2014. július 29., kedd

Állapotfelmérés és vibrációs tréner

Minap a STARLIFE-nál jártunk, ahol részt vettünk egy elektromágneses állapotfelmérésen és kipróbáltuk a vibrációs tréninget.




Pár szó a elektromágnes állapotfelmérésről:


A Human Budy Scenner felrajzolja az aktuális egészségügyi állapotot, aminek köszönhetően kiszűri a fő problémákat. Figyelmeztet olyan eltérésekre is, amikből későbbiekben betegségek alakulhatnak ki, illetve a vitamin igényeket is felfesti. Ezen felmérés alapján a tanácsadó, meg tudja mondani, hogy miben kell változtatni az életmódon, miket kell bevinni a szervezetünkbe és hogyan javíthatjuk, normalizálhatjuk az eredményeket ezzel, ugye az egészségi állapotunkat. 

Pár szó a vibrációs trénerről:

A Kyokei Vibro Fit készülékkel napi egy alkalommal, körülbelül 10 vagy 20 perc edzés, egyenértékű egy óra edzőtermi gyakorlattal, így akár 400 kalóriát is elégethet. A térd és ízületi problémákkal küzdők is használhatják, a sérülésből felépülőknek is ajánlják, gyorsítja a regenerálódási folyamatot. Kifejezetten testedzésre fejlesztették ki ezeket a gépeket és sokkal hatékonyabb, mint a manapság oly népszerű Flabelos és többfajta program áll a rendelkezésre ráadásul. Fogyni vágyóknak ajánlom, illetve célzott edzéssel a narancsbőr is csökkenthető. A mai rohanó életmódban tökéletes ez a gép, hiszen csupán 10 perc alatt teljesítjük a napi edzést és még edzőcuccokat se kell kilószámra cipelni, egy zokni, póló, nadrág elég hozzá. Bővebb információt találtok ITT és ITT.



Enikő: 

Nagyon örültem ennek a remek lehetőségnek, főleg az állapotfelmérés hozott lázba mivel így 26 évesen már érdekel, hogy egészséges legyek és azt is tudom, hogy a bőröm, hajam állapota is a szervezetem erején és ellátottságán múlik. Itt használhatnám azt a mondatot, hogy a szépség belülről fakad.

Nagyon görnyedten, nagyon figyelek :)
Az állapot felmérés elég ijesztően hangzik, pedig egyszerűen csak egy kis fém hengert kell a tenyerünkbe zárni alig pár percre és (ha jól fogtuk meg, mert persze nekem először nem sikerült :)) kész is az eredmény. Kérdem én, ha ilyen egyszerű, akkor miért nem ezt alkalmazzák a vérvétel helyett, ugyanis ez a vitaminok mennyiségétől a felhalmozódott méreganyagokon át mindent megmutatott, csak lestem. Persze az olvasó hiheti azt, hogy ez egyfajta sorsolásos eredmény, ami bele bele trafál, de nem, az elmondattak 90%-a telitalálat volt.

Először is meg tudta mondani a szakember hölgy, aki nagyon kedves és szimpatikus volt, hogy mikor ettem és mennyit ittam a nap folyamán. (persze keveset iszok, de ezen igyekszem változtatni) Ezután egyenként kielemezte a szervezetem, a szerveim állapotát és a hiányokat, ráadásul teljes kör tanácsadást kaptam milyen vitaminokat szedjek, mert hiányoznak belőlem (B6, kálcium) és mire kell fokozottan figyelnem. Az elemzést még másnap megkaptam emailbe, ami egy több tíz oldalas értékelés érthetően összefoglalva a hallottakat és étkezési tanácsokkal kiegészítve. Megtudtam ebből, hogy a lobbanékonyságom és indokolatlan stresszeléseim a B vitamin hiánynak tudhatóak be. Másnap beszereztem a megfelelő vitaminokat. Nagyon örültem ennek hiszen kiderült, hogy az általam magamnak megállapított és kifejlesztett diétám semmi kárt nem okoz (pedig mennyien mondták már, hogy tönkre teszem magam), bár a számok alapján az alultáplált kategóriába esem, mégis minden rendben van és elég fitt is vagyok. És az utóbbi időben nem ittam az almaecetes vizet és savas is a szervezetem, szóval ismét elkezdem az almaecet kúrát, hogy lúgosítsak. Azt is megtudtam, amit sejtettem, hogy az ízületeimmel később bajok lesznek (anyukám és nagymamám kínlódik vele sajnos és ez öröklődik), így kálciumot és sok szilvát fogok fogyasztani. :)

