2014. október 14., kedd

La Roche-Posay CC krém-TESZT

Pár hete kaptam egy CC krémet a hőn szeretett márkámtól tesztelésre és végre megért bennem a vélemény, amit meg is osztok Veletek. :)


Amit a márka ígér:

Teljes körű egységesítő,korrigáló nappali arckrém. Bármilyen típusú bőrrpírre hajlamos érzékeny arcbőrre,ideiglenes,tartós,kiterjedt vagy helyi bőrpír esetén. Tartós fedés:Univerzális árnyalat,amely természetes hatásának köszönhetően egybeolvad a világos és közepesen sötét arcbőrrel és tartósan elfedi,korrigálja a bőrpír minden típusát. Nem zsíros textúra,nem komedogén. SPF 30+. Az arcbőr nyugodt és hidratált,az arcszín egységesnek tűnik.



TESZT

Csomagolása nem tetszetős, a márkától megszokott minimalizmus jellemzi és a halvány bézs szín, valahogy nem illik a La Roche-Posay világoskék színeihez, de hát ennyi baj legyen. :) Az adagolóját viszont imádom, hiszen pumpás, ez a leghigénikusabb megoldás és a leginkább luxus érzetet biztosító. 

















Abszolút alapozó kinézete van, az állaga krémes, az illata pedig mennyei. Igen ez furcsa, hiszen ez a márka illatanyag mentes túlnyomó részben, vagyis amelyik termékeivel eddig találkoztam. Viszont ezt a fajta tiszta, parfümös, kicsit uborkára emlékeztető illatot imádom, olyan felüdítő.









Kicsit nehezen eloszlatható, nekem még kézzel is egyengetnem kellett. Testes krém, nem tudom ezt hogy szokták nevezni, így körbeírom, kicsit nehezen szívódik be, a normál bőrön csillogó felületet hagy, ami nem igazán jó, hiszen önmagában nem mutat jól, nem mennék ki az utcára, ilyen ragyogó arccal, hiszen nem vagyok csillámvámpír. De ennek ellenére nem estem kétségbe, púder réteg és indulás. Szerintem száraz bőrüek viszont nagyon fogják szeretni, akár magában is, hiszen az biztos, hogy hihetetlen hidratálást biztosít.









 A kipirosodást tényleg teljesen megszünteti, nekem az orrom körül van a problémás rész és hipp-hopp pár perc és eltűnt.














Térjünk át a fedésre, elég jó, a BB krémeket nem szeretem, mert az eddig próbáltak nem fedtek, ez egy közepes minőségű alapozó tudásával felér és ugye nem kell aláhidratálni, rohanós hétköznapokra így szuper. A púderrel együtt pedig nekem tökéletesen elég. 
















Használtam pár hétig, de sajnos irritálta a bőröm, de ugye én amúgy is allergiára hajlamos vagyok, viszont szerintem a sok illatanyag az oka. A normál bőrűeknek viszont nem hiszem, hogy okozna gondot a bőrén. A másik problémám, hogy kifényesedett tőle a bőröm, amit én kifejezetten utálok, és még a púder se mattitotta egész napra sajnos. Kicsivel jobbnak érzem, mint a BB krémeket, viszont ezt se tudom elképzelni, hogy ha elfogy újra vásároljam, mert nem nyűgözött le. Leginkább szárazabb bőrüeknek ajánlom, mert nagyon jól hidratál. 




Pontokban kifejezve: 5/3