2014. október 2., csütörtök

Vichy Idéalia Life Szérum-Teszt

A Vichyonline.hu jóvoltából volt lehetőségem kipróbálni az Vichy Idéalia Life Szérumot és hosszabb tesztelés után végre megszületett róla a véleményem, amit lentebb olvashattok. 

















Már próbáltam több Vichy terméket is és eddig egyik se okozott csalódást, így az első szérumomra nagyon kíváncsi voltam, miben más, mint a krémek.



Amit a márka ígér:

Minden nőnek, kortól, bőrtípustól és bőrszíntől függetlenül.
Az első szérum a Vichytől az ideális bőrért. A mindennapi élet által igénybevett arcbőr minőségének látványos helyreállításáért.
Helyreállítja a mindennapi élet által igénybevett bőrt: a bőrszínt és színkontrasztot, összehúzza a pórusokat.

Szabadalmazott hatóanyagok egyedülálló kombinációja [LR2412 + LHA], amely helyreállítja a mindennapok által igénybevett bőr minőségét: Az LR2412-nek nevezett jázmonsav-származékot a jázmin természetes védelmi és megújító mechanizmusa ihlette. A jázminban található fehérje regeneráló sav felgyorsítja az epidermális réteg regenerációját, és segíti a bőr természetes védekezőképességét. Az LR2412-et most először kombináltuk LHA-val, amely egy szalicilsav-származék, és serkenti az igénybevett bőr sejtjeinek megújulását. Emellett célzott hámlasztó hatása csökkenti a pigmentfoltokat. Végül pedig fényvisszaverő hatása miatt a bőr színárnyalatának minőségét is képes megváltoztatni. Ez a hatóanyag-kombináció a bőrminőség minden jellemzőjére hat. Hat a bőr felszínén, javítja az arcszínt, a bőr ragyogóbb és rugalmasabb lesz.

Látványos arcbőrminőség helyreállítás:
- Üde arcbőr
- Egységes arcszín
- Kipihent arcvonások
- Összehúzott pórusok

Klinikailag bizonyított hatékonyság az alábbi esetekben:
- A munka és a stressz által kimerített arcbőr
- A dohányzás vagy környezetszennyezés által megviselt arcbőr
- A túlzott UV-sugárzásnak kitett arcbőr
- A helytelen táplálkozás következtében károsult arcbőr

Reggel és este kis mennyiségű szérumot vigyen fel az egész arcára. Az IDÉALIA LIFE SERUM normál és kombinált bőrűek számára önmagában, száraz és nagyon száraz bőrűek számára pedig a nappali, illetve éjszakai krém mellé ajánlott.


TESZT


Kép innen:
http://www.lovelygirliebits.com/2014/01/vichy-idealia-life-serum-review-perfect.html


Rengeteg szépet és jót ígért a leírás, már-már mesébe illő eredményeket, így kicsit szkeptikusan álltam neki a próbálgatásnak.  

A Vichy ezen üvegcséje engem mindig levesz a lábamról, mivel csak tesztereken próbáltam ki a terméket, így a képet a Vichy hivatalos képeiből vettem ki illusztrációnak. A csomagolása letisztult eleganciát sugall, ami minden fésülködő asztal és fürdőszoba éke lehet és rózsaszín. A doboza meg, ahogy láttam hologrammos rózsaszín, ohh... elolvadok tőle. :)

Illata parfümös, de kellemes, légies és tiszta, nagy élmény ilyen jó illatú terméket magunkon viselni, egyfajta eleganciát sugároz nekem, bár a másik oldala ennek az, hogy a plusz illatanyag terheli a bőrt, de hát ízlések és pofonok. Aki az illatosított termékeket részesíti előnyben, imádni fogja.

Teszterem
Állaga folyós, az ilyen szérumok általában olyan érzetet keltenek felvitel közben, mintha vizet oszlatnánk el a bőrünkön. Nagyon hamar beszívódik és az arany rózsás, gyöngyház összetevők észrevehetőek, azonnal ragyogóbb lesz a bőrünk, de nem fényes, zsíros, hanem szuper puhává varázsolja a bőrt. 

A pórusaim olyan tágak néhány helyen, hogy egy IFA is megfordulhatna bennük, nos tényleg csökkenti a tág pórusokat, összehúzza azokat, így még egyenletesebb bőrfelületet biztosít. Fényvisszaverésének köszönhetően még üdébbnek látszik a bőr és a ráncok is kevésbé észrevehetőek.

Hámlasztó hatást nem vettem észre és mivel nincsenek pigment foltjaim (de ezután a kijelentés után tuti produkál a bőröm párat, szóval lekopogom) így ennek csökkenéséről sem tudok beszámolni. Viszont smink alapnak normál bőrűeknek tökéletes ez a szérum, akinek szárazabb a bőre annak ajánlok egy hidratáló krémet mellé. 

Sokszor észrevettem, hogy ha az Idealiát felkentem nem sminkeltem aznap, ami engem is megdöbbentett, hiszen ez azt jelenti, hogy olyankor teljesen jónak ítéltem meg a bőrömet, hogy utcára lépjek vele, vagyis tényleg látványosan egyenletessé varázsolja azt ez a kis rózsaszín csoda. :)

Nagyon megszerettem egyetlen hátránya az ára, de ami jó az vagy törvénytelen, vagy drága ugye, nos 9999 Ft az ajánlott patikai ára,  a Vichyonline.hu webáruháztól most 8999 Ft-ért meg lehet rendelni.

Összességében csodás termék ajánlom mindenkinek, aki szebb bőrt szeretne, pórusai méretét csökkentené és mind eközben ápolná, nagyon jó alapozás, vagy BB/CC krémek előtt, hiszen egy egyenletesebb alapra tudjuk felvinni a sminket. Nekem a kívánságlistámon szerepel.

Pontok: 5/5 

Ti próbáltátok már? Hogy tetszett Nektek?