2015. január 24., szombat

SPARITUAL 3 lépéses manikűr csomagja TrueBond-TESZT+KEDVEZŰMÉNYKÓD

SpaRitual TrueBond manikűr szett


Nemrég olvashattatok már a SpaRitual egyik gyönyörű lakkjáról (Lighthearted) nálam, de ebben a tesztelésre érkezett csomagban lapult még két figyelemre méltó termék. Az egyik ez a manikűr szett, aminek köszönhetően csodálatos lesz a körömlakkozásunk végeredménye.
A doboz három irtó cuki üvegcsét tartalmaz, ami a nagy lakkok mása csomagolás terén. 







Be kell vallanom, amikor ezt a dobozt megláttam, nem töltött el nagy lelkesedéssel, sőt. Úgy voltam vele, minek ez nekem? Nincs nekem annyi időm, hogy ennyi réteget vigyek fel a körmömre...stb. Aztán kipróbáltam és most már minden alkalommal kenegetem, mert rohadt gyorsan szárad és a körmeim kevésbé megviseltek, amióta használom ezt a szettet. :)



Amit a márka ígér:

1. lépés: Előkezelő/primer: Megtisztítja a köröm felületét az olajmaradékoktól és egyéb szennyeződésektől, optimális alapot képezve a tartós manikűrnek.

2. lépés: Erős alaplakk: Fejlett polimertechnológiával készül, meghosszabbítja a manikűr élet-tartamát. A Primer után vigyük fel a körömre.

3. lépés: Erős fedőlakk: Forradalmi technológiájával igazi védőpajzsként gátolja meg a körömlakk kopását és színé-nek fakulását. A végeredmény egy gyönyörűen csillogó, tartós manikűr.

TESZT


A papír dobozka orchidea lila színe nagyon nőies és mutatós. Magyar nyalvű feliratot sajnos nem találtam hozzá, pedig elkelt volna, mivel nem vagyok túl jártas a körömlakkozás ezen vonalán, de kis kutatás után megtudtam mi mire is való (ugyanis Botond nem igazán érti a beauty szakszavakat angolul érthető okok miatt, csak férfi a szentem :))

A dobozban három 5 ml-es üvegcse lapul, amik a nagy lakkok másai, azzal a különbséggel, hogy a kupakjuk műanyagból készült, nem pedig gumiból, de ez nem zavaró egyáltalán. (A gumírozott jobb, amúgy. :))


A SpaRituál vegán termékeiről és jó minőségéről híres. Ahogy beleástam magam a márka életében, kiderült, hogy nagyon előkelő márka, amit eddig csak nagy szállodákban próbálhattunk ki, míg külföldi blogos világban nagyon népszerű.

Üvegcséi egymás mellett szemet gyönyörködtetőek és szerencsére rajtuk a szám, és a név, így nem keverhetőek össze. 







1. lépés- Primer

Őszintén szólva csak onnan ismerem a primert, amikor Zsani géllakkot készített nekem, amúgy sose használtam még. Ez egy folyadék, ami eltávolítja a körömről az olajmaradékokat és egyéb szennyeződéseket, valamint van egyfajta vízelvonó hatása. A lényege, hogy jobban tapad rajta a lakk, így sokkal tartósabb a végeredmény, vagyis kevésbé könnyen pattan meg a lakk. Mire a 10. ujjam végére értem elillant a folyadék, így kezdhettem is a lakkozást. Illata elég erős, szúrós, de maga a lakkok szaga se kellemes, így ezen könnyen túlléphetünk, úgyis megszokjuk. :)



2. lépés-Alaplakk

Ez már egy ismerősebb fogalom volt számomra, bár nem igazán használom, ennek egyik fő oka, ha körömlakkot tesztelek fals végeredményt kapnék, ha ezt alkalmaznám. Másik ok, pedig az, hogy még egy ilyen termék se vett le a lábáról. Az alaplakk lényege, hogy megvédje a körmünk a körömlakkok általi elszíneződéstől (néha nagyon sajnálom evégett, hogy sokszor kihagyom az alapozást) és tartósabbá teszi a lakkot. Az állaga nagyon híg, féltem, hogy nem fog ebből kifolyólag gyorsan száradni, de tévedtem szerencsére, nagyon hamar megszáradt. Könnyen elterül, egyenletesen ezt az állagának köszönhetjük.

Ezután jön a színes lakk réteg. :)

3. lépés- Fedőlakk

A szép és tartós manikűr elengedhetetlen része, de persze amióta blogolok erről is sok esetben le kell mondanom (no meg a türelmetlenségem miatt). Ez tartósabbá és fényesebbé teszi a körömlakkunkat, amit ugye az alaplakk után viszünk fel két rétegben. Kellően híg és szépen elterül ez a lakk is. Ilyenkor jön nálam a leküzdhetetlen pakolhatnék, aminek hatására mindig belenyúlok a lakkba. Szerencsére ez is hamar szárad, így nem tettem benne kárt. Csodálatos fénye van tőle a körömlakknak, az OPI és a Gél lakkok csillogását adja a manikűrnek. 



Ezután jön a sarkalatos kérdés, tényleg tartósabb tőle a lakk? Én olyan lakkokkal teszteltem, amik tartósságát jól ismerem és meg kell mondjam tovább voltak csodásak, nehezebben pattantak meg és nehezebben koptak. Két nappal tovább élvezhettem a manikűrömet minden  esetben és mindezt házimunka és mosogatás mellett (kb. 6 napig).

szuper beruházás lehet, hiszen sokáig elég lesz ez a három kis termék, mivel elég kevés is elég egy-egy alkalommal. Könnyű velük bánni és még az olyan türelmetlen alkatok, mint én, akik nem képesek sokáig pakolászás nélkül élni, sem fognak csalódni benne. :) Az ára kicsit, nagyon borsos, de az biztos, hogy a lemezes repedezettsége a körmömnek javult sokat, amióta használom és csupán az ára miatt vonok le pontot. 

Pontok: 5/4

Megrendelhető innen: http://www.sparitual.hu/
Ára: 7177 Ft

Január 31-ig a blog olvasóinak ingyenes a szállítás és 20% kedvezmény jár KIASR kedvezménykóddal minden termékükre.