2014. december 4., csütörtök

Szappanom-Angyalom (Bájoló Szappan TESZT)

Bemutatom a nevéhez hű Bájoló szappant! Már első látásra elbűvölt ez a természetes összetevőkből készült natúr Angyalom szappan. A továbbiakban egy részletes tesztből megtudhatjátok, hogyan vált be nekem ez a szeretettel készült kézműves termék. :)


Amit a dobozon olvashatunk a Bájolóról:

A népi gyógyászat évezredek óta használja a kecsketejetbőrbetegségek gyógyítására. A szakirodalom szerint a shea-vaj hosszan tartó hidratáló, gyulladáscsökkentő és ránctalanító hatású, ezért tettük a szappanunkba. Vásárlóink visszajelzései alapján a repceolaj hidratáló, bőrkondiciáló hatással bír, a rózsaszínagyag azérzékeny, száraz bőr ápolószere. Az Ylang-ylang illóolaj az aromaterápiában stresszoldó, vágyfokozó és bőröregedésgátlóhatása miatt használatos. A kókuszreszelék finoman radírozza le az elhalt hámsejteket, ehhez a hatáshoz kíméletesen dörzsöld át bőrödet a szappannal!
A Bájolót Neked ajánljuk, ha bőröd száraz vagy normál típusú és ápoló, kényeztető szappanra, sugárzó, egészséges bőrre vágysz!


TESZT

Még mielőtt rátérnénk a tesztre, azelőtt el kell mondanom, hogy az utóbbi fél évben minden alkalommal, ha drogériában jártam megálltam a szappan részleg előtt és hosszasan tanulmányoztam ezeket a ma egyre inkább divatos termékeket, amik reneszánszukat élik. A kecsketejes kozmetikumokat előszeretettel használom az arcápolásomban, így nem volt kétség, hogy előbb-utóbb kipróbálom szappan formátumban is. Az Angyalom szappan jóvoltából nem kellett túl sokáig vágyakoznom ilyen natúr kozmetikumok után.

Körülbelül 3 hete használom ezt a szappant, nagyjából a fele fogyott el eddig, tehát egy szappan olyan másfél hónapig elég. Mivel teljesen releváns tesztet szerettem volna, így semmilyen testápolót nem használtam mellette. Ennyi időre pedig szükség volt, hogy kifejtse a hatását és ténylegesen tudjak írni a tapasztalataimról. :)



 Az a fajta lány vagyok, akit egy dobozzal simán le lehet venni a lábáról és meg kell mondjam ez a csomagolás nagyon is a fogamra való. Szép letisztult és jól kiegészíti a természetes, kézzel készített szappant. Használatkor rájöttem, hogy még hihetetlen praktikus is, hiszen minden alkalommal vissza tudtam tenni bele a szappant egyszerűen, így nem "koszolódott" a fürdőszobában hagyva. Ráadásul a papír minősége is elsőosztályú, így nem ázik át, ha a nedves szappant beleteszem. :)
A másik nagy pozitívum, ami a csomagolást illeti, hogy minden információ részletesen fel van tüntetve rajta, nem kell keresgélni és szemüveg se kell, hogy az apró betűket kibogarásszuk. Fogyasztó barát az egész! Nálam eddig csillagos ötös. :)

Vakuval fotózva
A szappan téglatest formájú és hullámos felszínű, kicsit rusztikus. Látszik, hogy tényleg kézzel készült, de mégis süt róla, hogy gondos, szeretetteli munka gyümölcse. :) A szappan színátmenetes, így nagyon csajos hatást kelt nekem, vizuálisan is megnyerő. A tetején kókusz réteg van, ami a radírozásnál fontos, de ez sajnos már az elején jelentősen potyog.






Szépen habzik, de szerencsére nem fogy gyorsan, nem az a fajta szappan, ami elillan két alkalom után. Nagy radírozó hatást, amit a kókusz lát el nem érzékeltem, de az tény, hogy száraz bőrdarabkákat ez idő alatt, míg használtam, nem sokszor láttam az arcomon. A bordázott felület szuperül masszírozta a bőröm, nagyon tetszett ez az érzés, az én-időm megkoronázása volt. :) Szépen tisztít és kellemes az illata, amit még hosszan érzek tisztálkodás után is magamon. Hidratálást nem tapasztaltam, de egy szappannak nem is feladata ez.


Az arcomon alkalmazva jobban érvényesültek a pozitív tulajdonságai, így erre a célra ajánlom kifejezetten a használatát. A sminkeltávolítás után plusz tisztításhoz szerintem fantasztikus. :)

Összegezve a csomagolás kiváló minőségű, igényes és a natúr szappan is beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. Csodálatosan tisztít, enyhén radíroz és nem szárítja a bőrömet. Mindenkinek ajánlom a kipróbálását, aki szeretne valami újdonságot az arc- és testápolási rutinjába, ezzel élménnyé változik a tisztálkodás. :)


Karácsonyi ajándéknak is remek választás!


Pontok: 5/5

Bájolót innen rendelheted meg. 890 Ft
Webshop ITT


Összetevők: elszappanosított pálma-, kókusz-, repceolaj, kecsketej, glicerin*, elszappanosított shea-vaj, kókuszreszelék, 100%-os tisztaságú Ylang-ylang illóolaj, rózsaszínagyag, zabliszt, E-vitamin, Benzyl Salicylate**, Linalool**, Eugenol**
*: az elszappanosítási reakcióban természetesen keletkezik
**: az illóolajok természetes összetevői
Ingredients: Sodium Palmate, Sodium Cocoate, Sodium Canolate, Aqua/Caprae Lac, Glycerine*, Sodium Shea Butterate, Cananga Odorata Oil, Kaolinite (rose clay), Avena Sativa, Cocos Nucifera, Tocopherol, Benzyl Salicylate**, Linalool**, Eugenol**

Ti használtok natúr szappanokat? Mik a tapasztalataitok?