2014. szeptember 11., csütörtök

Türkiz és a csillámló lakk házassága- Lovely és Aden TESZT

Mi történik, ha a Lovely lakkját és az Adenét keresztezzük? Nos csoda, hiszen egymáshoz lettek teremtve. :)

















Az Aden lakkok egyre inkább a kedvenceimmé válnak szép fényes és egyenletes fedésük miatt. Nagyon kiváncsi voltam a mini lakkjai mit tudnak, ezért beszereztem ezt a csodás türkiz lakkot. Másnap, pedig megpillantottam a Lovely egyik csillámos lakkját, innentől tudtam, hogy ebből házasság lesz, de vajon boldog lett az ifjú pár?
Lovely magasfényű 8ml száma nincs






Az Aden lakk ilyen kicsi kiszerelésben is kapható és ugyan tartottam tőle, hogy nem lesz elég sokáig, illetve hamar beszárad, de nem így történt, ezért a kedvencemmé vált.  Ennek a márkának az ecsete lekerekített és mivel mini lakkról van szó vékonyabb, de hihetetlen könnyen lehet vele dolgozni. Most is tapasztaltam azt a leírhatatlan felviteli érzést, hogy az ecset a lakkal csak úgy siklik a körmön. Magyarul remek állaga van a körömlakknak. 



Aden No. 86 6ml
Két réteg tökéletesen elég az Adenből. Erre került a csillámos lakk fedés gyanánt. A Lovely ilyen típusú körömlakkjához még nem volt szerencsém. 

Az ecsete átlagos, felvitele könnyű, de a csillámporok eligazításár ajánlom egy kisebb ecsettel, vagy fogpiszkálóval. Sok csillám van benne, mindig az a halálom, ha egy csomó alaplakkba úszkál néhány csillám, na az szarra se jó. Az ilyen rossz vásárlásokat viszont kivédhetjük, ha kinyitjuk még az üzletbe a lakkot és az ecsetlén megnézzük mennyi csillám van, ez jó kiindulási alap. 




Száradását tekintve mindkét lakk bravúrosan teljesített, még Miss Türelmetlen sem nyúlt bele.








Tartóssága 6 nap volt és nem a csupasz Aden pattant meg először. Totál Aden fanatikus lettem, nem mellesleg ez a kicsi, mini lakkja 200 Ft körüli összegért kapható. 


Pontokban kifejezve mindkét lakk megérdemli a maximális 5 pontot. :) Mindenkinek bátran ajánlom őket. :)