2014. szeptember 15., hétfő

Cosmopolitan inspiálta sminkek

 A Cosmopolitan Magazint lapozgatva rábukkantam egy szuper sminkes anyagra, ami beindította a fantáziám és késztetett arra, hogy önmagamon is kivitelezzem, valamit továbbgondoljam. Ami leginkább megragadott ezekben a sminkekben, hogy újszerűek, feltűnőek, mégis elegánsak. Ismertek eddig is nyitott voltam minden újra és extrémre, szóval vágjunk is bele. 





Az októberi Cosmopolitanbe lapul ez a cikk.

 Color me, baby! 

Ez a smink a modellen nagyon tetszett nekem, de mint láthatjátok, nekem nem a legelőnyösebb. De majd más színösszeállítással is kipróbálom, mert maga a tusvonal ilyen vad színekkel és laza, impresszonista vonalvezetéssel izgalmas kontrasztot ad a tökéletes alapozás mellett. Nálam a zöld színt nem adta jól át a fényképező, pedig nagyon hasonló árnyalattal dolgoztam.
 

Jobb felső sarokban a magazin smink látható

Alapozó: Vichy Teint Idéal
Púder: Catrice All Matte Plus
Szempillaspirál: Miss Sporty Studio Lush 3D Voulumythic
Kék szemhéjfesték: Astor
Zöld szemhéjpúder: Maybelline
Szemhájalap: NYX
Rúzs: Oriflame

Gyűrű: MadeByMe











Tovább gondolva:

Egy kis arany szemhéjfestékkel összesatírozva, máris szelídebb vonalakat kaptam, de a tus kék vonala mégis jól érvényesül és az én arcom karakteréhez jobban illik így ez a smink. 

Arany szemhéjpúder: Urban Decay Naked 2.









Kerülj vízszintesbe!

Szenzációsan meglepő ez a megoldás és hihetetlen jól áll a modellnek, így tartottam tőle, hogy rajtam nem lesz ilyen elsöprő az összehatás. Hiába a kész sminknél meg kellett állapítanom, hogy nem áll rosszul, de a kék szem sokad dobna az egészen, sajnos nem sikerült ilyet örökölnöm, fránya genetika! :)



Jobb felső sarokban a magazinból kivett kép

 Alapozó: Vichy Teint Idéal
Púder: Catrice All Matte Plus

Higlighter: MeMeMe
Szemhéjpúder: Catrice
Szemhéjtus: Manhattan
Szempillaspirál: Maybelline

Rúzs: NYC és Essence

















Tovább gondolva:

Egy kicsit még meghökkentőbbé szerettem volna tenni és más árnyalattal megbolondítani. Így jött a lila szín és az arcot kettévágó függőleges vonal. Van benne valami törzsi vonal, ezért került a fejemre egy kendő is, hogy még inkább kiszakítsa a képet a valóságból.
Lila szemhéjpúder: Essence
Arany szemhéjpúder: Urban Decay Naked 2.







Szexi szöglet!

A szemöldök vonalamra tekintettel, nálam a szöglet rövidebbre és nyitottabbra sikerült. Szerintem ez a smink áll a legjobban nekem, bár a határozott tusvonal vezetést még gyakorolnom kell ilyen formában. :) A vörös rúzs mindig szívem csücske volt, a tus pedig elengedhetetlen sminkeszköz nálam, így az ilyen make up-ok állandó izgalomban tartanak. :)


Bal felső a magazin smink

Alapozó: Vichy Teint Idéal
Púder: Catrice All Matte Plus
Bronzer: Avon bronzosító gyöngy Glow
Szemöldök ceruza: Sleek kétvégű ceruza
Szemhéjtus: Manhattan DIP
Szempillaspirál: Miss Sporty Studio Lush 3D
Rúzs: MAC

Tovább gondolása:
Szeretem az asszimetriát, így egyik szememről leszedve a szögletet pontozva készítettem el, valamit jobb szemem sminkje is kiegészült egy kicsit.







Remélem tetszett ez a bejegyzés, Ti is próbálkozzatok bátran. Jó kis program egy barátnős délutánhoz. :)

Melyik smink tetszett legjobban Nektek? Megvettétek már az új Cosmopolitant?