2014. szeptember 8., hétfő

Legjobb csajos sorozatok Top 10

Ez a cikk egy gyors felsorolása azoknak a sorozatoknak, amiket unalmas óráitokban bármikor elővehettek és garantáltan kikapcsolnak.Persze a legtöbb az itt szereplők közül egy trend útmutató és a ruhák, cipők nagy hangsúlyt kapnak, de lássuk be nekünk nőknek erre is szükségünk van néhanapján.

1. Narancsvidék

Régi nagy kedvencem, mondhatnám, hogy egy csajos klasszikus. Gimnáziumos sorozatok legjobbika, bár már mai szemmel kicsit ódivatú ruhákkal, de maximálisan a divattal a középpontban. California napos oldalát mutatja be, persze mindenki szép és gazdag, pár kakukktojást leszámitva az izgalom kedvéért. Ha még nem láttad, ne habozz, azonnal keress rá és nézd meg.




2. Gossip Girl

Személyes kedvencem, főleg Blair Waldorf stílusa miatt és a szerethető karakterek ármánykodása se utolsó. Chack Bass pedig már-már kultikus férfiideállá nőtte ki magát a sorozat miatt. Persze ez is tini, iskolás civakodás, remek designer darabokban és bűn gazdag emberekkel. Nagyon kedvenc idézetem a sorozatból: "Akiket egymásnak teremtettek, visszatalálnak egymáshoz."



3. Szex és New York

Millió blogger, kritikus írt már a Szex és New Yorkról ismertetőt, így zavarba hoz, hogy ehhez kéne valamit hozzáfűznöm, ami nyilván kevésbé lesz sikeres, mint bárki másé. Így csak ennyit fűznék hozzá: NÉZD MEG, MERT SZEMLÉLETVÁLTÓ SZOCIOLÓGIAI TANULMÁNY!!!



4. Pretty Little Liars

Egy éve leltem egy hasonló blog, hasonló bejegyzései közt és imádom. Krimi és a csajos, tini sorozatok koronázatlan királynője. Annyi bonyodalom van benne, mint a fentebbi sorozatokban együtt. Stílust pedig láthattok nem keveset, barátkoznék a stylistjával az alkotásnak.



5. Melrose Place


Régi sorozat és idősebb korosztály életét dolgozza fel, egy háztömb életét dolgozza fel, de nem egy Barátok Közt. Az utolsó évadra garantáltan utálni fogod a legtöbb szereplőt a sok ármánykodás miatt. :)



6. Született feleségek

Korosztály váltás, melyben a házas élet mellett élhető emberi problémák is felmerülnek. Amiért viszont imádom, hogy humoros és kedves sorozat, melyben mindenki megtalálja azt a karaktert, akivel azonosulni tud és akivel a való életben konfliktusa van. 



7. Jóbarátok

Humoros sorozatot kerestél? Megtaláltad, nem annyira csajos, mint amennyire verhetetlen egy fárasztó nap után.



8. 90210

Legújabb felfedezésem....örök szerelem. Könnyed, gimis és kikapcsol. Ha ismerted a Beverly Hills 90210 sorozatot, ez annak a modernebb adaptációja és jelentősen jobb. 



9. Vámpírnaplók (ha szereted a vérszívást)

Eleinte én is néztem, manapság csak ha nagyon nincs mit csinálnom fanyalodok rá. Ezen műfaj kedvelőinek viszont alap és a legjobb sorozat.



10. Carrie naplója

Gondolkodtam, hogy beletegyem már ezt az agyon bírált alkotást, hiszen ez a Szex és New York, Carrie fiatalkora. (én amúgy Samantha fiatalkorára kíváncsibb vagyok, hátha lesz ilyen is) Ha ezen koncepciónál maradunk, akkor nagyon szar, de ha elvonatkoztatunk ettől még élvezhető is. Mindenesetre takarításhoz háttérzajnak ajánlom. A ruhák pedig mesésen vonulnak fel mai stílushoz igazítva a 80-90-évekből.



+1: Modern Család

Nem csajos sorozat, de rommá fogod röhögni rajta magad. Ki ne hagyd! :)



Legjobb csajos filmekről ITT olvashatsz.

Maradt még ki valami? Nyugodtan írjátok meg. Melyik a kedvencetek?

