2015. január 9., péntek

SPARITUAL körömlakk TESZT+ kedvezménykód

Karácsony után érkezett meg a SpaRitual csomagja, amiben ez a mesés lakk is helyet kapott. Azonnal fel is kentem egy natúr alapra, de úgy éreztem más árnyalatú alapon is ki kell próbálnom, így ezért elég komoly tesztelésen esett át a lakk. :) Na de lássuk mit tud a Lighthearted árnyalatú csillámos lakk.




80537 Lighthearted árnyalat
Többen, akik követik a külföldi bloggereket, azok találkoztak már a SpaRitual körömlakkokkal. Ez a márka a luxus kozmetikumok vonalán mozog, vegán, bio és fair trad összetevőkből állítja elő a termékeit, amik nem csupán a köröm és kézápolás vonalon jelennek meg. Magyarországon nemrégiben kezdték forgalmazni, addig csupán luxus szállodákban lehetett kipróbálni ezeket a lélegzetelállító, mesés termékeket. A testet és a lelket is ápolják a termékeikkel és még csodás gyertyákat is találhatunk náluk, amikre igencsak fáj a fogam. :) Körömlakkokból óriási választékkal rendelkeznek, az egyszerűtől a különlegesig találunk kedvünkre valót. Minden szezonban jelentkeznek limitált kiadású lakkokkal, így folyamatosan izgalomban tartják a körömlakkért rajongókat. A lakkok is mindentől mentesek, vagyis 5 free jelzővel elláthatóak (DBP, toulén, kámfor, formaldehid és formaldehid gyanta mentesek). 


Amit a márka ígér:

A SpaRitual körömlakkjai vegán alapelvek szerint készültek. Színmestereink gondosan kevertek ki minden egyes színt, hogy a tartós, szép fényű körömlakkjaink sokaknak okozzanak örömet.

Minden körömlakkunk "5-free", azaz nem tartalmaz DBP-t, toulént, kámfort, formaldehidet vagy formaldehid gyantát.
A speciális redős gumikupak segítségével könnyedén kinyithatjuk az üveget és biztos fogása segít a precíz felvitelnél is.
Két rétegben ajánljuk a használatát. Előtte használj alaplakkot, a lakkozást pedig valamelyik fedőlakkunkkal fejezd be, hogy tovább tartson a manikűr!






Csomagolása egyszerű és letisztult, gömbölyű üvege, mint egy jósgömb, egyszerűen tökéletes. A márka felirat az üveg elején szolid fehér színnel található.

A barna kupak az érdekessége, mivel gumírozott, minek köszönhetően könnyebben tudjuk letekerni. Eddig nem tudtam, hogy ez mennyire hiányzik a többi lakknál, de most rádöbbentem, hogy hasonló luxus érzést ad nekem, hogy nem kell szenvednem a kibontással. :)







Állaga elég folyékony, bár a fedőlakkok jelentős részére igaz ez, így nem lepődtem meg rajta. Illata átlagos körömlakk szag semmi extra. 15 ml a lakk űrtartalma, ami elég nagy mennyiséget jelent.















Mivel ez egy csillámos fedőlakk, így lényeges szempont, hogy mennyi glittert vesz fel az ecset egyszerre, mennyire sűrűn glitterezett az áttetsző lakk. Nos teljesen átlagos mennyiségű fénylő száll található benne, így több rétegre van szükség belőle, ha sűrűn csillogóvá szeretnénk varázsolni a körmünket.





OPI lakkon






Egy réteg alaplakkra vittem fel mindkét esetben a SpaRitual körömlakkot, hogy a száradási idejét ez ne befolyásolja. A világosabb alaplakk OPI, a barnásabb, sötétebb Moyra Slik Nude kiadású.




















Egy-két rétegben gyorsan szárad, de tapasztalatom szerint három rétegben elegendő a glitter, csillám mennyisége.


















Moyra lakkon
Még sosem volt ilyen szálas csillámos körömlakkom, kicsit féltem, hogy a felvitelnél kilógnak majd a köröm végén a glitterek, de könnyű őket kordában tartani a lakk állaga miatt. 





















A csillámok, mint jól látható szálasak, és rózsaszínes alapszínűek, de mindegyik szín játszós. A fényképek nem igazán adják vissza azt a csodálatos csillogást, amiben részünk van, ha ezt a lakkot használjuk, lenyűgöző és lélegzet elállító karnevált él a körmünk. 










A hologrammos élmény minden szálon látható ettől, vibráló az egész lakk és élettel teli. Egy buliban feltűnő és mutatós darab lehet.















Természetes fényben



Nem tértem még ki az ecsetére, ami egyenesre vágott és a vékonyabb fajta. Kezdek megbarátkozni ezzel a verzióval, könnyű dolgozni vele, persze pár pár pillanattal tovább tart a felvitel, de ugyanannyira egységes lesz. Szóval ebbe se lehet belekötni.















Gyűrűs ujjamon négy rétegben van a lakk, a többin 3 réteget láttok
Miután megszáradt kemény páncélba vonja a körmöt, ennek nagyon örülök, mivel ilyen szilárdítással még egy márkánál sem találkoztam. Be kell valljam, a letörés megakadályozásaként is lakkozom az amúgy nagyon hajlékony, könnyen lepattanó körmömet. Eddig csak olyan lakkokkal találkoztam, amik vastag fedésüknek köszönhetően szilárdították a körmöm. Ez a lakk viszont vékony réteg marad, nem lesz tőle a körmöm vastagabb, de mégis nagyon keménnyé teszi. Le a kalappal, ezt a tulajdonságát imádtam.








Tartóssága lenyűgözött, sok nagy márkában csalódtam már, amik mellé a luxus jelzőt tették és amiknek az ára csillagászati volt. Ennél a körömlakknál a tartósság fantasztikus. A csillámok nem potyogtak róla, pedig fedőlakkot nem használtam. A köröm végén kopott meg csupán 7 (!) nap után, megpattanni pedig sehol nem pattant meg. 










Lemosástól előre rettegtem, hiszen a csillámos lakkokkal rengeteget szenved az ember, míg levakarja a körméről. Van egy tuti biztos trükköm ugyan, ami begyorsítja ezt a folyamatot (ezt ITT találjátok), de mivel teszteltem ezt a SpaRitual körömlakkot, így a hagyományos dörzsölgetős módszerrel mentem neki. És leesett az állam, hihetetlen könnyen lejött, nem tartott sokkal tovább mint egy rendes lakk lemosása. 








Vakuval fotózva

Összességében ez a lakk tényleg hozza azt, amit egy luxusmárkától elvárok, szépen fed, gyorsan szárad, hihetetlen tartós és könnyű lemosni. Talán a glitterek sűrűségébe tudok belekötni, ha azokból több lenne a lakkban, kevesebb réteg is elég lenne, de be kell valljam, ez már csak szőrszálhasogató kötözködés, szóval teljes mértékig elégedett vagyok vele. Az ára lehet még elrettentő, viszont ár/érték arányban szerintem reális lehet. Remélem lesz még módom más lakkjaikat is kipróbálni, mert ámulatba ejtett a márka és tudjátok, hogy ilyen ritkán történik velem.


Pontok: 5/5 


Megrendelhető innen: http://www.sparitual.hu/

Ára: 3759 Ft

Január 31-ig a blog olvasóinak ingyenes a szállítás és 20% kedvezmény jár KIASR kedvezménykóddal minden termékükre.