2014. augusztus 10., vasárnap

Júliusi kedvencek és bosszúságot okozó termékek

Az utóbbi hónapokban mindig Haul, azaz szerzemények videóval jöttem, de ez most változott, mivel nem igazán költöttem a hónapban, nagy szívfájdalmam van is emiatt. Viszont én még sose mutattam meg mik a kedvenceim, így remek alkalom, hogy megismerjétek miket is használok mostanság. És egy két anti kedvenc is jön, ami csak agyvérzést okozott nekem.


Tovább kattintva képeken láthatjátok a termékeket.




Kedvencek:






Barna rizses arcmaszk kollagénnel


A MEMEBOX-ban lapult és imádom, a legnagyobb csoda a kozmetikumok között.


Vichy termálvíz



La Roche-Posay habzó arctisztító



La Roche-Posay micellás víz




Vitinne a fogínny egészségéért




Special Galacto Myces




Anti kedvenc:



Rimmel szemhéjpúder



Lovely szempillaspirál


Essence gél szemhéjtus



Essence bloom me up! pirosító stift



Essie lakk