27 megjegyzés :

  1. A GG a kedvencem, ha háromszor nem néztem még újra akkor egyszer sem :D De a született feleségek is nagyon jó, a szex és new yorkot pedig mostanában szeretném elkezdeni, meg a PLL-t is, kíváncsi leszek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Szex és NEw York az, ami ha egyszer beszippant soha többé nem ereszt el. :) Imádni fogod. A PLL pedig kicsit izgalmasabb sztorit visz a szokványos tini sorozatba. :)

      Törlés
  2. Én ajánlanám az Internátus (El internado) című spanyol sorozatot. NEM szappanopera színvonalú :D
    Az egyik legjobb sorozat amit valaha láttam. Tinik, suli, rejtély, gyilkolászás...nagyon izgi, kellő arányban csepegtetik a felmerülő kérdésekre a válaszokat, így nincs rétestészta fíling.
    Illetve még ajánlom a Reign című sorozatot is, ha teljes mértékben félre tudjátok tenni a töri órán tanultakat,akkor nagyon élvezhető :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádom az Internátust is, lehet megint megnézem. :) Bár nem túl csajos de remekbe szabott sorozat és nincs amerika szaga a megszokott klisékkel. :)

      Törlés
    2. Sziasztok! Az internátust meg lehet találni eredeti nyelven magyar felirattal? Vagy tudtok mondani olyan spanyol nyelvű jó sorozatot, ami van felirattal? :)

      Törlés
    3. Én néztem az Internátust, viszot már nem is emlékszem, hogy felirattal vagy magyarul. Viszont ha nem ismernéd mindenképp nézd meg A bárka(El barco) című sorozatot. Én imádtam(na meg Mario Casas játszik benne).

      Törlés
  3. GG nekem is nagy kedvencem, irdatlan gyorsan daráltam le az egész szériát. A legjobban nekem is Blair ruhái tetszettek, a végén már konkrétan kijelentettem, hogy ezt a sorozatot a ruhák viszik el a hátukon :D
    Szex és NY szintén hasonló volt, csajos napokon kötelező kellék :)
    PLL: na, én őt idén találtam meg, a nyáron unalmas óráimban mindig ezt néztem, úgyhogy igen hamar behoztam :) Bár a cselekmény kissé kiszámítható, de ruhák, valami isteniek! (egyetlen évadot kivéve, ami talán a 4. volt (de nem biztos), mert ott voltak szerintem borzalmasak bőven :D De tény: van mit tanulnunk tőlük...
    A született feleségeket én feladtam, hogy őszinte legyek. Az 5. évadnál be kellett volna fejezni, onnan lefelé ment az ív, és én abba is hagytam, pedig nagyon imádtam :)
    A Jóbarátok alap nálam is, régen mindig néztem, és kit érdekelt, ha ez már az 5. ismétlés? :D
    Vámpírnaplók nálam is abbamaradt, pedig nagyon szerettem, egyszerűen minden más jobbá vált, és ez elmaradt. :)
    Amit én ajánlok, bár nem azok a kifejezetten csajos sorozat,ok de érdemes őket nézni: Bones, Trónok harca (naná :D), The Walking Dead és ha szereted az amerikai, motoros, fegyveres sorozatot, akkor ajánlom a Sons of Anarchyt, amit pasival is lehet bőven nézni, hiszen ők is imádják :D Régi kedvencem egyébként a Veronica Mars, nagyon imádtam, és annyira mérges voltam, hogy nem lett kövi évad, és lezáratlan maradt :( Oh, és a The Circle! Jaj, az marha jó még, de az is ilyen 1 évadot élt meg, mert a Vámpírnaplók nagyobb nézettséggel számolt... Bolondok voltak :D

    Nocy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is Blair ruhái meg karaktere tetszett a legjobban, főleg ahogy jellemváltozáson ment át.
      PLL-ből melyik csajszi ruhái álltak közel hozzád?
      Lesznek még sorozatos bejegyzések ne aggódj. :)

      Törlés
    2. A Veronica Mars valóban zseniális volt, én is csalódott lettem mikor megtudtam nem lesz folytatás de ami a jó hír h csináltak belőle filmet ami úgy mond egy lezáras :) ajánlom hogy nézd meg :)))

      Törlés
  4. Főként Spencer ruhatára az, amit elfogadnék úgy, ahogy van :) De igazából Hannáé is jó, csak ne az utolsó évadról legyen szó :D (bár a többieké is jó, de mindenkinél van valami fenntartásom :D)

    VálaszTörlés
  5. Szeretek több csajos sorozatot is, meg női sorozatokat is (és még sok mást). Bevallom, emlékek és a felling miatt örök kedvencem marad a Beverly Hills 90210 és az egyik legszebb sorozatszerelem nekem Dylané és Brendaé :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen felejthetetlen. Mai napig meg meg nézem azt a sorozatot. :)

