2014. augusztus 30., szombat

Mezei séta- OUTFIT

Miért érdemes kilátogatni még az indiánnyáron a közeli mezőre? Nos virágot szedni és gyógynövényt gyűjteni feltétlenül, de piknikezni se semmi ilyen környezetben. 


















Ez az outfit az egyszerű, de nagyszerű kategória. Néha kell hogy ne legyek extrém.



A fehér felső egy teljesen természetes vászon anyagból készült ruhadarab, ami ebből kifolyólag kényelmes és kellemes viselet a húségben is. Lazasága külön jó, ha meleg van, hiszen lengedezik körülöttünk ezzel hűtve felhevült testünk. Gimis koromban vettem és azóta se voltam képes kiselejtezni.














A rövid nadrág egy levágott farmeremből alakult át, a zsebe pedig direkt lóg ki, ami mellesleg most trendi is, jó néha én is követem az ésszerű, vagy érdekes divatot.








A sarut sokszor láthattátok már rajtam, bár nem túl strapabíró de néha ez megy az összeállításhoz, és alapvetően nagyon tetszik, a sok barna pánt a pici arany szegecsekkel. A minősége viszont gyenge.

Felső: Kínai
Nadrág: Kínai és átalakított
Saru: CCC