hatást adnak együtt.







A kinyitott kockás kabáttal már merészebb, kicsit erősebb hatást kap a szett, a bájos kislányos hangulatot felváltja egyfajta street fashion élmény, talán ez áll közelebb az egyéniségemhez. Játékos, laza, de mégis figyelemfelkeltően feszültségkeltő az egész.





A kalap számomra egy alap kiegészítő, ami megment szinte minden unalmas összeállítást. Amikor tanácstalan vagyok mit is vegyek fel, akkor egyszerű fekete darabokhoz nyúlok és a fejemre biggyesztem valamelyik kalapom. A kalap öltöztet és egyéniséget ad, akár divat, kár nem merjük viselni. Szerencsés időszakot élünk, az emberek egyre jobban megszokják ennek a kiegészítőnek a látványát, így  kevésbé merészek is felölthetik. :)








 Ha gondolkozol milyen kalapot válassz, akkor én a nagyobb karimájú darabokra szavazok. Ezek általában minden nőnek jól állnak és elegáns és vagány szettekkel is jól harmonizálnak. Mondhatnám ez a fazon a kalapok kis feketéje. Színben pedig vagy egy bézs, vagy fekete árnyalatot ajánlok, ami a legkönnyebben kombinálható. Aki viszont egy tényleg ütős kiegészítőt szeretne, az királykékben, vagy bordóban szerezze be. 









A vintage darabom, pedig a szoknya, amit még nagymamám gardróbjából emeltem el, tehát ősrégi. Nagyon elegáns a szabás vonala és klasszikus a hossza. A visszafogottságában leljük a szexepiljét, szerintem ezt még Audrey is szívesen viselte volna. Gumis derekának köszönhetően pedig kényelmes viselet.





A hangsúlyos blézer díszítés és a kalap miatt már nem éreztem szükségét ékszer és egyéb kiegészítő viselésének. Egyre gyakrabban kapom magamat azon, hogy inkább hangsúlyos ruhadarabokat választok, mint ékszert az outfitjeimnél. Van az a mondás, hogy mielőtt elindulsz otthonról vegyél le magadról egy kiegészítőt. Nincs is ennél nagyobb bölcsesség, szomorú és lehangoló látvány, amikor egy nő olyan mint egy karácsonyfa. A kevesebb több.





Harisnya ilyenkor télen a legnagyobb barátom, vannak ruha alá szánt darabjaim (Persze ezek nem a legszebbek, kiszöszölődtek, pici felfutásokkal tarkítottak, vagy gyapjúból készültek. Ez van nők vagyunk egymás közt!), és persze a szoknyákhoz minimum kettőt kapok fel, hogy elkerüljem a megfázást.

A cipőről nem fogok most írni, mert irtó sokat dicsértem már más outfit posztokban, ez volt az egyik legjobb vételem és az egyik kedvenc cipőmmé nőtte ki magát.




A hegedű tok még apukámé volt, gyerekkorában, egyfajta Nomen est Omen-ként tanult hegedülni, kevés sikerrel. Én néha táska gyanánt is szoktam használni, miért is porosodna mindig az ágy mellett, mint home dekor, ugye? :) Méretéből adódóan tökéletes egy plusz pulcsi és a "szentháromság" (kulcs, telefon, pénztárca) elnyelésére.  

 Sikkes, őrült kiegészítő, az olyan elvetemült csajoknak, mint én. :)





A hónap elején mindig megveszem a Cosmopolitant, rengeteget inspirálódok és ez a kis női dorbézolásom még mutatós kiegészítőnek is bizonyult. A menta színű borítót és a rózsaszín blézert egymáshoz teremtették. :)

























Szett:

Kalap: Ebay
Kabát: Régi butikos
Blézer: Atmosphere (DIY)
Csíkos felső: H&M
Szoknya: Vintage
Harisnya: F&F
Cipő: H&M

Ebből a szettből már láthattatok pár képet a Cosmopolitan inspirálta bejegyzésben. :)

Mit szóltok a szetthez? Várjátok már a tavaszt?