      Törlés
  6. A Szívek Szállodája kimaradt. Nekem az az örök kedvenc. Kb. tízszer láttam minden évadot. :-)

    VálaszTörlés
  7. Trónok Harca és Amerikai Horror Story a best eddig :) ezek közül csak a Jóbarátokat néztem meg végig, a 90210 és a Született feleségekből meg pár részt,...ha valami csajosat kell mondani, akkor a Tuti gimi :D

    VálaszTörlés
  8. A Hart of dixie is nagyon jóóó :) nézzétek! :) csajos szerelmes, bonoydalmas vicces... :) én nagyon szerettem :)

    VálaszTörlés
  9. Én még mindenképpen ajánlanám az Új Lányt. Rengeteg sorozatot nézek, és messze az a legviccesebb. Hihetetlen és megunhatatlan, az évadok múltával sem hanyatlik.

    VálaszTörlés
  10. سگ روتوایلر
    مبلمان اداری
    پارتیشن
    عینک آفتابی
    تعمیر تردمیل
    تعمیرات موبایل
    طراحی داخلی
    دکوراسیون مغازه
    شرکت دکوراسیون داخلی
    تعمیر درب اتوماتیک
    تعمیر درب اتوماتیک BFT
    تعمیر درب اتوماتیک Beninca
    تعمیر درب اتوماتیک Utab
    تعمیر درب اتوماتیک Nice
    تعمیر درب اتوماتیک Proteco
    تعمیر درب اتوماتیک Faac
    تعمیر درب اتوماتیک Sommer
    تعمیر درب اتوماتیک Fadini
    تعمیر درب اتوماتیک Beta
    تعمیر درب اتوماتیک Life
    تعمیر درب اتوماتیک V2
    تعمیر کرکره برقی
    تعمیر کرکره برقی مغازه
    تعمیر کرکره برقی پارکینگ
    تعمیر کرکره برقی شیشه ای
    تعمیر آیفون تصویری
    تعمیر آیفون تصویری کوماکس
    تعمیر آیفون تصویری تکنما
    تعمیر آیفون تصویری تابا
    تعمیر آیفون تصویری سیماران
    پنجره UPVC

    دستگاه تصفیه آب

    کانکس
    تعمیر آیفون تصویری الکتروپیک
    تعمیر آیفون تصویری سامسونگ
    تعمیر جک پارکینگ
    تعمیر جک پارکینگ یوروتک
    تعمیر جک پارکینگ پروتکو
    تعمیر جک پارکینگ زومر
    تعمیر جک پارکینگ بنیکا
    تعمیر جک پارکینگ فادینی
    تعمیر جک پارکینگ V2
    نمک
    جوش شیرین
    اسید سولفوریک
    آهک
    بنتونیت
    پرلیت
    کربنات کلسیم
    زئولیت

    VálaszTörlés
  11. فروش سود سوزآور
    سود پرک چیست
    تولید کننده سود پرک
    فروش جوش شیرین
    فروش جوش شیرین شیراز
    فروش جوش شیرین چینی
    فروش جوش شیرین اصفهان
    فروش جوش شیرین ایرانی
    فروش جوش شیرین تهران
    خرید جوش شیرین
    خرید و فروش جوش شیرین
    خرید جوش شیرین شیراز
    خريد جوش شيرين
    جوش شیرین چیست
    فروش آب مقطر
    آب دیونیزه
    سود سوز آور مایع
    فروش سود مایع
    فروش سود سوز آور مایع
    قیمت سود مایع
    سود مایع 50 درصد
    فروش سود مایع در اصفهان
    سود مایع چیست
    خرید سود مایع
    تولید سود مایع
    خریدار سود مایع
    تولید کنندگان سود مایع
    سود مایع 50
    حمل سود مایع
    فروش سود سوزآور مایع
    فروش پرمنگنات
    پرمنگنات پتاسیم
    فروش پرمنگنات پتاسیم
    قیمت پرمنگنات پتاسیم
    قیمت پرمنگنات
    فروش آب ژاول
    فروش وایتکس
    کود مرغی پلت شده
    فروش کود مرغی
    فروش کود مرغ
    فروش کود مرغی پلت شده
    فروش کود مرغی پلیت
    فروش کود مرغی پلیت شده
    کود مرغی پلیت
    کود مرغی پلیت شده
    کود مرغی مایع
    فروش کود مرغی فله
    فروش کود مرغی در اصفهان
    فروش کود مرغی مایع
    فروش کود گاوی

    VálaszTörlés