2014. december 7., vasárnap

Egész nap tartó szemhéjfesték?-Maybelline Color Tattoo TESZT

Nagyon vágytam már egy Color Tattora, mivel szinte csak jókat lehet róla hallani. Eddig csupa negatív tapasztalatom volt csak a krémes szemhéjfestékekkel, így kicsit szkeptikusan álltam ehhez a termékhez, de persze a megszokott kíváncsisággal. Egy kihasználható színt szerettem volna, így esett a választásom a Pink Goldra.



Csomagolása kicsi, így neszesszer barát. Vastag üvegtégely teteje műanyag rácsavarható megoldású. Az üveg oldalán található a Maybelline felirat és a Color Tatto, míg a másik oldalán papír felületen a színárnyalat száma (65) és a neve (Pink Gold). 



A tégely tökéletesen zár, talán ez okozta, hogy beleválasztottam és olyat hoztam  haza, amibe már valaki belenyúlt. Úgy utálom az olyan embereket, akik a drogériában nem a tesztereket próbálják ki, hanem egy szűz termékbe rondítanak bele. Így a következő képeken ennek a nyomait látjátok majd. Mindenesetre tökéletes zár a jó minőségű műanyag kupak.





A szín gy gyönyörű, fényes textúrájú, halvány, piszkos rózsaszín (ennyi jelzőt egy mondatba!:)) Tehát amit elvártam a rózsaszín aranytól, azt első ránézésre meg is kaptam. 













Állaga géles, könnyen kenhető, selymes érzetű. A tégelyből ujjal, hosszabb körömmel kibányászni elég nehézkes, pedig én szeretem az ujjaimat használni a krémes festéknél, de be kell látnom itt az ecsettel horgászás a megoldás. Mondjuk az is tény, hogy így egy fokkal higénikusabb, szóval nincs harag. :)









Vékonyan eloszlatható, mintha rózsás arany terülne szét a szemhéjamon. Mivel rejtett szemhéjam van, ami a sminkek tartósságát igencsak rövidíti, így még nagyobb izgalommal álltam a strapabíróságához. Azt iszonyúan utálom, ha egy termék a ráncokba, redőkbe beleül, hiszen az nem kicsit gusztustalan.








Először természetesen szemhéjalap nélkül próbáltam ki, hiszen nem a primer tudására voltam kíváncsi, hanem az egekig magasztalt Maybelline termékére. Mint említettem ecsettel veszem ki a megfelelő mennyiségű festéket, de ujjal dolgozom el, így sokkal jobban eloszlatható vékonyan és talán kevésbé ül be a redőkbe.
Nagyon szépen mutat a színe a belső szemzugban, de önmagában minimális árnyalással is megállja a helyét. Nagyon mini arany csillámokat fedeztem fel benne, ami hihetetlen ragyogóvá varázsolja a tekintetet.


Tartósságától viszont nem ájultam el, napközben igazítanom kellett nem egyszer a sminket, mert bizony ott ült "túrósan" a ráncokban. Nyilván nem rejtett szemhéjú társaimnak ez a negatívum nem fog fellépni, de engem ez kifejezetten zavar, így nem volt meg az a wow érzés, amiről mindenki regélt. 



Bocsi a lepattant körömlakkért a fotó után készült az új manikűr :)
Pontok: 3/3 Közepesen jó termék, hiszen a színe bámulatos. Ezzel szemben nem tartós, beül a ráncokba, így én nem tudtam teljes szívvel szeretni. Szemhéjalappal kicsit jobban bírja a gyűrődést, fél nap a helyén marad. Viszont ez engem nem nyugtat meg, mivel a rohanós hétköznapokra vásároltam, amikor csak a szempillaspirált egészítette volna ki. Ára csillagászati az értékéhez képest, bár én viszonylag olcsón féláron szereztem be a Rossmannban. Azoknak ajánlom, akiknek nincs rejtett szemhéjuk, és nem zsírosodik hamar a szemhéjuk.

Ti próbáltátok már? Mit gondoltok róla?