2014. szeptember 4., csütörtök

Ecotools ecsetkészlet másolat, hogy muzsikál?

Ebayről rendeltem meg ezt a kis készletet, mivel apránként és olcsón szeretném bővíteni az ecsetkészletemet, hogy még profibb sminkeket tudjak készíteni. Egyértelmű volt, hogy ez nem egy igazi, hanem egy másolat, de találkoztam én már tökéletes másokkal is, így bizakodó voltam.











Elöljáróban el kell mondanom azoknak, akik esetleg az eredetit szeretnék megvenni, hogy az Ecotools márka a környezetbarátságáról híres. Műször ecseteit, újrafelhasznált aluminiumba foglalja és a nyele bambusz, ráadásul a bevétele 1%-át egy alapítványnak utalják, ami a környezetvédelemre fordítja az összeget. Szóval elég vonzó, de mivel nem akartam hirtelen ennyit költeni előbb beneveztem a hamisítványára, ez van. :)




Elég hamar megérkezett precízen becsomagolva, így ismét pozitív élményem volt az internetes vásárlással. Maga a kis csomag egy leheggesztett átlátszó múanyagban érkezik, ami úgy van kialakítva, hogy egyik oldalán zöld vászon takarja és ott tud lélegezni az ecset. Nagyon mutatós, bár én az eredetinél se értettem a műanyag megoldást, ha már ennyire környezetvédők vagyunk. Gyors olló vágás és már hozzá is fértem az ecsetekhez és a kis tartó szütyőhöz. 




Az utazó méret azt takarja, hogy akkora az egész mint a tenyerem az ujj hosszal együtt, vagyis picikék. Egy általános szemrevaló ecset, egy korrektor ecset, egy kabuki púder ecset és egy baby kabukit rejt a csomagocska. 









Összességében szerintem ez volt az utóbbi idők legjobb vására. Amióta megvan ez a készlet szinte nem volt nap, hogy egy-egy ecsetéhez ne nyúltam volna. 

Pontokba kifejezve: 5/5 <3










Nektek melyik a kedvenc ecsetkészletetek? Hogyan viszitek fel az alapozót, ecsettel, blenderrel, sminkszivaccsal, vagy kézzel?