Ezután jött a találkozásom a vibrációs trénerrel, ami már nem volt ismeretlen, hiszen nagyon felkapott edzés fajta. Ráállva a gépre, betáplálják a súlyunkat és magasságunkat és ennek megfelelően, hozzánk igazítva jön az edzés, szakember felügyelete mellett. A rezgések önmagában kellemesek, jó a gépen állni, aztán jönnek a guggolások, amiket én utálok, de itt nem éreztem kínzónak a dolgot. (gondolom ezért ajánlják akár térdsérülteknek is, mert ezen a gépen nem megterhelő a mozgás) Mint kiderült rossz a tartásom, de szerencsére rám szóltak, így nem csináltam egy gyakorlatot se helytelenül. (Jó ha van a közelbe valaki, aki meggátol abban, hogy ártsunk a testünknek és itt minden edzésen ott van velünk a szakember.) 10 perc után éreztem, hogy vannak izmaim, de alapos nyújtásnak vetettek alá, így másnap nem is volt izomlázam. :) Remek élmény volt és igencsak gondolkozok, hogy szerény költségvetésemből szorítok erre is, hiszen nem is drága, egy 30 napos bérlet 6000 Forintba kerül.




Gina:


Enikőhöz hasonlóan én is nagyon örültem a lehetőségnek, mindemellett izgultam is, hisz tudtam, hogy az utóbbi időben sikerült kicsit elengedni magam...
Rólam is egyből kiderült, hogy nem iszok eleget, a szervezetem igencsak folyadékhiányos. Az a furcsa, hogy nekem egyébként a víz a kedvenc italom, mert csak és kizárólag azzal vagyok képes csillapítani a szomjamat, viszont képtelen vagyok "csak úgy" meginni belőle napi 3 litert. Ezért mostanában ráálltam az ízesített vizekre, azok napközben is könnyedén lecsúsznak.
Azt sem sikerült eltitkolnom az okos szerkezet előtt, hogy igen gyakran elcsábultam az elmúlt hónapokban a bűnös szenvedélyeimnek és gyorséttermi kajával traktáltam magam. Azóta igyekszem erről leszokni.
A testtömeg-indexem most mutat először normális eredményt, eddig eléggé sovány voltam. Ezzel nem is lesz baj, ha kicsit egészségesebben próbálok étkezni.
A kalciumhiányt is kimutatták, sajnos alapból is vannak izületi és hátproblémáim, ezért valóban nem ártana a csontjaimat is erősíteni.


A vibrációs trénerről azt kell tudni, hogy nagyon őszinte egy szerkezet. Ahogy ráálltam, egyből elkezdte rezgetni azokat a testrészeimet, amire bizony kicsit jobban oda kellene figyelnem...(az ülőmunka és a Meki megteszi a hatását).
A gépen eltöltött 10 perc rendesen felfrissített, hiszen elég régóta nem végeztem intenzív testmozgást. Nagyon szimpatikus az eljárás, valamint az, hogy szakképzett segítséget kapunk a használatához, személyre szabottan végezzük a gyakorlatokat. 
Valószínűleg augusztustól elkezdem a rendszeres használatát, az eredményekről pedig mindenképpen beszámolok itt a blogon.


Állapot felmérés ára: 1500 Forint
Vibrációs tréner: A 10 alkalmas bérlet 4000 Ft.
                             30 napos bérlet 6000 Forint.
                             10 perc 450 Ft

Nyíregyházára ezt a kis egészség kuckót Horváth-Raska Szilvia álmodta, először a tanácsadó irodát találta ki, mivel addig csak a Starlife és MLM-es termékeket. A saját egészségügyi problémái indították el ezen az úton, hogy segítsen másoknak is rendbe tenni önmagukat. Miután szüntek a nagyobb problémái a testedzésre is keresett megoldást, amivel edzhetnek a térdproblémákkal küzdők is, így jött a vibrációs tréner ötlete. Jelenleg egy sminktanfolyamot indít be Szilvi ugyanitt. 

Ami még nagyon fontos tanács hangzott el, hogy az már régen baj, ha az ember szomjas, meg kell inni a 2,5 liter folyadékot (sokszor emiatt fáj az ember feje is, mert kiszárad) és oda kell figyelni a megfelelő mennyiségű kálcium és C vitamin bevitelre is. C-vitaminból 1000 milligramot érdemes naponta bevenni és ez szépíti a bőr és a hajat is lányok. A kálcium és egyéb vitaminok felszívódásához is szükség van a C-vitaminra, ez nekem új információ volt. Régebbi cikkemben már írtam a vitaminokról ITT találjátok.

Következő cikkünkben beszámolunk arról, hogy a STARLIFE-nak köszönhetően profi sminket kaptunk. Megnézhetitek a sminkeinket és persze elmondjuk, hogy is zajlik az ilyesmi. Ráadásul bemutatunk egy szuper sminkmárkát is a Peggy Sage-et.

Ti voltatok már állapot felmérésen? Próbáltátok már a vibrációs trénert? Mik a tapasztalataitok?